Nice. Ik zal er zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, ik vertrek niet morgen om 10:00 uur.
Nee, je moeder zit tegenwoordig in een andere stad.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je dat van Danny al gezien over de tippelzone in Nijmegen??
Kom je daar ook vaak?
Daar zal je vriendje blij mee zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:20 schreef Doublepain het volgende:
Heb net mijn hele huis schoongemaakt, ruikt nu weer heerijk naar bloemetjes@:Lavenderr
Dat zelf doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:20 schreef Doublepain het volgende:
Heb net mijn hele huis schoongemaakt, ruikt nu weer heerijk naar bloemetjes@:Lavenderr
Vrouwen zijn smeriger dan mannen, dus dat lijkt me beter dat ik het doe jaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zelf doen.
@:drizzt_dourden en ik lachen hierom.
Ik zie dat je de mentions met hoofdletters hebt gedaan. Nadat je LIEDL met hoofdletters had getypt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:24 schreef Doublepain het volgende:
Straks paniek(Corona)aankopen doen bij de LEIDL
@:ZIPPORTAL
@:KINGROLAND
Blokker hedde in huus.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:24 schreef Doublepain het volgende:
Straks paniek(Corona)aankopen doen bij de LEIDL
@:ZIPPORTAL
@:KINGROLAND
GEWOON met shift VRIENDquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zie dat je de mentions met hoofdletters hebt gedaan. Nadat je LIEDL met hoofdletters had getypt.
Hierbij ben je betrapt op het gebruik van Caps Lock.
@:lange_lans en ik vinden je een proleet.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:20 schreef Doublepain het volgende:
Dit is nogal een aantijging!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zie dat je de mentions met hoofdletters hebt gedaan. Nadat je LIEDL met hoofdletters had getypt.
Hierbij ben je betrapt op het gebruik van Caps Lock.
@:lange_lans en ik vinden je een proleet.
@Lenny_Leonard snapt niet dat je shift nodig hebt voor een @quote:
Niet geklikt.quote:
In Amerika word je vastgebonden en krijg je een gezichtsmasker opquote:
Ja, spuugmasker kan best.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Amerika word je vastgebonden en krijg je een gezichtsmasker op
Maar ik snap dat dat laatste niet in voorraad is in deze tijd
Beter schieten ze die kneus gewoon af.quote:
Dit mag je niet zeggen hier ofzo.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter schieten ze die kneus gewoon af.
Je bent een tokkie.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter schieten ze die kneus gewoon af.
Je moeder, je zusje en je tante? (lol)quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij loopt te janken dat ie wordt ingesloten terwijl ik 3 kanjergrote cirkels op mij heb
In POL zou ik hiervoor een note krijgen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit mag je niet zeggen hier ofzo.
Ik ben eigenlijk wel blij met de ban van Roland.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In POL zou ik hiervoor een note krijgen.
En mijn goede vriend @:kingroland zou hiervoor een ban krijgen.
FREEKINGROLAND
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel blij met de ban van Roland.
Zijn ban was wel onterecht. Dus ik hoop dat hij snel vrijkomt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel blij met de ban van Roland.
KadGod.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zijn ban was wel onterecht. Dus ik hoop dat hij snel vrijkomt.
[ afbeelding ]
@:zipportal
Ik heb een TR ervoor meegepakt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
wtf man
dit zou banwaardig moeten zijn.
Vertaald uit het Engels-De term Womxn is een alternatieve term voor het Engelse woord voor vrouwen dat sinds 2015 af en toe wordt gebruikt om expliciet transgender vrouwen op te nemen. Het is op dezelfde manier gebruikt als womyn en wimmin, als een afwijzing van de volksetymologie van 'vrouw' die naar verluidt 'van man' zou zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:02 schreef DonRaja het volgende:
Wat is die shit rond womxn nou weer? Kunnen ze niet gewoon hun bakkes houden en gaan strijken ofzo?
Ik weet niet waar het over gaat, maar beter houd je deze onzin uit de sc.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:02 schreef DonRaja het volgende:
Wat is die shit rond womxn nou weer? Kunnen ze niet gewoon hun bakkes houden en gaan strijken ofzo?
Story of your life.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, maar beter houd je deze onzin uit de sc.
twitter:rivm twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 14:02:45Sinds gisteren zijn 46 nieuwe patiënten met #COVID-19 bij het RIVM gemeld. Hiermee komt het totaal aantal positief geteste patiënten op 128, waarvan 1 patiënt is overleden. #coronavirus #COVID19 reageer retweet
@skysheriffquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb een TR ervoor meegepakt.
Hopelijk wordt er STRENG gemodereerd.
@:klummie
@:skysheriff
@:drizzt
Mwehquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:04 schreef Zipportal het volgende:
twitter:rivm twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 14:02:45Sinds gisteren zijn 46 nieuwe patiënten met #COVID-19 bij het RIVM gemeld. Hiermee komt het totaal aantal positief geteste patiënten op 128, waarvan 1 patiënt is overleden. #coronavirus #COVID19 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |