De media heeft het in dat geval weer eens verneukt. Dat krijg je als mensen over van alles en nog wat berichten zonder dat ze er ook maar een greintje verstand van hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:00 schreef Vriezzer het volgende:
Wen alvast maar aan het idee dat het niet door gaat. De druk op de organisatie wordt uiteindelijk te groot.
er was al een pandemie gaande, WHO was erg laat met dit te bevestigen, maak je maar druk om je gezondheid en dat van je familie.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De media heeft het in dat geval weer eens verneukt. Dat krijg je als mensen over van alles en nog wat berichten zonder dat ze er ook maar een greintje verstand van hebben.
Mijn lichaam kan dat griepje echt wel aan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er was al een pandemie gaande, WHO was erg laat met dit te bevestigen, maak je maar druk om je gezondheid en dat van je familie.
Het gaat niet om jou, het gaat om al die duizenden mensen die in het ziekenhuis belanden en daardoor de zorg overbelasten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mijn lichaam kan dat griepje echt wel aan.
Dit is nog geen bevestiging, maar dat lijkt een kwestie van tijd.quote:Inaugural Vietnam Grand Prix set to be postponed
Formula 1’s first ever visit to Vietnam is set to be delayed until later in the season due to the ongoing coronavirus outbreak.
The Vietnam Grand Prix, which is currently scheduled as the third round on the 2020 Formula 1 calendar, looks set to follow the same fate as the Chinese GP, which has been postponed indefinitely.
Whilst no final decision on Vietnam’s fate has been made just yet, a source close to the race told MotorsportWeek.com that its postponement would be announced in due course unless the current situation rapidly improves – although that seems unlikely.
The country has suspended visa waivers for UK citizens, with visas only accessible via government-approved tour companies, therefore restricting access.
Whilst Vietnam has only reported 30 cases of Covid-19, it’s believed that figure is far higher with Vietnam sharing a 796-mile border with China and the location of the grand prix, in Hanoi, is just 200-miles south of that border.
The virus has already had an impact on F1 with the Bahrain GP taking the decision to race behind closed doors. The season-opening Australian GP this weekend is however going ahead as normal.
Wel een enorme financiële strop dan natuurlijk.. in Bahrain kunnen ze dat vast opvangen, daar merken ze het waarschijnlijk niet eens, maar in Australië zal dat anders zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:31 schreef Breekfast het volgende:
Hopelijk kiezen ze zoveel mogelijk voor de Bahrein oplossing: racen zonder publiek. Anders kun je de hele 1e seizoenshelft wel gaan afblazen ben ik bang.
@de_boswachter jij bent hier toch ook geweest? Iemand heeft dan een vraag voor jou.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:05 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, zijn die “stamgasten” nog een beetje benaderbaar rondom de uitzending/ commercials of is er een hoog “kijk-mij-eens-interessant-zijn”-gehalte? Dat laatste zal iig wel van toepassing voor de tandarts zijn...
Klopt. Maar ik weet niet of het evenement afblazen nu veel goedkoper zal zijn. De meeste investeringen/kosten zijn al wel gemaakt. Bij racen zonder publiek heb je in ieder geval nog de TV inkomsten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel een enorme financiële strop dan natuurlijk.. in Bahrain kunnen ze dat vast opvangen, daar merken ze het waarschijnlijk niet eens, maar in Australië zal dat anders zijn.
TV inkomsten zijn voor de FOM. Het circuit moet het hebben van het publiek en als dat niet komt is dat dus een flinke strop voor het circuit.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:51 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik weet niet of het evenement afblazen nu veel goedkoper zal zijn. De meeste investeringen/kosten zijn al wel gemaakt. Bij racen zonder publiek heb je in ieder geval nog de TV inkomsten.
Nee ik ben vorig jaar bij de theatershow van Olav en de tandarts geweest.... wat tenenkrommend was en 0.0 nieuwe info opleverde. Geen idee of ze dat dit seizoen weer hebben gedaan?quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:de_boswachter jij bent hier toch ook geweest? Iemand heeft dan een vraag voor jou.
Las vanochtend op Twitter dat het zondag na de Grand Prix bekend gemaakt zou worden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dit is nog geen bevestiging, maar dat lijkt een kwestie van tijd.
Geen idee.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee ik ben vorig jaar bij de theatershow van Olav en de tandarts geweest.... wat tenenkrommend was en 0.0 nieuwe info opleverde. Geen idee of ze dat dit seizoen weer hebben gedaan?
Die gaat 'gewoon' op pole staan hoor. En met niet zo'n zuinige marge ook.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:43 schreef babylon het volgende:
https://m.gpupdate.net/nl(...)ondanks-coronavirus/
Volgens mij heeft er iemand weinig vertrouwen in z'n auto
In de race houdt de motor opquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Die gaat 'gewoon' op pole staan hoor. En met niet zo'n zuinige marge ook.
Heb je het artikel wel gelezen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:43 schreef babylon het volgende:
https://m.gpupdate.net/nl(...)ondanks-coronavirus/
Volgens mij heeft er iemand weinig vertrouwen in z'n auto
Jazeker. Inclusief de krokodillentranen om die arme Jackie waar niks mee aan de hand isquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Heb je het artikel wel gelezen?
quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:23 schreef babylon het volgende:
[..]
Jazeker. Inclusief de krokodillentranen om die arme Jackie waar niks mee aan de hand is
quote:Volgens Hamilton steekt de Formule 1 haar kop in het zand, terwijl de rest van de sportwereld wél in rep en roer lijkt. "Het lijkt alsof de hele wereld reageert, behalve wij. Het is misschien wat laat, maar deze ochtend heeft [Donald] Trump de grenzen van Amerika ook gesloten voor mensen uit Europa. De NBA ligt stil, maar nee hoor de Formule 1 gaat wel gewoon door", stelt hij met verbazing vast.
Ik snap de verbazing wel.quote:Coureurs kunnen er weinig aan veranderen'
Alhoewel Hamilton zoals wel vaker de meest uitgesproken coureur is, staat hij niet alleen in zijn opvattingen. Zelfs de normaal zo stoïcijnse Kimi Raikkonen liet donderdag voorzichtig zijn twijfels doorschemeren. "Het is niet aan ons om een besluit te nemen. Ik weet dan ook niet of het goed is dat de race doorgaat, misschien niet. Maar uiteindelijk gaan wij er niet over." Dat laatste vindt ook Sergio Perez, hij legt de bal eveneens bij de verantwoordelijke instanties. "Je kunt dergelijke zaken niet negeren. Ik ben normaal gesproken goed om de hoogte van wat er om ons heen gebeurt en dit is duidelijk een groot probleem. Maar goed: we kunnen het beste maar vertrouwen op de mensen die de macht hebben om beslissingen te nemen. Meer kunnen we als coureurs toch niet doen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |