Ja hoor. Morgen is het virus vast verdwenen. We zijn over het hoogtepunt heen.quote:
Zeker, de rest zit dus thuis?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:04 schreef -Straw- het volgende:
5 opgenomen in het ziekenhuis van de 128. Dat valt mee gelukkig.
Ja, dat zegt.. niets.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Omdat er in mijn regio rijnmond alleen al 10 nieuwe waren
Nee, 5 van de nieuwe lichting, dus van de 46quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:04 schreef -Straw- het volgende:
5 opgenomen in het ziekenhuis van de 128. Dat valt mee gelukkig.
Er wordt wel gezegd (cijfers uit het buitenland) dat ziekenhuispatienten er 3 tot 6 weken moeten liggen. Ik ben bang dat het dan toch wel snel volloopt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:07 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Zeker, de rest zit dus thuis?
Kijk als de percentages zo blijven komen de ziekenhuizen niet zo snel extreem onder druk.
Moet het nog steeds vertraagd worden natuurlijk.
Heb je een ander topic gelezen ofzo?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Als ik dit topic moest geloven kon Nederland al in z’n geheel in quarantaine.
@Slobeendquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zeeland, Friesland en Groningen still going strong!
Gefeliciteerd. Wil je een hand en een zoen van iedereen?quote:
Hoeveel in totaal dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:07 schreef RobinKuiper het volgende:
[..]
Nee, 5 van de nieuwe lichting, dus van de 46
Een Fibonnaci reeks is niet afhankelijk van 24 uur hequote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:09 schreef Maver24 het volgende:
Van gister + 44 naar nu 46 vind ik geen verdubbeling. Had ik wel verwacht
Boks, gij Zeeuwquote:
Allemaal boeren, die zijn wel wat gewend.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zeeland, Friesland en Groningen still going strong!
bedankt, flinke stijging daar dus, groter dan hierquote:
Ik zou ze gewoon preventief ruimen, gewoon voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Boks, gij Zeeuw
Maar hier komen morgen 900 potentiële gevallen aan
Zijn er veel meer ja. Die het zelf waarschijnlijk niet eens door hebben, of door hebben gehad, omdat ze gewoon milde klachten ervaren.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:15 schreef maryen65 het volgende:
Die 128 zijn de mensen die ze getest hebben.
Ja, die is grotendeels bijgewerkt:quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is er aal geupdate kaartje.
Moet toch weten of ik mij nu zorgen moet maken.
Klopt, om de zorgcapaciteit overeind te houden moeten er dus 3 dingen gedaan worden. Verspreiding vertragen, aantal wat in het ziekenhuis beland laag houden en ziekenhuisopname verkorten.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Er wordt wel gezegd (cijfers uit het buitenland) dat ziekenhuispatienten er 3 tot 6 weken moeten liggen. Ik ben bang dat het dan toch wel snel volloopt.
En andersom. Als niet elk land z'n best doet, blijft het voor iedereen dweilen met de kraan open.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:16 schreef Mike het volgende:
Uiteraard is het fijn als het cijfer in Nederland niet te hard oploopt, maar het is bijna net zo belangrijk wat er in het buitenland gebeurt. Als het daar een grote puinhoop is, krijgen we er hier ook enorm veel problemen door (zowel qua gezondheid als economie).
Daarom is het ook zo kut dat het ieder voor zich ipv dat men een blok vormt wua beleid.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:16 schreef Mike het volgende:
Uiteraard is het fijn als het cijfer in Nederland niet te hard oploopt, maar het is bijna net zo belangrijk wat er in het buitenland gebeurt. Als het daar een grote puinhoop is, krijgen we er hier ook enorm veel problemen door (zowel qua gezondheid als economie).
Ik denk dat we nu toch wel veilig kunnen stellen dat het patat is, en geen friet. Het is echt de frietregio.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja, die is grotendeels bijgewerkt:
[ afbeelding ]
Ze hebben na 3 dagen eindelijk eens een keer een stipje bij Breda gezetquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja, die is grotendeels bijgewerkt:
[ afbeelding ]
Een van de lessen moet hierna toch wel zijn dat we dermate verweven zijn als mensen over de hele wereld, dat we wereldwijd klaar moeten zijn voor een volgende keer. Nu is het virus nog relatief mild, maar dat had ook een stuk ernstiger kunnen zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:18 schreef Jane het volgende:
[..]
En andersom. Als niet elk land z'n best doet, blijft het voor iedereen dweilen met de kraan open.
Dit en zolang de paniek toe blijft nemen en landen drastische maatregelen nemen, gaan we dit gewoon keihard in onze economie voelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:16 schreef Mike het volgende:
RIVM loopt altijd een dagje achter, zijn voornamelijk cijfers van gisteren.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:22 schreef suzebol75 het volgende:
Als we alles nieuwsberichten die hier gepost zijn bij elkaar optellen, moeten we toch echt wel ver over de 128 zitten?
Ik geloof nog steeds niks van de RIVM cijfers....
Ja. Of ik hou van soepstengels.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of slecht als er geen besmettingen zijn omdat ze gewoon niemand testen.
Volgens mij zeggen ze in Utrecht ook patat.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:20 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu toch wel veilig kunnen stellen dat het patat is, en geen friet. Het is echt de frietregio.
Wat is je probleem met mijn post, want ik snap je werkelijk niet. Als je er een conspiracy theory in leest, dan ben je zelf niet helemaal lekker hoor. Ik probeer ermee te zeggen dat het dom is om je (hoog of laag) blind te staren op de cijfers van 1 dag. Iets op tegen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |