je doet het gewoon opzettelijkquote:
die man moet tbs krijgen johquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
„Ik erken jullie niet, viezeriken”, riep hij. Als de rechter hem vraagt wat hij van de strafeis vindt, zegt Gökmen: ,,Ik pis op jullie allemaal en erken jullie rechtssysteem niet. Doe de groeten aan uw moeder."
Keurige jongen toch.
Je loopt achter.quote:
Denk dat de normale griepgolven meer effect hebben tegen vergrijzing.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:11 schreef FranticDJ het volgende:
Verassend. 86 jaar.
Wie weet is die corona wel
Goed tegen de vergrijzing
Voor de rest: blijft een griepje.
wel het tegenbod van de verdediging.quote:
Waarom? Wat heeft hij gezegd?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je loopt achter.
Die voorzitter is baas.
quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:53 schreef Muck het volgende:
twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 09:42:55Gökmen T. rochelt, en spuugt naar de voorzitter. ,,Hoerenkinderen! Ik erken jullie rechtspraak niet." Dat is de grens. Hij wordt afgevoerd. ,,Net mis", constateert voorzitter Veldhuisen. ,,Een bijzonder stukje spuug." #tramschutter reageer retweet
Wow.twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 09:47:36Voorzitter Veldhuisen vraagt hem om een reactie op de eis. ,,Ik pis op jullie allemaal, hoerenkinderen." Voorzitter: ,,Dat is luid en duidelijk. Verder nog iets?" Gökmen T.: ,,De groeten aan je moeder!" Voorzitter: ,,Ik zal het overwegen." #tramschutter reageer retweet
Bijzonder. Gökgek is trots op zijn daad. Lijkt me niet dat hij gaat meewerken aan een behandeling.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel het tegenbod van de verdediging.
Sowieso bijzonder dat verdachten iets dergelijks kunnen weigerenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bijzonder. Gökgek is trots op zijn daad. Lijkt me niet dat hij gaat meewerken aan een behandeling.
ja als iemand niet praatquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sowieso bijzonder dat verdachten iets dergelijks kunnen weigeren
hij werkt ook niet mee met zn verdedigingquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bijzonder. Gökgek is trots op zijn daad. Lijkt me niet dat hij gaat meewerken aan een behandeling.
Oh, voor die idioot zal het ook geen verschil maken, maar ik vond 'm leuk.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, niet dat Gökgek daar van onder de indruk zal raken, maar het is adrem.
Mja, aangezien je niet gewoon zijn software kunt updaten, zal er toch echt sprake moeten zijn van meewerken.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sowieso bijzonder dat verdachten iets dergelijks kunnen weigeren
er zit vast wel ergens een knop voor een hard reset.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, aangezien je niet gewoon zijn software kunt updaten, zal er toch echt sprake moeten zijn van meewerken.
Nee, dat weet ik. En blijkbaar heeft zijn advocaat geen argumenten voor een lagere straf, dus pleit hij voor TBS. Hoewel dat in theorie zelfs langere opsluiting kan betekenen. Maar dan nog, TBS is zinloos als iemand niet gaat meewerken. Gökgek wil zelf gewoon de bajes in.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij werkt ook niet mee met zn verdediging
hij wil helemaal geen advocaat, de advocaat wil niet, maar het moet van de rechtbank
In dit soort gevallen :doenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zit vast wel ergens een knop voor een hard reset.
vroeger probeerden ze dat wel, maar lobotomie mag niet meer
Gewoon tussen andere zware criminelen, geen aparte status graagquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. En blijkbaar heeft zijn advocaat geen argumenten voor een lagere straf, dus pleit hij voor TBS. Hoewel dat in theorie zelfs langere opsluiting kan betekenen. Maar dan nog, TBS is zinloos als iemand niet gaat meewerken. Gökgek wil zelf gewoon de bajes in.
ik denk dat er voor deze persoon mensen nog wel terug willen naar de middeleeuwen en hem op het dorpsplein willen laten vierendelen door 4 paarden, maar ja, waar trek je de grens.quote:
Zwartquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:29 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Bruin of zwart?
Bruin matcht aardig met de vloer..
Ik neig vooralsnog naar zwart.
bruinquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:29 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Bruin of zwart?
bruin, zwart is wel erg donkerquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:29 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Bruin of zwart?
Zwart, ik vind deze bruin niet mooi bij de vloer.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:29 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Bruin of zwart?
Bruin matcht/vloekt aardig met de vloer..
Dat was ook mijn gedachte. En ik vind de bruine kleur een beetje oubollig.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zwart, ik vind deze bruin niet mooi bij de vloer.
Zou kijkenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat er voor deze persoon mensen nog wel terug willen naar de middeleeuwen en hem op het dorpsplein willen laten vierendelen door 4 paarden, maar ja, waar trek je de grens.
oh ja, in dat op zicht inderdaad zwart. ik dacht dat 1 van de 2 de vloer moest wordenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die was ook wel omgevallen tijdens de seizoensgriepquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:11 schreef FranticDJ het volgende:
Verassend. 86 jaar.
Wie weet is die corona wel
Goed tegen de vergrijzing
Voor de rest: blijft een griepje.
Daarom idd.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niks mis met alles zwart.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daarom idd.
Naja lekker zwart van bouwen dus
Eerst ff eten. Dit is wel een van de ingewikkeldere Ikea bouwpakketten
Mja die kast past net in t kamertje. Semi walk in closet, dus t heeft ook nog wel wat ‘chica’ met zwart ofzoquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niks mis met alles zwart.
Ok, afgezien van niets meer terug kunnen vinden, want alles zwart.
terrasje pakken dusquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zon maakt het extra lekker
LEDSTRIPSquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja die kast past net in t kamertje. Semi walk in closet, dus t heeft ook nog wel wat ‘chica’ met zwart ofzo
Hehehe.. nja wel aan zitten denken idd.. maar de stopcontacten zitten achter de kast. Ff eerder moeten bedenken om een draadje te trekken.quote:
zal toch avondeten worden denk ikquote:
Het weekend is alweer bijna voorbijquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het weekend is alweer bijna voorbij
We gaan voor mij nog een keer een andere kast regelen (aan één kant van de slaapkamer heeft Joop er zelf een gebouwd, andere kant staat nog een gare LeenBakkerkast, daarin hangt mijn zooi), maar ik ga wel echt verlichting erin gooien.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hehehe.. nja wel aan zitten denken idd.. maar de stopcontacten zitten achter de kast. Ff eerder moeten bedenken om een draadje te trekken.
Wellicht dat ik t voor elkaar krijg om een tactisch gat in de achterwand te horen.
Nja lichtpunt van de kamer hangt hier recht boven de deuren van de kast.. misschien zelf een contraptie maken met spiegels en led strips tegen t plafondquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We gaan voor mij nog een keer een andere kast regelen (aan één kant van de slaapkamer heeft Joop er zelf een gebouwd, andere kant staat nog een gare LeenBakkerkast, daarin hangt mijn zooi), maar ik ga wel echt verlichting erin gooien.
Wat heb je dan op je bammetje?quote:
hier nietquote:
Lekker man!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier niet
en 2 worteltjes on the side.
Valt wel mee hierquote:
Ja nee maar dat zit wel goed hoor. Iedere dag kipfilet hoeft van mij ook echt niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wel op je proteīne letten hč. Anders word je nooit een haags_halfuur
Ben je wel al begonnen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Valt wel mee hier![]()
Maar! Ik vermoed dat het vanavond niet zo laat wordt
Oh, dat scheelt al een boel! Bij ons is het lichtpunt eigenlijk een beetje kudt voor de kasten, je hebt er precies niets aan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja lichtpunt van de kamer hangt hier recht boven de deuren van de kast.. misschien zelf een contraptie maken met spiegels en led strips tegen t plafond
Kamertje is 2 bij 2, dus was al blij hoe precies dit allemaal past haha.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt al een boel! Bij ons is het lichtpunt eigenlijk een beetje kudt voor de kasten, je hebt er precies niets aan.(Bed staat tegen muur, lamp er recht boven. Kasten staan tegen de muren die haaks op de bedmuur staan, dus zeg een halve meter van het bed af begint kast.)
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na zo’n week heb je je weekend wel verdiend!
Eh, ik pas overal makkelijk langs en tussendoor en tussen de twee kastmuren is dus nog een bedbreedte om gedragen kleding neer te flikkeren.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kamertje is 2 bij 2, dus was al blij hoe precies dit allemaal past haha.
Win zo ruimte in de slaapkamer.. halve meter tussen bed en kast is niet zoveel hehe
als ik verhuis ga ik een aparte kamer voor kleding makenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, ik pas overal makkelijk langs en tussendoor en tussen de twee kastmuren is dus nog een bedbreedte om gedragen kleding neer te flikkeren.
Ik denk niet dat ik daar ooit een kamer voor over ga hebben. Tenzij we naar Den Helder verhuizen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik verhuis ga ik een aparte kamer voor kleding maken
Ik hoop het niet....quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh maar dan niet tot vanavond laat
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na zo’n week heb je je weekend wel verdiend!
Thanksquote:
halve dag?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:13 schreef bitterbal het volgende:
Als je in contact met iemand bent geweest die buikgriep heeft hoe snel ben je dan zelf ziek als je het tepakken hebt gekregen?
Ripquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:13 schreef bitterbal het volgende:
Als je in contact met iemand bent geweest die buikgriep heeft hoe snel ben je dan zelf ziek als je het tepakken hebt gekregen?
toen ik gister bij mijn stiefmoeder was werd ze ineens ziek. ben weg gegaan en daarna heeft ze alles onder gekotst en geschetenquote:
voel je al wat borrelen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
dus dan had ik al ziek moeten zijn toch?
'de verdachte', 'T', 'die halve zool', 'insert wat je wilt'quote:
Lijkt me niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
Showmannetjequote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:15 schreef Muck het volgende:
[..]
'de verdachte', 'T', 'die halve zool', 'insert wat je wilt'
ik gok ook maar watquote:
je moet ook online nooit naar ziektes zoeken. voor je het weet heb je superebolaaidstyfusquote:
Ligt er maar net aan wat ze heeft. Voedselvergiftiging? Buikgriep? Corona?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
jullie weten het ook niet dus moet toch watquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet ook online nooit naar ziektes zoeken. voor je het weet heb je superebolaaidstyfus
nou corona volgens mij niet. Denk buikgriep.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat ze heeft. Voedselvergiftiging? Buikgriep? Corona?
Over 3 dagen spuugzakjes bij de hand houden dus.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
Wanneer iemand besmet is met het norovirus begint het braken meestal binnen 3 dagen. Het is heftig maar gaat ook snel weer over. Na 2 dagen zijn de klachten meestal al veel minder. Na 4 dagen zijn de klachten over en heeft u weer trek in eten.
Ah.
Eh, voedselvergiftiging kan ook zeker nog.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou corona volgens mij niet. Denk buikgriep.
misselijk. koud . en alles is er uitgekomen
ja das ook een optiequote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, voedselvergiftiging kan ook zeker nog.
ook niet een beetje?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:21 schreef Muck het volgende:
Buikgriep kan nog vrij laat toeslaan bal, goed je handjes wassen en niet aan deurklinken likken enzo!
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
zag het al aan haar hoofd. ze ging steeds moeilijker kijken :p
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
ze zei dat ze was gaan douchen omdat ze het zo koud had. kwam alles in de douche er ook uit
![]()
Alles door dat putje proppen
Hrrrquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
ze zei dat ze was gaan douchen omdat ze het zo koud had. kwam alles in de douche er ook uit
![]()
dat heb ik nuchter nog nooit hoeven doen gelukkigquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Daar kun je gewoon aan de frituur knabbelenquote:
Voor die pad was het ook geen pretje. Die moest natuurlijk nodig naar de wcquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:27 schreef bitterbal het volgende:
ik heb maar 1 keer voedselvergiftiging gehad.
In thailand. Dacht dat ik er aan ging.
Zat snachts op de grond voor een wc pot in een gedeeld toilet. half buiten. 1 dikke pad die steeds wat dichterbij kwam.
Wens het mijn ergste vijand niet toe
ja zat maar te wachtenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor die pad was het ook geen pretje. Die moest natuurlijk nodig naar de wc
heh wat?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:
WTF ECHT
ik sta gewoon op het rooster. Vraag nu hoe laat. Sta ik ineens op stanby
JE MAG DIT NIET DOEN
Ik zou ontslag nemen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:
WTF ECHT
JE MAG DIT NIET DOEN
Ze maakt het rooster. Dan zet ze dus tijden neer hoe laat je moet beginnen maar toch elke dag moet je met de avond diensten vragen hoe laat je moet beginnen want soms veranderd het met een uurtje ofzo.quote:
"Ok, betaal me maar voor de uren die ik op het rooster stond dan"quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:
WTF ECHT
JE MAG DIT NIET DOEN
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou ontslag nemen.
O, wacht....
Kom maar, hier is een shitload krentenbollen overquote:
Plakjes kaas ook?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Kom maar, hier is een shitload krentenbollen over
Mueslibol?quote:
Als je ze van een broodje af plukt: sure!quote:
ga komende week extra veel aan alles likken op werkquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Mueslibol?
Broodje gezond?
Broodje selleriesalade?
Gevulde koek dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga komende week extra veel aan alles likken op werk
applausje voor de bijquote:
Goede quote ook!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
applausje voor de bij![]()
It’s Official: The Bee Has Been Declared “Most Important Living Being on the Planet”
https://themindunleashed.(...)9y8rcruo_nqJxD2X-1jw
0quote:
Teringhekel aan bijen dus klopt niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
It’s Official: The Bee Has Been Declared “Most Important Living Being on the Planet”
Jammer joh.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Teringhekel aan bijen dus klopt niet.
Ze zijn veel belangerijker dan dat jij bentquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Teringhekel aan bijen dus klopt niet.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:43 schreef bitterbal het volgende:
HAAAAAAGS
Coronavirus vastgesteld bij Haagse tiener en veertiger
Een tiener en iemand van in de veertig uit Den Haag hebben het coronavirus opgelopen in Noord-Italië. Dat bleek gisteren uit laboratoriumonderzoek van de GGD. Daarmee komt het aantal besmettingen in de regio op vijf.
https://www.ad.nl/den-haa(...)wZDynhpIwZZlVNxDrA34
Noord Italië blijkt wel de bron van al het kwaadquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:43 schreef bitterbal het volgende:
HAAAAAAGS
Coronavirus vastgesteld bij Haagse tiener en veertiger
Een tiener en iemand van in de veertig uit Den Haag hebben het coronavirus opgelopen in Noord-Italië. Dat bleek gisteren uit laboratoriumonderzoek van de GGD. Daarmee komt het aantal besmettingen in de regio op vijf.
https://www.ad.nl/den-haa(...)wZDynhpIwZZlVNxDrA34
Niet stiekem toch een tiener ;pquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Al is @:haags_kwartiertje volgens mij nog een dertiger
Nou, da’s wel terecht, lijkt mijquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn buren gaan naar Oostenrijk, tegen de Italiaanse grens. Ik ga vast op zoek naar mondkapjes en handgel.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Noord Italië blijkt wel de bron van al het kwaad
ik ga nu zoeken naar @bitterbalquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar misschien is dat wel een fake account
jij blijkt een kat te zijnquote:
We zullen het nooit wetenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar misschien is dat wel een fake account
klik op die link omdat ik dacht dat naar insta gingquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten![]()
Heeft @:bitterbal al veel volgers?
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
klik op die link omdat ik dacht dat naar insta ging
Geniet ervanquote:
Ben je nou mijn grapje aan het pikken.quote:
Gewoon toevoegen aan je signature dan heb je zo half FOK! als volgersquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pas 15
https://www.instagram.com/bitterbal/
Het dat ik zo nog moet rijden...quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon toevoegen aan je signature dan heb je zo half FOK! als volgers
heh, moet ik ook nog volger worden..quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pas 15
https://www.instagram.com/bitterbal/
Beetje hoesten en ze sturen je vast weer naar huis.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maandag mag ik weer naar kantoor. Dan is de ophokplicht voorbij.
Dat is het plan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Beetje hoesten en ze sturen je vast weer naar huis.
net als je nu even belt dat je symptomen krijgt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maandag mag ik weer naar kantoor. Dan is de ophokplicht voorbij.
Ik moest net wel hoestenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net als je nu even belt dat je symptomen krijgt.
k ben dat niet he ;pquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heh, moet ik ook nog volger worden..
nu ben ik voor niks volger gewordenquote:
welke moet ik dan hebben?quote:
Volgt het pad der Bitterballen en Gij zult Vinden!quote:
Dapper.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende:
op insta heb ik toch gewoon mijn eigen naam
dat trekt vanzelf weg als ze mijn foto's zietquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blijkt het straks een Limburgse schone te zijn die smacht naar je!
Ik heb geen foto’s van mezelf om die paar volgers die ik heb niet af te schrikkenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat trekt vanzelf weg als ze mijn foto's ziet
Twee keer de helft?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er volgens mij een paar halve selfies opstaan.
enige foto's waar ik op sta, zijn selfies met handbalsters denk ikquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen foto’s van mezelf om die paar volgers die ik heb niet af te schrikken
Klinkt als NSFWquote:
Ik betaal veel meer belasting en bovendien vind ik honing vies.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze zijn veel belangerijker dan dat jij bent
Loopt hard op.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:04 schreef bitterbal het volgende:
06-03-2020 | 14:00
46 nieuwe patiënten, in totaal 128 positieve testen
Sinds gisteren zijn 46 nieuwe patiënten bij het RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu gemeld. Hiermee komt het totaal aantal positief geteste patiënten op 128 waarvan 1 patiënt is overleden. Hiervan zijn 101 patiënten in het buitenland besmet geraakt of zijn contacten van bevestigde patiënten. Van de nieuwe patiënten zijn 5 personen opgenomen in het ziekenhuis. De overige nieuwe patiënten zitten in thuisisolatie.
zonder bij ga je doodquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik betaal veel meer belasting en bovendien vind ik honing vies.
met bij ook, uiteindelijkquote:
Honingquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik betaal veel meer belasting en bovendien vind ik honing vies.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat jij in je prive tijd buitenscharrelt
Dan verzinnen wij mannen wel een manier om bloemkool en tomaten op een andere manier te bevruchten.quote:
Van leven ga je dood.quote:
Laat die bloemkool maar gewoon zittenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan verzinnen wij mannen wel een manier om bloemkool en tomaten op een andere manier te bevruchten.
Aardbeien wel?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laat die bloemkool maar gewoon zitten
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laat die bloemkool maar gewoon zitten
nu ga je te verquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Broccoli mag ook uitsterven. Mislukte waterplant
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had ooit een pot waar een bij in zat. Dat vond ik minder.
quote:
Hij was verzopen. Was wel honing van een eckte imker. In plaats van vage supermarkthoning waar volgens mij nooit een bij aan te pas is gekomenquote:
Vandie 1 kg emmers met zoete meuk die ze honing noemen ja. Ik vraag me af waar de grens gaat tussen echte honing en "er is ooit een bij voorbij de fabriek gevlogen, het is zoet en dus noemen we het maar honing".quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij was verzopen. Was wel honing van een eckte imker. In plaats van vage supermarkthoning waar volgens mij nooit een bij aan te pas is gekomen
nee alleen haagse die in het kwartier wonenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dacht dat haagse mensen altijd een uur te vroeg deden lunchen..
Beter pro actief afschietenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:31 schreef LTVDK het volgende:
Dus dit is de manier om corona te voorkomen: https://9gag.com/gag/aV08b4K
wat heb je als lunch?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee alleen haagse die in het kwartier wonen
In Amerika hebben ze ooit potjes supermarkthoning onderzocht. Daar zat veel ‘honing’ tussen die louter bestond uit water, glucose en kleurstofquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vandie 1 kg emmers met zoete meuk die ze honing noemen ja. Ik vraag me af waar de grens gaat tussen echte honing en "er is ooit een bij voorbij de fabriek gevlogen, het is zoet en dus noemen we het maar honing".
Ja, dat soort dingen dus. Komt ook in de EU voor, voedselfraude.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Amerika hebben ze ooit potjes supermarkthoning onderzocht. Daar zat veel ‘honing’ tussen die louter bestond uit water, glucose en kleurstof![]()
Maar goed, volgens de Amerikaanse wet is aspartaam een natuurlijk bestandsdeel van melk, dus hoe serieus kan je dat land nemen
ja ach, ze noemen vierkante plakjes behanglijm ook nog steeds kaas.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Amerika hebben ze ooit potjes supermarkthoning onderzocht. Daar zat veel ‘honing’ tussen die louter bestond uit water, glucose en kleurstof![]()
Maar goed, volgens de Amerikaanse wet is aspartaam een natuurlijk bestandsdeel van melk, dus hoe serieus kan je dat land nemen
O, ongetwijfeldquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen dus. Komt ook in de EU voor, voedselfraude.
Die Amerikaanse zogenaamde cheddarquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja ach, ze noemen vierkante plakjes behanglijm ook nog steeds kaas.
zo beweren zelfs dat kaas uit een spuitbus kan komen
"product met cheddarsmaak"quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Amerikaanse zogenaamde cheddar
Echte cheddar daarentegen
die vind ik wel lekkerquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bloemetjes en complimenten van mijn allerhoogste baas uit de VS hoef ik niet, maar een flink geldbedrag zou welkom zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik kreeg net een lief bloemetje, een flink geldbedrag en de warme complimenten van mijn allerhoogste baas in de VS![]()
Wat moet die kerel van me?
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Was het lekker?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik heb gisteren geknuffeld met het hondje van mijn vader
ik moet op weg naar huis nog boodschappen doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Anders koop ik zo weer de ah leeg omdat ik met trek daarna toe ga :p
Burn outquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moe ben ik niet. Maar ik heb gewoon geen zin meer. Beetje last van een bore-out.
Denverquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bloemetjes en complimenten van mijn allerhoogste baas uit de VS hoef ik niet, maar een flink geldbedrag zou welkom zijn.
Misschien wil hij je naar de VS halen? Zit het hoofdkantoor op een leuke plek?
I knowquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, bore-out. Dat bestaat ook.
Maar ik ervaar al weinig stressquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Knuffelen met honden is stressverlagend. Misschien moet je ook een hond nemen?
het gaat toch ook niet over jou?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar ik ervaar al weinig stress
Dan hoeft het nietquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar ik ervaar al weinig stress
Kan je lekker slalommen in je vrije tijd.quote:
Xdquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:35 schreef gianni61 het volgende:
oh wacht. toch wel
de bore out ging niet over haags
Dagelijks uitzicht op de machtige Rockiesquote:
Ik heb enorm veel geld thuis.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie adressen kunnen via dm
Gevaarlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb enorm veel geld thuis.
dm gestuurd.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb alleen wat Roemeense lei en Hongaarse forinten. Mag je best hebben hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
zet maar buiten.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat Roemeense lei en Hongaarse forinten. Mag je best hebben hoor
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gevaarlijk.
met plastic handschoenen in een tasje doen. En buiten zetten.
Ik zal het veilig voor je afvoeren
Ver wegquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi, kunnen ze vast de sleutel regelen die ze weg gaan gooien
bij de ah dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |