die vluchteling werkt meestal harder en klaagt minder. Logisch dusquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:14 schreef KingRadler het volgende:
[..]
een Nederlandse man is altijd vervangbaar door een goedkope Vluchteling.
Ja er heerst daar ook veel misinformatie en fake news over wat zou helpen tegen het virus. Allemaal niet bevorderlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. misschien je over iran dat nog kunnen zeggen ofzo.
Dit is toch twee dagen teruggedraaid?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gewoon lekker alleen mensen met Italië connecties blijven testen en blijven roepen dat zolang alles herleid kan worden naar Italië alles in orde is.
RIVM goden.
quote:
twitter:TonyDeJonker twitterde op zondag 01-03-2020 om 23:11:46Everyone needs to know these facts #coronanederland #coronavirusuk #coronavirus#COVID19 https://t.co/9t62O7rGNi reageer retweet
Ik las in een artikel dat 80% van de gevallen van de griep te voorkomen zijn door handenwassen.quote:
Volgens mij zijn ze al soepeler met testen inmiddels ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit is toch twee dagen teruggedraaid?
Of ga ik nu onwenselijk offtopic
De cijfers in die screenshot kloppen gewoon niet, ze zijn schromelijk overdreven.. wellicht kun je beter terug naar BNWquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]twitter:TonyDeJonker twitterde op zondag 01-03-2020 om 23:11:46Everyone needs to know these facts #coronanederland #coronavirusuk #coronavirus#COVID19 https://t.co/9t62O7rGNi reageer retweet
Het heeft geen zin om je te richten op de mortaliteit, het is geen SARS of MERS.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:07 schreef bitterbal het volgende:
het is mij nog steeds niet duidelijk hoe veel dodelijker dit covid is in tegenstelling tot de ' normale' griep voor de risicogroepen?
Inderdaad, dat gaan ze zeker niet zeggen denk ik..quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:12 schreef KingRadler het volgende:
[..]
hier maak ik het meeste druk om / hoe heeft zo iemand het Virus opgelopen.
sneu.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:18 schreef byah het volgende:
Die 86 jarige man woonde dus nog zelfstandig thuis en lag in het ziekenhuis ivm urinewegproblemen..
https://www.rijnmond.nl/n(...)uis-maar-zelfstandig
Wsl besmetting via ziekenhuis personeelquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat gaan ze zeker niet zeggen denk ik..
Was die ook gaan skiën in Noord Italië?
Dus Chloroquine heeft niks geholpen. Lekker dan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:18 schreef byah het volgende:
Die 86 jarige man woonde dus nog zelfstandig thuis en lag in het ziekenhuis ivm urinewegproblemen..
https://www.rijnmond.nl/n(...)uis-maar-zelfstandig
Dat moet je sowieso doen net of zonder een griepvirus dat rond gaat.quote:
Iemand op twitter geloven die in de finance buisness zit . Betrouwbare bronnen hoor!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:16 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Dat moet je sowieso doen net of zonder een griepvirus dat rond gaat.
volgens mij zijn ze er juist bij gebaat als ze wel weten waar hij besmet is geraaktquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat gaan ze zeker niet zeggen denk ik..
Was die ook gaan skiën in Noord Italië?
Nee nee, het vigerende beleid is nog steeds "geen paniek!"quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze er juist bij gebaat als ze wel weten waar hij besmet is geraaktDat zullen ze dan ook zeker zeggen
ja en dan krijg je juist als mensen sterven waarvan niet bekend is waar ze besmet zijn geraaktquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:21 schreef riazop het volgende:
[..]
Nee nee, het vigerende beleid is nog steeds "geen paniek!"
ook in duitsland ? waar heb je het over?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:10 schreef the_actraiser het volgende:
maar hoe kan het dat Duitsland met meer dan 500 gevallen nog niet 1 dode heeft?
Of houden ze ook in Duitsland cijfers achter..
Het is geen corona dode als je daar niet op getest hebt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:22 schreef manny het volgende:
[..]
ook in duitsland ? waar heb je het over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |