In een maand meer dan de rest van de wereld in de afgelopen twee maanden? Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:15 schreef Toefjes het volgende:
128 valt me mee. Maar afgelopen week hadden we maar 1 besmetting. Nu, 8 dagen later dus 128
06-03: 128
14-03: 16.384
22-03: 2.097.152
Negeren en een TR zetten.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Wat is je probleem met mijn post, want ik snap je werkelijk niet. Als je er een conspiracy theory in leest, dan ben je zelf niet helemaal lekker hoor. Ik probeer ermee te zeggen dat het dom is om je (hoog of laag) blind te staren op de cijfers van 1 dag. Iets op tegen?
Taskforce Corona op Preppersforum doet dat dusquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:22 schreef suzebol75 het volgende:
Als we alles nieuwsberichten die hier gepost zijn bij elkaar optellen, moeten we toch echt wel ver over de 128 zitten?
Ik geloof nog steeds niks van de RIVM cijfers....
Ik heb ook zo mijn twijfels. Vragen zijn bijvoorbeeld zijn er genoeg testen en is er consistentie in het testen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:22 schreef suzebol75 het volgende:
Als we alles nieuwsberichten die hier gepost zijn bij elkaar optellen, moeten we toch echt wel ver over de 128 zitten?
Ik geloof nog steeds niks van de RIVM cijfers....
RIVM vermeldt de positief geteste personen. En het is inmiddels bekend dat ze niet er scheutig zijn met de testen. Het zou dus best hoger kunnen liggen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
RIVM loopt altijd een dagje achter, zijn voornamelijk cijfers van gisteren.
154 nieuwe gevallen in Frankrijk en 2 nieuwe doden, in totaal 577 gevallen en 9 doden.twitter:afpfr twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 14:19:45Coronavirus: 2 nouveaux morts et 154 nouveaux cas en France (officiel) #AFP https://t.co/flkwqn7BgQ reageer retweet
Okee, gevoelsmatig kwamen er een stuk of 100 patiënten voorbij... My mistakequote:[..]
Taskforce Corona op Preppersforum doet dat dus
Die kwamen op een totaal van 122, een uur voordat RIVM met de cijfers kwam.
Ga er maar eens broodjes voor smerenquote:
Yup ik sla de domino's over en ga vanavond weer naar de snackbarchinees. Overigens al die tijd ook gewoon gedaan, man is veel te druk om naar China te reizen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:30 schreef Xenorium het volgende:
Ik ga gewoon weer bij de Chinees eten, volgens mij is dat nu best veilig. Al die mensen die toen naar China zijn gegaan voor het nieuwjaar die zijn al lang en breed terug en niemand was besmet in de incubatietijd.
In tegenstelling tot andere tenten waar van die scholieren werken die net terug uit Italië zijn gekomen met hun ouders. Dus ja, rollen zijn nu omgedraaid.
Lang geleden weer babi pangang gegeten.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ga er maar eens broodjes voor smeren
hihi nou héquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:30 schreef Xenorium het volgende:
Ik ga gewoon weer bij de Chinees eten, volgens mij is dat nu best veilig. Al die mensen die toen naar China zijn gegaan voor het nieuwjaar die zijn al lang en breed terug en niemand was besmet in de incubatietijd.
In tegenstelling tot andere tenten waar van die scholieren werken die net terug uit Italië zijn gekomen met hun ouders. Dus ja, rollen zijn nu omgedraaid.
Het is lang geleden dat ik babi pangang (spek) heb gegeten.
Dat je nog geen conclusies kan trekken.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:34 schreef Maver24 het volgende:
Wat als het nou morgen weer +40 ongeveer is. Wat is dan de conclusie
Dat we de maximale dagelijkse testcapaciteit bereikt hebbenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:34 schreef Maver24 het volgende:
Wat als het nou morgen weer +40 ongeveer is. Wat is dan de conclusie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |