Nice. Ik zal er zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, ik vertrek niet morgen om 10:00 uur.
Nee, je moeder zit tegenwoordig in een andere stad.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je dat van Danny al gezien over de tippelzone in Nijmegen??
Kom je daar ook vaak?
Daar zal je vriendje blij mee zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:20 schreef Doublepain het volgende:
Heb net mijn hele huis schoongemaakt, ruikt nu weer heerijk naar bloemetjes@:Lavenderr
Dat zelf doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:20 schreef Doublepain het volgende:
Heb net mijn hele huis schoongemaakt, ruikt nu weer heerijk naar bloemetjes@:Lavenderr
Vrouwen zijn smeriger dan mannen, dus dat lijkt me beter dat ik het doe jaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zelf doen.
@:drizzt_dourden en ik lachen hierom.
Ik zie dat je de mentions met hoofdletters hebt gedaan. Nadat je LIEDL met hoofdletters had getypt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:24 schreef Doublepain het volgende:
Straks paniek(Corona)aankopen doen bij de LEIDL
@:ZIPPORTAL
@:KINGROLAND
Blokker hedde in huus.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:24 schreef Doublepain het volgende:
Straks paniek(Corona)aankopen doen bij de LEIDL
@:ZIPPORTAL
@:KINGROLAND
GEWOON met shift VRIENDquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zie dat je de mentions met hoofdletters hebt gedaan. Nadat je LIEDL met hoofdletters had getypt.
Hierbij ben je betrapt op het gebruik van Caps Lock.
@:lange_lans en ik vinden je een proleet.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:20 schreef Doublepain het volgende:
Dit is nogal een aantijging!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zie dat je de mentions met hoofdletters hebt gedaan. Nadat je LIEDL met hoofdletters had getypt.
Hierbij ben je betrapt op het gebruik van Caps Lock.
@:lange_lans en ik vinden je een proleet.
@Lenny_Leonard snapt niet dat je shift nodig hebt voor een @quote:
Niet geklikt.quote:
In Amerika word je vastgebonden en krijg je een gezichtsmasker opquote:
Ja, spuugmasker kan best.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Amerika word je vastgebonden en krijg je een gezichtsmasker op
Maar ik snap dat dat laatste niet in voorraad is in deze tijd
Beter schieten ze die kneus gewoon af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |