Jij zou ook goed voor mij zorgenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat kan ik me met die uren die jij maakt wel voorstellen..
Economie naar de klotequote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:10 schreef Dotteke het volgende:
Zo, tis wa
750 bedrijven vragen om werktijdverkorting wegens corona
Ik wil ook DTS werktijdverkorting.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:10 schreef Dotteke het volgende:
Zo, tis wa
750 bedrijven vragen om werktijdverkorting wegens corona
Dat kan hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil ook DTS werktijdververkorting.
Duh.Wel met behoud van een substantieel aantal punten en het recht om te bolken.quote:
Zo nog eisen ookquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Duh.Wel met behoud van een substantieel aantal punten en het recht om te bolken.
Ja triest.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Economie naar de klote
Ole ole
Vakbond ,je weet toch?quote:
Nou ...quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Altijd goed om daar lid van te zijn
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:17 schreef Dotteke het volgende:
FF begint praatjes te krijgen![]()
@:Soulraven stop hem eens in bed
blijven gelukkig niet langquote:
Ja vind ik ookquote:
Hey Mikey, je hebt goed je best gedaan vannachtquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:17 schreef Dotteke het volgende:
FF begint praatjes te krijgen![]()
@:Soulraven stop hem eens in bed
Wel leuker om even ingestopt te wordenquote:
Dank je voor deze steunquote:
Trek kleren aan danquote:
Ik vaak wel op m'n thuis kantoorquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik zit naakt hier op kantoor.
Hey murpquote:
Een blauwtje door een blauwequote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dud0r loopt weer een blauwtje. Haha
Kloptquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij zou ook goed voor mij zorgen
Fijn dat je lekker gewandeld hebt. Minder van de regenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb lekker lang gewandeld. Maar nu begon het te regenen.. Beetje jammer dat de schoenen die ik aanheb dan zo glad worden dat het meer schaatsen werd dan wandelenmaar desalniettemin. Was lekker
Rustig maar. Je mag straks op schoot zitten terwijl ik aan uncharted 2 beginquote:
quote:
Waar? Ik vroeg niet om ingestopt te worden. Ik probeerde vers fruit te helpen .quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dud0r loopt weer een blauwtje. Haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |