Ja hoor. Morgen is het virus vast verdwenen. We zijn over het hoogtepunt heen.quote:
Zeker, de rest zit dus thuis?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:04 schreef -Straw- het volgende:
5 opgenomen in het ziekenhuis van de 128. Dat valt mee gelukkig.
Ja, dat zegt.. niets.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Omdat er in mijn regio rijnmond alleen al 10 nieuwe waren
Nee, 5 van de nieuwe lichting, dus van de 46quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:04 schreef -Straw- het volgende:
5 opgenomen in het ziekenhuis van de 128. Dat valt mee gelukkig.
Er wordt wel gezegd (cijfers uit het buitenland) dat ziekenhuispatienten er 3 tot 6 weken moeten liggen. Ik ben bang dat het dan toch wel snel volloopt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:07 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Zeker, de rest zit dus thuis?
Kijk als de percentages zo blijven komen de ziekenhuizen niet zo snel extreem onder druk.
Moet het nog steeds vertraagd worden natuurlijk.
Heb je een ander topic gelezen ofzo?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Als ik dit topic moest geloven kon Nederland al in z’n geheel in quarantaine.
@Slobeendquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zeeland, Friesland en Groningen still going strong!
Gefeliciteerd. Wil je een hand en een zoen van iedereen?quote:
Hoeveel in totaal dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:07 schreef RobinKuiper het volgende:
[..]
Nee, 5 van de nieuwe lichting, dus van de 46
Een Fibonnaci reeks is niet afhankelijk van 24 uur hequote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:09 schreef Maver24 het volgende:
Van gister + 44 naar nu 46 vind ik geen verdubbeling. Had ik wel verwacht
Boks, gij Zeeuwquote:
Allemaal boeren, die zijn wel wat gewend.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zeeland, Friesland en Groningen still going strong!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |