Ja niet iedereen ligt eenzaam te rukken op zijn zolderquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hard nodig. Uitverkocht.En dat voor een griepje.
Echt he? Vooral die van het goedkoopste merkquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hard nodig. Uitverkocht.En dat voor een griepje.
De hond doet graag mee.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:46 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja niet iedereen ligt eenzaam te rukken op zijn zolder
Brabant is verloren.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:47 schreef Felixa het volgende:
NPO2 om 21.30 straks Nieuwsuur met RIVM over situatie in Noord Brabant.
Die zijn aan het zuipen in Groningen vanavond. Wat denk jij?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:49 schreef Cactus1 het volgende:
Is er eigenlijk een update over de Vindicaters en de arme buschauffeurs?
Ik dacht dat ze nog onderweg zouden zijn..quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die zijn aan het zuipen in Groningen vanavond. Wat denk jij?
Champignon-cremequote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:48 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Je moet die doekjes bewaren als prep-stock
minuutje in heet water en cup-a nou ja... dit dat
Stoppen in Noord Brabant.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:49 schreef Cactus1 het volgende:
Is er eigenlijk een update over de Vindicaters en de arme buschauffeurs?
Fok is tegenwoordig net een grote familie.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:51 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Corona brengt Smack10 en cactus terug
Dat is één van de maatregelen van het RIVM om paniek onder de bevolking te voorkomen --> afleiding.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:51 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Aaah toch, ik dacht al..quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:49 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik hoorde net 3 B-52's overvliegen....
Die twee zijn ab-so-luut niet vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:40 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Klopt, maar dit geldt ook voor mensen die met NOS linkjes komen zwaaien als de ultieme waarheid...
Post 'm in het topic van de voordelen van coronaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:51 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Dit dus. Mijn vriendin werkt in het ziekenhuis. Over 2 weken is het hier net zo een toestand als in Italië nu. En in Italië is het dan nog veel erger.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:46 schreef Jane het volgende:
[..]
Arm Italië.
Maar binnenkort hier ook. Er is althans geen reden om aan te nemen dat dat niet zo zal zijn. Daar helpt onze 'nuchterheid' helemaal niks aan.
Komt er op neer dat een groot deel het overdreven vindt, en geen gehoor gaat geven.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Korte samenvatting? Heb geen FB namelijk
Ach ja. Zag je ook met de tsunami in Thailand. Van die mensen die naar de wegtrekkende kustlijn toeliepen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Komt er op neer dat een groot deel het overdreven vindt, en geen gehoor gaat geven.
??quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:00 schreef Kyran het volgende:
Net nu ik dacht dat het RIVM eindelijk maatregelen durfde te nemen hebben zij het alweer lopen downplayen. Wat een gasten ook
Begin volgende week dus maatregelen om Brabant af te grendelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Komt er op neer dat een groot deel het overdreven vindt, en geen gehoor gaat geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |