De tekst is in ieder geval erg diepgaandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:21 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
De tekst is in ieder geval erg diepgaandEigenlijk gaat het om alle mannen die zichzelf een enorm goede lul vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2020 02:22:46 ]
een enorme lul vinden ...of... een enorme lul vinden hebben!?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:22 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het om alle mannen die zichzelf een enorm goede lul vinden.
Dus?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:20 schreef IxCalypso het volgende:
Mannen hebben nog steeds geen clue waar het nou echt om gaat
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:23 schreef IxCalypso het volgende:
Het merendeel is namelijk geen goede lul.
Net zo min als ik een goede vrouw ben
Oh als ik hier naar kijk dan zitten US en Stray achter het stuur en ik achterinquote:
Dat is een negert zegt Google. Dan moet je in eens in mijn favo topic in KPD kijken, zou ik zeggenquote:
Je zit er zover naast, maar het is jouw feestje op Vrijdagquote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:29 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Oh als ik hier naar kijk dan zitten US en Stray achter het stuur en ik achterin
Je kent Cassidy niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat is een negert zegt Google. Dan moet je in eens in mijn favo topic in KPD kijken, zou ik zeggen
Klopt. Ik weet en ken niet alles. Zeker niet wat betreft series en filmsquote:
Oh zeker, maar dat is wel hoe jullie je hier presenteren.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:31 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je zit er zover naast, maar het is jouw feestje op Vrijdag
Baardenrockquote:
Preacher (TV Series 2016ā2019) - IMDbquote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Klopt. Ik weet en ken niet alles. Zeker niet wat betreft series en films
fijn voor jequote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:34 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Baardenrock![]()
Ik liet een ruft, boy
Je ligt in de kofferbak lieverd.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Oh zeker, maar dat is wel hoe jullie je hier presenteren.
US is een soort van Jesus type zoals Jesse Custer, jij gedraagt je als een soort van Tulip en ik ben een soort van chaotische Cassidy die achteraf gelijk had, maar waar niemand naar luisterde al die tijd
Je zit er zo naast, maar ik begrijp dat je nu niet goed in je vel zit.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Oh zeker, maar dat is wel hoe jullie je hier presenteren.
US is een soort van Jesus type zoals Jesse Custer, jij gedraagt je als een soort van Tulip en ik ben een soort van chaotische Cassidy die achteraf gelijk had, maar waar niemand naar luisterde al die tijd
Nee hoor, you both died before mequote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je ligt in de kofferbak lieverd.
Ik zit niet goed in mij vel?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:36 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je zit er zo naast, maar ik begrijp dat je nu niet goed in je vel zit.
Goed planquote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:38 schreef IxCalypso het volgende:
Okay I give up, ik ga wel weer over op muziek posten
quote:
Kloptquote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:41 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Die mensen die alles verbeteren zijn vaak net zo erg als managers.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:43 schreef IxCalypso het volgende:
Het is echt dat jullie muziek posten, maar ik zou zo graag ook leuke mensen zien in dit topic
Ga weg danquote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:43 schreef IxCalypso het volgende:
Het is echt dat jullie muziek posten, maar ik zou zo graag ook leuke mensen zien in dit topic
Dat zei je vorige week ookquote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:43 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik ga even wat vreten hier. En de schone was ophalen.
Lief blijven voor elkaar, kinderen!
Beetje domme spelfout kan al snel in de miljoenen lopen dus opbokken met je gebrekkige Nederlants.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:41 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Die mensen die alles verbeteren zijn vaak net zo erg als managers.
Echt niet, jij bent je eigen vijandquote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:44 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ohhh jij die vijandig bent naar mij, das nieuw
Je kunt ons niet missen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:46 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ga weg na een perma of als ik er zelf genoeg van heb. Meestal het laatste ^^
Ik zei het al toen ik deze avond me in dit topic begaf, me vs the rest ^^quote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje domme spelfout kan al snel in de miljoenen lopen dus opbokken met je gebrekkige Nederlants.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:46 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ga weg na een perma of als ik er zelf genoeg van heb. Meestal het laatste ^^
Nee hoor, dat ben ik niet, jullie zijn je eigen vijand.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:46 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Echt niet, jij bent je eigen vijand
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:47 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik zei het al toen ik deze avond me in dit topic begaf, me vs the rest ^^
Jullie doen jezelf elke week de eer aan
En jullie zijn wij, toch? Doe gewoon wat je wil.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:48 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nee hoor, dat ben ik niet, jullie zijn je eigen vijand.
Ik doe wat ik wil ^^quote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:49 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
En jullie zijn wij, toch? Doe gewoon wat je wil.
Dit is hoe het werkt op fora, ik was er eerst dus ik ben King.quote:
Jeweeeel. Gekke Olgaquote:
Wie is gekke Olga?quote:
Jij bent toch Russisch!? Mijn exvriendin heet Olga. Half Russisch half Oekraiensquote:
Hoe kom je erbij dat ik Russisch benquote:Op zaterdag 7 maart 2020 03:20 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Jij bent toch Russisch!? Mijn exvriendin heet Olga. Half Russisch half Oekraiens
I dunno. Jij begon over de Russische Kraaienquote:Op zaterdag 7 maart 2020 03:21 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik Russisch ben
Jij mixt alles wat ik zeg? ^^quote:Op zaterdag 7 maart 2020 03:23 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
I dunno. Jij begon over de Russische Kraaien
Ah, je doet wat ik vaak doequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |