Die fiets wordt gejat natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Met de fiets?
Hoe kom je daarna thuis dan?
Wie is Sara?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vermoed dat Sara hier de hand in heeft gehad.
Sara aus Bleiburg.quote:
En vliegverkeer ook nu, al die stikstof gekken staan te juichen nuquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:19 schreef Jippie68 het volgende:
Nederland staat op de derde plaats van economieën die het hardst worden geraakt door het Corona-virus. Bovenaan staat Taiwan en Zuid-Korea. Daarna volgen Nederland, Hongarije en Indonesië (China is als 'veroorzaker' buiten beschouwing gelaten), stelt Euler Hermes, de grootste kredietverzekeraar ter wereld.
De sectoren die het hardst worden getroffen zijn chemie, transport, automotive, textiel en elektronica. Euler Hermes schat dat er door het Corona-virus elk kwartaal voor $320 miljard verloren gaat aan handel in goederen en diensten wereldwijd. Dit handelsverlies per kwartaal is vergelijkbaar met de impact van een heel jaar handelsoorlog tussen de VS en China.
Dit is ook niet fijn
NO CHILLtwitter:yashar twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 05:23:55This is the most incredible video on the internet https://t.co/NSpyhIEtTR reageer retweet
Ow ja joh? Wat moet je hier doen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:19 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Kunnen je wel oppikken. Ik kom vanmiddag nog bij jullie
Haha weer met de fiets?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Met de fiets?
Hoe kom je daarna thuis dan?
Weet niet of dat fietsen nog goed lukt, we pikken je wel op!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow ja joh? Wat moet je hier doen?
[..]
Haha weer met de fiets?
Sara Corona, uit Oostenrijkquote:
Ik ben getraind.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet niet of dat fietsen nog goed lukt, we pikken je wel op!
Ff langs de houthandel.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow ja joh? Wat moet je hier doen?
[..]
Haha weer met de fiets?
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:22 schreef skysherrif het volgende:
NO CHILLtwitter:yashar twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 05:23:55This is the most incredible video on the internet https://t.co/NSpyhIEtTR reageer retweet
quote:
Ow die mensen ken ik goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |