Het regent zondag en hij is bang voor Corona.quote:
inderdaad, zoveel regenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De droge dagen zijn dit jaar tot nu toe op één hand te tellen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
inderdaad, zoveel regen
ik doe nogal wat harken in de tuin, maar die grond is nu zo nat, lijkt wel klei
Je harkt maar een eind weg.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
inderdaad, zoveel regen
ik doe nogal wat harken in de tuin, maar die grond is nu zo nat, lijkt wel klei
@Zipportaltwitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 16:18:23Erg teleurstellend dat de erg sympathieke Hongkonger Fan Leung met 6-3 van de erg irritante vuile klootzak Pipe heeft verloren in ronde 3 van dit UK Open. Ik hoop dat Pipe heel snel zijn armen gaat breken want hij is door zijn gooistijl een schande voor de dartswereld #rtl7darts reageer retweet
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:22 schreef Caland het volgende:
@:zipportaltwitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 16:18:23Erg teleurstellend dat de erg sympathieke Hongkonger Fan Leung met 6-3 van de erg irritante vuile klootzak Pipe heeft verloren in ronde 3 van dit UK Open. Ik hoop dat Pipe heel snel zijn armen gaat breken want hij is door zijn gooistijl een schande voor de dartswereld #rtl7darts reageer retweet
Sterkte maat!quote:
Er is nog steeds geen corona in West-Friesland, je moet nog even geduld hebben.quote:
Helaas pindakaasquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er is nog steeds geen corona in West-Friesland, je moet nog even geduld hebben.
Een goed begin van het weekend.quote:
Eet smakelijk.quote:
rip spleetogenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:35 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
gedeelt & geliked op feestboek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |