Vond het laatst wel schattig dat ze jou met bed en al uit huis hebben getakeld.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik pas in mijn 1tje amper al door de deur
Ok, moet ook denk ik wat verder denken dan alleen de periode van stuwing met skippybalborsten. Veel verschillende modellen kussens ookquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Vond de mijne wel in ieder geval.
[..]
Saaaaai
Ben wel een beetje een schattig biggetje hequote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vond het laatst wel schattig dat ze jou met bed en al uit huis hebben getakeld.
Heb jij skippybalborsten?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ok, moet ook denk ik wat verder denken dan alleen de periode van stuwing met skippybalborsten. Veel verschillende modellen kussens ook
Jupquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben wel een beetje een schattig biggetje he
Flauw.quote:
Werd hier ook tijdens het slapen gebruikt toen ze nog zwanger wasquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ok, moet ook denk ik wat verder denken dan alleen de periode van stuwing met skippybalborsten. Veel verschillende modellen kussens ook
Dat is knapquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik heb echt de gave om altijd optijd wakker te worden, nog nooit gemist in die duizenden keren dat ik met de bus ging
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar ligt verder niemand wakker van.
Haaaaaaahahahahaha
De meeste vrouwen hebben dag 3 na de bevalling enorme gigaborsten vanwege stuwing door het op gang komen moedermelkquote:
Ja ik gebruik hem nu al, kan echt niet slapen zonder dat dingquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:23 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hi Madam-april! Ik was net bij babypark, maar zijn die voedings kussens echt zo handig?
Ohhh op die manier.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:30 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben dag 3 na de bevalling enorme gigaborsten vanwege stuwing door het op gang komen moedermelk
Die van mij zijn sowieso al formaatje watermeloen, maar met stuwing al helemaalquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:30 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben dag 3 na de bevalling enorme gigaborsten vanwege stuwing door het op gang komen moedermelk
Ik zag 2 maten 1,50 en 1,90.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Flauw.
[..]
Werd hier ook tijdens het slapen gebruikt toen ze nog zwanger was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |