Normaalgesproken ga je respectvol dood, maar we hebben een virus en de kleuters van fok komen los.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig, we hebben óók een CoronaDooie.. Een ouwe man.. jahh we horen er nu echt bij
Iedereen gaat dood, daar is niets respectvol aan, alleen de Mediahype in dit geval buitensporig beschamendquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:56 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Normaalgesproken ga je respectvol dood, maar we hebben een virus en de kleuters van fok komen los.
https://www.telegraaf.nl/(...)tenwereld-afgeslotenquote:Italië richting de zesduizend corona-besmettingen
Updated 30 min geleden
1 uur geleden in BUITENLAND
ROME - Het aantal in Italië geconstateerde gevallen van het coronavirus is met 1200 gestegen, tot een totaal van 5883. De autoriteiten melden dat 233 patiënten zijn overleden.
quote:Noodplan: noordelijke provincies Italië van buitenwereld afgesloten
Door ONZE CORRESPONDENT
Updated 32 min geleden
39 min geleden in BUITENLAND
ROME - De hele Noord-Italiaanse regio Lombardije en elf provincies, waaronder Venetië, gaan op slot. De Italiaanse regering is dit van plan om de explosie van het coronavirus over de rest van het land te bestrijden. Volgens Italiaanse media is het een plan dat vermoedelijk vanavond of morgenochtend definitief door de regering wordt bekendgemaakt.
en dan hopen dat er geen of weinig restschade over is gebleven (en dat het niet terugkomt), zoals vaak wordt gezegd bij genezen patientenquote:Op zondag 8 maart 2020 00:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een van de eerste besmette Nederlanders, een 5 jarig meisje, is al bijna weer hersteld.
https://www.ad.nl/alphen/(...)rende-hand~abd6926e/
Maar hoeveel van de door haar besmette mensen zullen overlijden?quote:Op zondag 8 maart 2020 00:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een van de eerste besmette Nederlanders, een 5 jarig meisje, is al bijna weer hersteld.
https://www.ad.nl/alphen/(...)rende-hand~abd6926e/
Tja....de tijd zal het leren. Maar het is een goed teken dat zo'n jong iemand zo snel hersteld.quote:Op zondag 8 maart 2020 00:57 schreef the-eye het volgende:
[..]
Maar hoeveel van de door haar besmette mensen zullen overlijden?
Tja ..... het is als in de rest van de natuur, een paar kuikentjes weten altijd wel te overleven.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tja....de tijd zal het leren. Maar het is een goed teken dat zo'n jong iemand zo snel hersteld.
Nee, niet vaak, het zijn uitzonderingen, die waarschijnlijk komen door een onzorgvuldige (of ongelukkige) monsterafname bij de test.quote:Op zondag 8 maart 2020 00:41 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan hopen dat er geen of weinig restschade over is gebleven (en dat het niet terugkomt), zoals vaak wordt gezegd bij genezen patienten
dus cancellen dat songfestival (ik heb tenminste de liedjes zelf, kan mijn eigen songfestivalresultaten maken lol)quote:Op zondag 8 maart 2020 08:27 schreef theunderdog het volgende:
https://www.news.com.au/l(...)99b845c54e2d2b9305ca
Mijn hemel..
Waarschijnlijk vooral wat ouderen-van-dagen die toch al een zwak gestel hadden. Zoals ook blijkt uit de leeftijdsbreakdowns en de medische dossiers van de meeste overledenen.quote:Op zondag 8 maart 2020 00:57 schreef the-eye het volgende:
[..]
Maar hoeveel van de door haar besmette mensen zullen overlijden?
na wc is wel standaard lijkt mijquote:Op zondag 8 maart 2020 10:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik las dit:
Handen wassen: hoe vaak en wanneer? Voor en na een toiletbezoek en voor en na het eten: dat is standaard. Maar nu dus ook best zodra je in een ruimte hebt gezeten waar heel wat mensen zijn. Voor en na een vergadering bijvoorbeeld.
Is dat echt standaard, voor en na eten/wc handen wassen?
een long van een Chinees heeft al zware schade lijkt mequote:Op zondag 8 maart 2020 08:27 schreef theunderdog het volgende:
https://www.news.com.au/l(...)99b845c54e2d2b9305ca
Mijn hemel..
Haha, ja. Maar dan nog.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een long van een Chinees heeft al zware schade lijkt me
Die dragen niet voor niets al jaren mondkapjes
Waarschijnlijk een combi van al die factoren.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:24 schreef Kaji het volgende:
Wel interessant dat het aantal besmettingen (volgens officiële cijfers) in China al een tijdje nauwelijks meer stijgt. Zijn de Chinese maatregelen echt zo effectief, zijn de cijfers onbetrouwbaar of is het virus toch maar voor een klein deel van de mensen gevaarlijk?
In theorie ja.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik las dit:
Handen wassen: hoe vaak en wanneer? Voor en na een toiletbezoek en voor en na het eten: dat is standaard. Maar nu dus ook best zodra je in een ruimte hebt gezeten waar heel wat mensen zijn. Voor en na een vergadering bijvoorbeeld.
Is dat echt standaard, voor en na eten/wc handen wassen?
quote:Op zondag 8 maart 2020 11:04 schreef Kassamiep het volgende:
In theorie ja.
In de praktijk zal iedereen die op een kantoor werkt kunnen beamen dat veel mensen hun handen na toiletbezoek niet wassen.
+1quote:Op zondag 8 maart 2020 12:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel jammer dat je nog steeds zo weinig leest over de positieve berichten rondom deze uitbraak.
Wereldwijd meer dan 60.000 mensen weer genezen, waarom meldt de Telegraaf dat niet?
Omdat je zonder dat gegeven het percentage dooien niet kunt berekenen.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel jammer dat je nog steeds zo weinig leest over de positieve berichten rondom deze uitbraak.
Wereldwijd meer dan 60.000 mensen weer genezen, waarom meldt de Telegraaf dat niet?
Dat na is nog tot daar en toe, maar wie gaat nou vooraf wassen? Ik zou zeggen bij eten doe je voor en bij toilet na. Ik doe meestal beide niet. Eten doe je met bestek en toilet alleen bij schijten of als ik over m'n handen heen pis en dat gebeurt maar af en toe.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:04 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
In theorie ja.
In de praktijk zal iedereen die op een kantoor werkt kunnen beamen dat veel mensen hun handen na toiletbezoek niet wassen.
quote:Gevangene komt om tijdens 'coronarellen' in Italiaanse gevangenis
Updated 2 uur geleden
3 uur geleden in BUITENLAND
ROME - Gevangenen in vier Italiaanse gevangenissen zijn zondag in opstand gekomen tegen nieuwe regels die zijn ingevoerd om de uitbraak van het coronavirus in te dammen.
Zo is er een verbod op familiebezoek ingesteld.
Dat meldt een vakbond voor gevangenbewaarders. In de gevangenis van Modena kwam een gedetineerde om het leven tijdens rellen, aldus het Italiaanse persbureau ANSA.
En pissen dat doe je altijd bij n urinoir en nooit in een hokje waar anderen wel hebben zitten schijten?quote:Op zondag 8 maart 2020 16:50 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat na is nog tot daar en toe, maar wie gaat nou vooraf wassen? Ik zou zeggen bij eten doe je voor en bij toilet na. Ik doe meestal beide niet. Eten doe je met bestek en toilet alleen bij schijten of als ik over m'n handen heen pis en dat gebeurt maar af en toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |