Dan had je gister maar beter moeten oplettenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Fijn dan schijnt ie in ieder geval wel hier
[..]
Heb geen flauw idee..
Hey Plymquote:
Ben daar slecht in sorryquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan had je gister maar beter moeten opletten
Sky pas op .....quote:
niet alleen een leuk koppiequote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
Gisteren een paar foto`s gezien,en hij heeft een leuk guitig koppie.
O jee, Staat die weer boven je of zo?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:54 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hoi again, ff halfuurtje sky pesten.
Ja het wisselt heel ergquote:
En dat blijft ook zoquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, Staat die weer boven je of zo?
Ja, gemene taktik die arshlogquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, Staat die weer boven je of zo?
Hij woont bij mij in de buurt en ben gruwelijk benieuwd wie 't is.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee ben wel benieuwd hij is ook nog jong toch
Mag ik nog steeds nietquote:
Ik ben serieus.Jij hebt een goede kop.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind jou ook wel een lekker ding
Ben benieuwdquote:
Hoe durft hijquote:
Foto van Sky staat wel in het foto topicquote:
Bestand is te groot.quote:
Heeeey meierijstadmattiequote:
Het is nog altijd mijn hobby om jou te laten blozenquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Heeeey meierijstadmattie
[..]
Het is nog altijd mijn hobby om jou te laten blozen
Ga ik daar straks wel even in glurenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Foto van Sky staat wel in het foto topic
Harde stukjes? Of ging het meer van floep?quote:
was het nou van marcel of was het nou van joepquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Harde stukjes? Of ging het meer van floep?
Misschien wel een mengelmoesquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Harde stukjes? Of ging het meer van floep?
Een ding is zeker, het was poepquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
was het nou van marcel of was het nou van joep
Het waren harde stukjes,harde stukjes POEP.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
was het nou van marcel of was het nou van joep
Ga de gij maar glurenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga ik daar straks wel even in gluren
Hoe hard?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het waren harde stukjes,harde stukjes POEP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |