je doet het gewoon opzettelijkquote:
die man moet tbs krijgen johquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
„Ik erken jullie niet, viezeriken”, riep hij. Als de rechter hem vraagt wat hij van de strafeis vindt, zegt Gökmen: ,,Ik pis op jullie allemaal en erken jullie rechtssysteem niet. Doe de groeten aan uw moeder."
Keurige jongen toch.
Je loopt achter.quote:
Denk dat de normale griepgolven meer effect hebben tegen vergrijzing.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:11 schreef FranticDJ het volgende:
Verassend. 86 jaar.
Wie weet is die corona wel
Goed tegen de vergrijzing
Voor de rest: blijft een griepje.
wel het tegenbod van de verdediging.quote:
Waarom? Wat heeft hij gezegd?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je loopt achter.
Die voorzitter is baas.
quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:53 schreef Muck het volgende:
twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 09:42:55Gökmen T. rochelt, en spuugt naar de voorzitter. ,,Hoerenkinderen! Ik erken jullie rechtspraak niet." Dat is de grens. Hij wordt afgevoerd. ,,Net mis", constateert voorzitter Veldhuisen. ,,Een bijzonder stukje spuug." #tramschutter reageer retweet
Wow.twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 09:47:36Voorzitter Veldhuisen vraagt hem om een reactie op de eis. ,,Ik pis op jullie allemaal, hoerenkinderen." Voorzitter: ,,Dat is luid en duidelijk. Verder nog iets?" Gökmen T.: ,,De groeten aan je moeder!" Voorzitter: ,,Ik zal het overwegen." #tramschutter reageer retweet
Bijzonder. Gökgek is trots op zijn daad. Lijkt me niet dat hij gaat meewerken aan een behandeling.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel het tegenbod van de verdediging.
Sowieso bijzonder dat verdachten iets dergelijks kunnen weigerenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bijzonder. Gökgek is trots op zijn daad. Lijkt me niet dat hij gaat meewerken aan een behandeling.
ja als iemand niet praatquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sowieso bijzonder dat verdachten iets dergelijks kunnen weigeren
hij werkt ook niet mee met zn verdedigingquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bijzonder. Gökgek is trots op zijn daad. Lijkt me niet dat hij gaat meewerken aan een behandeling.
Oh, voor die idioot zal het ook geen verschil maken, maar ik vond 'm leuk.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, niet dat Gökgek daar van onder de indruk zal raken, maar het is adrem.
Mja, aangezien je niet gewoon zijn software kunt updaten, zal er toch echt sprake moeten zijn van meewerken.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sowieso bijzonder dat verdachten iets dergelijks kunnen weigeren
er zit vast wel ergens een knop voor een hard reset.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, aangezien je niet gewoon zijn software kunt updaten, zal er toch echt sprake moeten zijn van meewerken.
Nee, dat weet ik. En blijkbaar heeft zijn advocaat geen argumenten voor een lagere straf, dus pleit hij voor TBS. Hoewel dat in theorie zelfs langere opsluiting kan betekenen. Maar dan nog, TBS is zinloos als iemand niet gaat meewerken. Gökgek wil zelf gewoon de bajes in.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij werkt ook niet mee met zn verdediging
hij wil helemaal geen advocaat, de advocaat wil niet, maar het moet van de rechtbank
In dit soort gevallen :doenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zit vast wel ergens een knop voor een hard reset.
vroeger probeerden ze dat wel, maar lobotomie mag niet meer
Gewoon tussen andere zware criminelen, geen aparte status graagquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. En blijkbaar heeft zijn advocaat geen argumenten voor een lagere straf, dus pleit hij voor TBS. Hoewel dat in theorie zelfs langere opsluiting kan betekenen. Maar dan nog, TBS is zinloos als iemand niet gaat meewerken. Gökgek wil zelf gewoon de bajes in.
ik denk dat er voor deze persoon mensen nog wel terug willen naar de middeleeuwen en hem op het dorpsplein willen laten vierendelen door 4 paarden, maar ja, waar trek je de grens.quote:
Zwartquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:29 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Bruin of zwart?
Bruin matcht aardig met de vloer..
Ik neig vooralsnog naar zwart.
bruinquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:29 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Bruin of zwart?
bruin, zwart is wel erg donkerquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:29 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Bruin of zwart?
Zwart, ik vind deze bruin niet mooi bij de vloer.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:29 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Bruin of zwart?
Bruin matcht/vloekt aardig met de vloer..
Dat was ook mijn gedachte. En ik vind de bruine kleur een beetje oubollig.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zwart, ik vind deze bruin niet mooi bij de vloer.
Zou kijkenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat er voor deze persoon mensen nog wel terug willen naar de middeleeuwen en hem op het dorpsplein willen laten vierendelen door 4 paarden, maar ja, waar trek je de grens.
oh ja, in dat op zicht inderdaad zwart. ik dacht dat 1 van de 2 de vloer moest wordenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die was ook wel omgevallen tijdens de seizoensgriepquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:11 schreef FranticDJ het volgende:
Verassend. 86 jaar.
Wie weet is die corona wel
Goed tegen de vergrijzing
Voor de rest: blijft een griepje.
Daarom idd.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |