Dit dus. Mijn vriendin werkt in het ziekenhuis. Over 2 weken is het hier net zo een toestand als in Italië nu. En in Italië is het dan nog veel erger.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:46 schreef Jane het volgende:
[..]
Arm Italië.
Maar binnenkort hier ook. Er is althans geen reden om aan te nemen dat dat niet zo zal zijn. Daar helpt onze 'nuchterheid' helemaal niks aan.
Komt er op neer dat een groot deel het overdreven vindt, en geen gehoor gaat geven.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Korte samenvatting? Heb geen FB namelijk
Ach ja. Zag je ook met de tsunami in Thailand. Van die mensen die naar de wegtrekkende kustlijn toeliepen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Komt er op neer dat een groot deel het overdreven vindt, en geen gehoor gaat geven.
??quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:00 schreef Kyran het volgende:
Net nu ik dacht dat het RIVM eindelijk maatregelen durfde te nemen hebben zij het alweer lopen downplayen. Wat een gasten ook
Begin volgende week dus maatregelen om Brabant af te grendelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Komt er op neer dat een groot deel het overdreven vindt, en geen gehoor gaat geven.
Ok, die zijn misschien nog een tikje dommer .....quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach ja. Zag je ook met de tsunami in Thailand. Van die mensen die naar de wegtrekkende kustlijn toeliepen.
Echt hequote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:40 schreef Kyran het volgende:
Beetje wel plaatsvervangende schaamte voor reacties op facebook/twitter van Brabanders. Wat een volk.
Pfff, afspiegeling van de politiek. Struigvogelgedrag, wegkijken en weglachen. En vooral normaal doen, heel normaalquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:58 schreef Kyran het volgende:
"Sestrière ligt in een afgelegen vallei, 85 kilometer verwijderd van de dichtstbijzijnde besmettingen in Noord-Italië"quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:49 schreef Cactus1 het volgende:
Is er eigenlijk een update over de Vindicaters en de arme buschauffeurs?
Werden zeker door de regering ingefluisterd dat de kans op nat worden vrijwel nihil was.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach ja. Zag je ook met de tsunami in Thailand. Van die mensen die naar de wegtrekkende kustlijn toeliepen.
Hier ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:58 schreef vosss het volgende:
[..]
ik zuip me vanavond tegen de klippen van de hel op.
Volgens het model was de kustlijn echt heel andersquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Werden zeker door de regering ingefluisterd dat de kans op nat worden vrijwel nihil was.
Man down, i repeat, man down.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit dus. Mijn vriendin werkt in het ziekenhuis. Over 2 weken is het hier net zo een toestand als in Italië nu. En in Italië is het dan nog veel erger.
Godverdomme. Kutvirus!
Dit begint aardig uit de hand te escaleren. Maar gelukkig zijn wij nuchter. Nou dikke lul, ik zuip me vanavond tegen de klippen van de hel op.
Zie China .... en dat straks je buurman je aangeeft dat je staat te niezen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Begin volgende week dus maatregelen om Brabant af te grendelen.
Wat zouden die maatregelen concreet in kunnen houden?
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Werden zeker door de regering ingefluisterd dat de kans op nat worden vrijwel nihil was.
De boodschap aan iedereen die verkouden of grieperig is om contact met anderen te mijden, dient er volgens het RIVM vooral toe om de steekproef te laten slagen. ,,Zo proberen we de situatie eigenlijk even te bevriezen. We zeggen: isoleer jezelf even, in elk geval tot de steekproef klaar is.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hier zijn ook een aantal fake accounts actief om de boel op te naaienquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:41 schreef Maver24 het volgende:
Die Jacco is gewoon een fake account dus. Waarom wist niemand dat hier eerder?
Ik denk het ook. Drama therapeuten hier.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hier zijn ook een aantal fake accounts actief om de boel op te naaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |