Lekker leren klaverjassen of zo?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
Spanje is ook kut.Alleen maar bejaarden nu.
Ik probeer 't echt allemaal positief te zien, maar als je iedere dag weer een klap in je gezicht krijgt is dat moeilijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:48 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Soms krijg ik de indruk dat je je vastbijt in je narigheid. Probeer ook te kijken wat er wel goed gaat.
Omdat eigenlijk alles wat ik nu nodig heb er niet voor me is...quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe komt dat? En hoe kunnen we dat omdenken?
Wat zou je ook maar een beetje blij maken?
Lekker rustig.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
Spanje is ook kut.Alleen maar bejaarden nu.
Lekker ontspannend met de oudtjes haken of breien,quote:
Of bridgen.quote:
Ik vloek echt nooit heb daar echt een hekel aan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja dat kan echt niet hoor... man man
Hop on my choo choo ill be your driver in a bunny suitquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga eens kijken of Spanje wellicht een optie is.
Dat siert je weer.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vloek echt nooit heb daar echt een hekel aan.
Ik heel som wel, maar sommige kunnen er wat van..quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vloek echt nooit heb daar echt een hekel aan.
Minder hoge eisen stellen misschien?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik probeer 't echt allemaal positief te zien, maar als je iedere dag weer een klap in je gezicht krijgt is dat moeilijk.
Groot gelijk MrsL zeg er maar wat vanquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja dat kan echt niet hoor... man man
Wat zeg je dan bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heel som wel, maar sommige kunnen er wat van..
Kinderen zijn een blok aan je been.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Minder hoge eisen stellen misschien?
Relatietherapie?
Heb je kinderen? Die geven altijd wel positieve energie.
Potverdriedubbeltjes denk ik.quote:
Hoezo vind jij dat dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kinderen zijn een blok aan je been.
Een man ookquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kinderen zijn een blok aan je been.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Potverdorie en als ze heel boos is potverdikkie!
Mrsloveable is de goedheid zelve ❤️
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |