De tekst is in ieder geval erg diepgaandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:21 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
De tekst is in ieder geval erg diepgaandEigenlijk gaat het om alle mannen die zichzelf een enorm goede lul vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2020 02:22:46 ]
een enorme lul vinden ...of... een enorme lul vinden hebben!?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:22 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het om alle mannen die zichzelf een enorm goede lul vinden.
Dus?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:20 schreef IxCalypso het volgende:
Mannen hebben nog steeds geen clue waar het nou echt om gaat
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:23 schreef IxCalypso het volgende:
Het merendeel is namelijk geen goede lul.
Net zo min als ik een goede vrouw ben
Oh als ik hier naar kijk dan zitten US en Stray achter het stuur en ik achterinquote:
Dat is een negert zegt Google. Dan moet je in eens in mijn favo topic in KPD kijken, zou ik zeggenquote:
Je zit er zover naast, maar het is jouw feestje op Vrijdagquote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:29 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Oh als ik hier naar kijk dan zitten US en Stray achter het stuur en ik achterin
Je kent Cassidy niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat is een negert zegt Google. Dan moet je in eens in mijn favo topic in KPD kijken, zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |