0fuxGoatquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:22 schreef Doublepain het volgende:
@:jancees
@:kapiteintje
@:zipportal
@:afcniels
NIEUWE
Hey maat.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eindelijk updates van een echte expert
Laidelquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:26 schreef Doublepain het volgende:
@:atypisch
Angst slaat wel aan, veel lege schappen vandaag bij de LEIDL
Hoe lang duurt dit geintje of mag ik daar nooit meer posten?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Waarom kom jij daar niet meer het vuurtje opstoken?
Of heb je net als @:PicoMMP en @:Lenny_Leonard een ontzegging daar?
40/45 dagen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dit geintje of mag ik daar nooit meer posten?
Stukje heupflaconquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoorde dat zuipen goed is tegen Corona, maandag op werk maar flesje whiskey meenmen ja toch
Gaan wel ff voorraadje alcohol aanleggen toch boys, voor de zekerheid. Hebben we iig lol binnenshuis.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoorde dat zuipen goed is tegen Corona, maandag op werk maar flesje whiskey meenmen ja toch
Maak zelf een Twitter-account, kwast.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:31 schreef Zipportal het volgende:
@:jr-style-93 wil je eens aan Yannick vragen waarom hij nooit over Van Gerwen twittert? #dtv
Ik ga niet voor alles een account aanmaken als dat niet per se hoeft. Hekel aan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maak zelf een Twitter-account, kwast.
Jammerquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga niet voor alles een account aanmaken als dat niet per se hoeft. Hekel aan.
Quote afgehandeld.
Onlo weet weer waar hij staat.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga niet voor alles een account aanmaken als dat niet per se hoeft. Hekel aan.
Quote afgehandeld.
Heb je hem al in het coronatopic gepost?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:22 schreef Doublepain het volgende:
@:jancees
@:kapiteintje
@:zipportal
@:afcniels
NIEUWE
Moet wel goed zijn, zelfs @Saind dronk dat.quote:
Nee ik ben niet geliefd daar helaasquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je hem al in het coronatopic gepost?
Zit aan de zuip (cola/rum) en hoop dat Twente minstens een puntje meeneemt uit Arnhem.quote:
Wilde onlangs Twitteraccountje maken, toen vroegen ze om m'n telefoonnummer, en ik haakte af. Dat ze ff lekker de pestpokken krijgen met die onzin.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maak zelf een Twitter-account, kwast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |