Ik ben blij voor je. Toch fijn als vrienden blij zijn!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:32 schreef Doublepain het volgende:
Ben blij als DWDD van de buis verdwijnt
Goed bezig.quote:
twitter:bopanc twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 19:19:35On a brighter note, the head of Bulgaria's disease control agency has been reported as saying that "regular drinkers of hard liquor" are better-protected from contracting #coronavirus because the bug is sensitive to alcohol #Balkans #raki(j)a https://t.co/HWhieR6Vjb reageer retweet
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goed bezig.twitter:bopanc twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 19:19:35On a brighter note, the head of Bulgaria's disease control agency has been reported as saying that "regular drinkers of hard liquor" are better-protected from contracting #coronavirus because the bug is sensitive to alcohol #Balkans #raki(j)a https://t.co/HWhieR6Vjb reageer retweet
rakija genotquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goed bezig.twitter:bopanc twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 19:19:35On a brighter note, the head of Bulgaria's disease control agency has been reported as saying that "regular drinkers of hard liquor" are better-protected from contracting #coronavirus because the bug is sensitive to alcohol #Balkans #raki(j)a https://t.co/HWhieR6Vjb reageer retweet
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit zei ik vanmiddag in het corona-topic al.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker zuipen maat, proost!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:picommp hoe gaan we hiermee om?
Daar kunnen we niet allemaal komen dus goed dat het hier wordt gedeeld.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit zei ik vanmiddag in het corona-topic al.
Is @onlogisch daar toevallig mod? Ik kan mijn post niet meer vinden.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar kunnen we niet allemaal komen dus goed dat het hier wordt gedeeld.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar kunnen we niet allemaal komen dus goed dat het hier wordt gedeeld.
toe maarquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet hertenvlees met broccoli.
@:Drizzt
Genotquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wij zijn veilig!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:picommp hoe gaan we hiermee om?
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:19 schreef Coco. het volgende:
Net bier gehaald(Hertog Jan Grand Prestige, Corona Extra (aanbieding), Tripel Karmeliet)
Wel lekker spul hoor, komt van die herten uit de Oostvaardersplassen (toen ze nog vlees op de botten hadden) kan het je aanraden.quote:
Mijn vriend @El-Stinho juicht de eerste aankoop toe.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:19 schreef Coco. het volgende:
Net bier gehaald(Hertog Jan Grand Prestige, Corona Extra (aanbieding), Tripel Karmeliet)
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:28 schreef Zipportal het volgende:
Witte Chinees genot.
https://www.geenstijl.nl/(...)voetbalfantast/#more
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]In het coronatopic werd hij door sommigen toch wel als goede bron gezien.
Leeft Onlogisch nog?quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:09 schreef onlogisch het volgende: [ afbeelding ] Ik raak langzaam maar zeker ingesloten boys. Dit was het dan
@:GGMM graag @:JanCees mod maken @:Caland ik draag mijn 4045 post aantal op één dag op aan jou. @:El-Stinho Ik heb het altijd jammer gevonden dat je nooit meer actief mee hebt gepost hier @:Jancees wacht maar gewoon op Corona, je hoeft niet te springen (dik varken) @:Zipportal DSIgoden
@:Tarado Topgozer @:Scrummie2.1
INGDINGDING* @:lange_lans NEGERSEX @:Doublepain beest @:kapiteintje je moeder kan fluiten naar die laatste centen @:Coco. bedankt voor het haxballhosten @:Drizzt_Dourden rijst/broccoli/kip wordt mijn galgenmaal @:Jojoortje
Branden jullie wel een kaarsje voor me?
![]()
PEC en Fortuna lopen ook weer een puntje uit op Ado dit weekend. @haags_kwartiertjequote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:12 schreef onlogisch het volgende:
Aha.
WHO zegt dus dat 3.4% overlijdt.
Chinees onderzoek onder 72.000 man 2.4%
In Zuid Korea hebben ze 160.000 mensen getest, 0.7% daarvan is overleden.
Met Sars was het percentage 10%.
@:aTypisch
@:Scrummie2.1
just a flu
Ik ga DIRECT kijken.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik heb je net nog op twitter getagged hierover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Wereldgozer
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:24 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]Achternicht van Remko BreukerGodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:wereldgozer
Hey maat. Waarom kom jij daar niet meer het vuurtje opstoken?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Iemand in het Corona topic zegt tegen @:onlogisch dat wiskunde niet zijn sterkste kant is. Ojee.
Ik lees rustig mee.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Waarom kom jij daar niet meer het vuurtje opstoken?
Of heb je net als @:PicoMMP en @:Lenny_Leonard een ontzegging daar?
Verjaardagen met Koreanen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:18 schreef Doublepain het volgende:
Zo eerste verjaardag achter de rug, morgen nog 1 incl stappen
Als ik dan geen Corona heb dan weet ik het niet meer
@:KingRoland
Jammer, mijn vingers branden om je weer een ban aan te smeren.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik lees rustig mee.
Straks post ik nieuws en krijg ik weer een note.
Dat kun je vast stukken beter dan rekenen!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer, mijn vingers branden om je weer een ban aan te smeren.
Reken daar maar opquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat kun je vast stukken beter dan rekenen!
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:22 schreef Doublepain het volgende:
@:jancees
@:kapiteintje
@:zipportal
@:afcniels
NIEUWE
Eindelijk updates van een echte expertquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:22 schreef Doublepain het volgende:
@:jancees
@:kapiteintje
@:zipportal
@:afcniels
NIEUWE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |