Ja die was jij toen ook aan het kijkenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja die bedoelde ikdie man heefr toch een stok zie je en tis bij een vliegveld
Hij had ze zelf gevraagd om te bemiddelen.quote:
ja daar hadden we het toen nog overquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja die was jij toen ook aan het kijken"recht op vrij zij-uitzicht"
Hij zal dat zeker prachtig vindenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja deze is al derde hands die hij nu heeft. Hebben we gekregen van vrienden maar alles staat op z'n hoogst en dan is het te laag plus dat het ding gewoon op z'n eind is.
Maar het is even de vraag of ze wat hebben staan. Hij is over twee weken jarig en dan is dat wel een leuk cadeau.
Gewoon een narrige meneer..quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij had ze zelf gevraagd om te bemiddelen.
Het zal je buur maar zijn.quote:
Nou zeg dat wel, denk leuk huis gekocht te hebben en wil iets veranderen buiten, krijg gezeur en gezeik. Gaat vaak ook altijd over erf grens enz..quote:
Vraag me altijd af of het echt is of in scene gezetquote:
Haha kloptquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja daar hadden we het toen nog over
geweldige TV Dit
Je ziet toch hoe mensen hier al lijp kunnen doen over een paar puntjesquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag me altijd af of het echt is of in scene gezet
Onze leipe buurman komt klagen over ruzie geluiden die er niet zijn,En dat hij wil slapen.Om 4 uur s`middags.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je ziet toch hoe mensen hier al lijp kunnen doen over een paar puntjes
Denk je dan dat mensen niet kut gaan doen over een beetje geluid van een parkiet of 5cm coniferen over een erfgrens
Gezelligquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onze leipe buurman komt klagen over ruzie geluiden die er niet zijn,En dat hij wil slapen.Om 4 uur s`middags.
ik zag ff niet wie er nu antwoorde en dacht dat dude niet wist hoe oud zn kind wordtquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:38 schreef madam-april het volgende:
[..]
5 dacht ik.. hij is iets ouder dan mijn jongste..
Dat zou wel erg zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zag ff niet wie er nu antwoorde en dacht dat dude niet wist hoe oud zn kind wordt
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zag ff niet wie er nu antwoorde en dacht dat dude niet wist hoe oud zn kind wordt
ja ik zat ook ff raar te kijken en toen bedacht ik me laat ik eens kijken wie dat nou zeiquote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |