Ja wij mochten er altijd maar 2 per keer kopen.quote:
Viespeukquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neem jij eens even lekker mijn knopjes af![]()
![]()
Je moet jezelf vermannen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik durf gewoon niet meer sky.
Verwarmen*quote:
Om die reden ja. Had wat Chinese collega's die altijd bakken mee terug namen. Ook wel ooit gehaald voor hun.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:53 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja wij mochten er altijd maar 2 per keer kopen.
Goed op verdiend mag ik hopen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:55 schreef engine het volgende:
[..]
Om die reden ja. Had wat Chinese collega's die altijd bakken mee terug namen. Ook wel ooit gehaald voor hun.
Je had beloofd dit niet te delenquote:
Zag je de chineesjes fietsen met tassen vol babypoederquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:55 schreef engine het volgende:
[..]
Om die reden ja. Had wat Chinese collega's die altijd bakken mee terug namen. Ook wel ooit gehaald voor hun.
Neuj...hoef geen geld te maken op collega's.quote:
Ik heb ergens ooit eens gelezen wat ze eraan verdienden ja. Dat was niet heel misselijk hoorquote:
Ow ja maar ik had deze maand nog geen betaling ontvangen deze maand dusjaquote:
quote:
Dit was echt voor vrienden en familie of zichzelf. Waren ook allemaal meiden in de 20 die erom vroegen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb ergens ooit eens gelezen wat ze eraan verdienden ja. Dat was niet heel misselijk hoor
Ja geloof ik welquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:58 schreef engine het volgende:
[..]
Dit was echt voor vrienden en familie of zichzelf. Waren ook allemaal meiden in de 20 die erom vroegen.
Ja sorry hangt nog te drogenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:57 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ow ja maar ik had deze maand nog geen betaling ontvangen deze maand dusja
Erg, en zeker nog een keer zo duur ookquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:50 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag 150 mondkapjes binnengekregenvoor de verfafdeling.
Normaal komen er 1500.
Deze mondkapjes zijn "op" maar bieden echt 0 bescherming tegen het virus.
WIE KOOPT DIE SHIT?
quote:
Ow oké heb hem weggehaald.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |