quote:
Kijk je uit dat je je halte niet mistquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:17 schreef skysherrif het volgende:
Zin om zo heerlijk in de bus te slapen.
Dit is correctquote:
Dat heb ik afgeleerd toen ik bij een eindhalte wakker gemaakt werd en de terugreis moest betalen en ander half uur onderweg wasquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:17 schreef skysherrif het volgende:
Zin om zo heerlijk in de bus te slapen.
ik heb echt de gave om altijd optijd wakker te worden, nog nooit gemist in die duizenden keren dat ik met de bus gingquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je je halte niet mist
Daar ligt verder niemand wakker van.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je je halte niet mist
dat is wel echt heel sneu dat je de terugreis moet betalen lolquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:18 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dat heb ik afgeleerd toen ik bij een eindhalte wakker gemaakt werd en de terugreis moest betalen en ander half uur onderweg was
Ook een keer gehad in de trein.. Utrecht naar Zaandam en in Anna Paulowna wakker worden..quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat is wel echt heel sneu dat je de terugreis moet betalen lol
Zielig he, en stel nu dat die man komt te overlijden kan ze niet eens afscheid van hem nemen.quote:
Door het raampjequote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zielig he, en stel nu dat die man komt te overlijden kan ze niet eens afscheid van hem nemen.
Te laatquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:21 schreef skysherrif het volgende:
Zeg maar iets als 'ik nies me een ongeluk'
Dat is het zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |