abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191862644
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:23 schreef KingRadler het volgende:
het enige dat ik bedenken is dat een zorgmedewerker hem besmet heeft die in contact is geweest met iemand Corona heeft.
of er lopen allemaal mensen rond met corona ):O
  vrijdag 6 maart 2020 @ 11:24:40 #227
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_191862645
Duitsland zal wel een mildere variant hebben. Lucky Bastards
pi_191862650
RIP 86 jarige man overigens. Sterkte voor de nabestaanden.
pi_191862651
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:20 schreef Xenorium het volgende:

[..]

Dus Chloroquine heeft niks geholpen. Lekker dan. :')

Als de wereld nou zijn centjes van de afgelopen tijd in research had gestopt van Corona virussen in plaats van wapens en oorlog, dan hadden we deze shit al lang in de kiem gesmoord.

Prioriteiten hè. _O-
Er staat nergens in het artikel dat hij dit medicijn heeft gekregen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2020 @ 11:25:11 #230
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191862655
Er is nu dus iemand overleden zonder dat de besmetting duidelijk te herleiden is naar Italië? Gaan ze nu eindelijk dan de richtlijnen aanpassen?
pi_191862658
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:18 schreef byah het volgende:
Die 86 jarige man woonde dus nog zelfstandig thuis en lag in het ziekenhuis ivm urinewegproblemen..

https://www.rijnmond.nl/n(...)uis-maar-zelfstandig
Dat is snel gegaan. Ik denk niet dat hij het heeft opgelopen in het ziekenhuis, want er zit nog geen dag tussen de opname en de eerste klachten.
pi_191862662
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:25 schreef Kyran het volgende:
Er is nu dus iemand overleden zonder dat de besmetting duidelijk te herleiden is naar Italië? Gaan ze nu eindelijk dan de richtlijnen aanpassen?
Of heeft die ouwe knar daar toch stiekem wel op de lange latten gestaan?
pi_191862665
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:24 schreef KingRadler het volgende:
Duitsland zal wel een mildere variant hebben. Lucky Bastards
Duitsland is momenteel vooral in de ban van de oorlog tussen bestuurders/politici en voetbalfans

vrijdag 6 maart 2020 @ 11:25:50 #234
240395 Greenpeas
Oppergroen
pi_191862667
Is er bekend of de overledene andere achterliggende gezondheidsproblemen had als enkel de urinewegproblemen waarmee hij zich meldde (privacy in het oognemend natuurlijk)? Geen idee wat er voor gradaties zijn in urinewegproblemen, maar het lijkt me iets anders als het ziekteverleden die je meestal terug hoort bij overledenen in andere landen (kanker/chemotherapie etc).

Ik maak me zelf lichtelijk zorgen over dit virus gezien mijn historie (ziekte van Crohn). Ik heb een zwakker immuunsysteem wat automatisch betekend dat ik meer risico zou lopen mocht ik besmet raken. Ik heb me zelf nu echter vooral moed in gesproken door te zeggen 'Ik heb geen super ernstige ziekte, dus het zal wel goed komen'. Vervelend als ik toch wat realistischer moet zijn...
I see peas of green, red roses too....
  vrijdag 6 maart 2020 @ 11:26:08 #235
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_191862675
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:25 schreef Tailless het volgende:

[..]

[..]

De man had 3 weken geleden nog een pasta gegeten.
dus connectie met italy
:')
  vrijdag 6 maart 2020 @ 11:26:17 #236
21467 franske19
Hit the deck!
pi_191862676
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:15 schreef riazop het volgende:

[..]

die vluchteling werkt meestal harder en klaagt minder. Logisch dus
Humor om te lachen. Een groep vluchtelingen die in 2014 een verblijfsvergunning heeft gekregen is gevolgd. Na 3,5 jaar heeft slechts 26% een baan. En dat is voor 81% een deeltijd baan met aanvullende uitkering. Pas na 10 jaar zit je op de helft, de rest blijft waarschijnlijk levenslang uitkering trekken.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 11:26:29 #237
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_191862678
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:25 schreef ToT het volgende:

[..]

Of heeft die ouwe knar daar toch stiekem wel op de lange latten gestaan?
Op de zwarte piste. Beetje showen voor de chickies 8-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_191862683
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:25 schreef Greenpeas het volgende:
Is er bekend of de overledene andere achterliggende gezondheidsproblemen had als enkel de urinewegproblemen waarmee hij zich meldde (privacy in het oognemend natuurlijk)? Geen idee wat er voor gradaties zijn in urinewegproblemen, maar het lijkt me iets anders als het ziekteverleden die je meestal terug hoort bij overledenen in andere landen (kanker/chemotherapie etc).

Ik maak me zelf lichtelijk zorgen over dit virus gezien mijn historie (ziekte van Crohn). Ik heb een zwakker immuunsysteem wat automatisch betekend dat ik meer risico zou lopen mocht ik besmet raken. Ik heb me zelf nu echter vooral moed in gesproken door te zeggen 'Ik heb geen super ernstige ziekte, dus het zal wel goed komen'. Vervelend als ik toch wat realistischer moet zijn...
is er geen arts die je hier over kunt bellen?
pi_191862688
Van de Hockeybond mogen we elkaar bij de wedstrijden geen handen meer geven. Scheidsrechters mogen alleen met eigen fluitje de wedstrijd fluiten. Blaas-afstand van de fluit tijdens het fluiten moet ten minste 5 meter zijn van de dichtsbijzijndste speler.
pi_191862699
Tja de incubatietijd is ook wel een ding.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 11:27:54 #241
240395 Greenpeas
Oppergroen
pi_191862703
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:

[..]

is er geen arts die je hier over kunt bellen?
Ik heb vorige week de arts gebeld en toen werd er verteld "geen probleem, het is nog niet in Nederland dus niets om je druk over te maken". Ik heb dinsdag een nieuwe dosis medicatie gekregen en vervolgens breekt de afgelopen dagen de shit uit voor wat betreft nieuwe besmettingen.

RIP.
I see peas of green, red roses too....
pi_191862719
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:27 schreef Greenpeas het volgende:

[..]

Ik heb vorige week de arts gebeld en toen werd er verteld "geen probleem, het is nog niet in Nederland dus niets om je druk over te maken". Ik heb dinsdag een nieuwe dosis medicatie gekregen en vervolgens breekt de afgelopen dagen de shit uit voor wat betreft nieuwe besmettingen.

RIP.
ja zou blijven bellen. situatie veranderd elke dag. en anders weten ze dit misschien bij dat crisisnummer wat er sinds een paar dagen is.

Is toch een terechte vraag?
pi_191862721
Hij was 2 dagen geleden aanspreekbaar en dan nu ineens er tussenuit geknepen?

Vraag me af of hij zonder corona ook zou zijn overleden.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  vrijdag 6 maart 2020 @ 11:28:58 #244
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191862722
Het is niet bekend waar hij het virus heeft opgelopen. Ze zouden nog met hem gepraat hebben maar hij had zelf geen idee.

Bron https://www.ad.nl/binnenl(...)-overleden~a66a9787/
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_191862723
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:27 schreef zoost het volgende:
Van de Hockeybond mogen we elkaar bij de wedstrijden geen handen meer geven. Scheidsrechters mogen alleen met eigen fluitje de wedstrijd fluiten. Blaas-afstand van de fluit tijdens het fluiten moet ten minste 5 meter zijn van de dichtsbijzijndste speler.
Ik betwijfel of ze alleen op hun eigen fluitje blazen
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2020 @ 11:29:23 #246
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191862729
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:27 schreef Greenpeas het volgende:

[..]

RIP.
Ik vind het echt zo kwalijk dat mensen die zich zorgen maken zo worden afgewimpeld.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 11:29:35 #247
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191862734
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:28 schreef joyvke het volgende:
Hij was 2 dagen geleden aanspreekbaar en dan nu ineens er tussenuit geknepen?

Vraag me af of hij zonder corona ook zou zijn overleden.
Das een goede vraag. In italie zegt men nu dat elke dode eigenlijk overleed aan iets anders.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_191862742
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:29 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik betwijfel of ze alleen op hun eigen fluitje blazen
Na de wedstrijd gezellig met zijn allen douchen tegelijk en kuchen.
pi_191862748
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Das een goede vraag. In italie zegt men nu dat elke dode eigenlijk overleed aan iets anders.
Uiteraard. Men is al vast bezig met de boel onder het tapijt vegen voordat men zich straks moet verantwoorden voor duizenden doden door laks optreden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_191862752
ad

De patiënt uit de Hoeksche Waard lag in het Ikazia Ziekenhuis in Rotterdam. Waar de man de besmetting opliep, is niet bekend. Het slachtoffer verbleef niet in een risicogebied en kwam niet in contact met bevestigde besmettingsgevallen, aldus het rijksinstituut.

Virologen benadrukken dat er snel duidelijkheid nodig is over de in totaal dertien patiënten van wie niet vaststaat waar zij het virus hebben opgelopen. Volgens deskundigen is het zorgwekkend als personen besmet zijn geraakt in Nederland bijvoorbeeld tijdens carnaval, werk of in het openbaar vervoer.

Een eerste onderzoek van de GGD bracht niet aan het licht hoe de 86-jarige het coronavirus heeft ‘gekregen’. ,,Hij was helder. We konden met hem praten. Maar hij wist het niet’’, zei Rob Kievit, voorzitter raad van bestuur van het Ikazia Ziekenhuis tegen deze krant, toen de patiënt nog in een isolatiekamer lag.

,,Het ziekenhuis en de GGD hebben de contacten van de patiënt, zowel bezoekers als verzorgers, in kaart gebracht en gaan na of zij klachten hebben. Alle contacten van de patiënten die verkoudheidsklachten of koorts hebben, is gevraagd om thuis te blijven. Zo nodig worden zij getest", aldus het RIVM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')