abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 maart 2020 @ 11:27:54 #241
240395 Greenpeas
Oppergroen
pi_191862703
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:

[..]

is er geen arts die je hier over kunt bellen?
Ik heb vorige week de arts gebeld en toen werd er verteld "geen probleem, het is nog niet in Nederland dus niets om je druk over te maken". Ik heb dinsdag een nieuwe dosis medicatie gekregen en vervolgens breekt de afgelopen dagen de shit uit voor wat betreft nieuwe besmettingen.

RIP.
I see peas of green, red roses too....
pi_191862719
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:27 schreef Greenpeas het volgende:

[..]

Ik heb vorige week de arts gebeld en toen werd er verteld "geen probleem, het is nog niet in Nederland dus niets om je druk over te maken". Ik heb dinsdag een nieuwe dosis medicatie gekregen en vervolgens breekt de afgelopen dagen de shit uit voor wat betreft nieuwe besmettingen.

RIP.
ja zou blijven bellen. situatie veranderd elke dag. en anders weten ze dit misschien bij dat crisisnummer wat er sinds een paar dagen is.

Is toch een terechte vraag?
pi_191862721
Hij was 2 dagen geleden aanspreekbaar en dan nu ineens er tussenuit geknepen?

Vraag me af of hij zonder corona ook zou zijn overleden.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  vrijdag 6 maart 2020 @ 11:28:58 #244
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191862722
Het is niet bekend waar hij het virus heeft opgelopen. Ze zouden nog met hem gepraat hebben maar hij had zelf geen idee.

Bron https://www.ad.nl/binnenl(...)-overleden~a66a9787/
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_191862723
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:27 schreef zoost het volgende:
Van de Hockeybond mogen we elkaar bij de wedstrijden geen handen meer geven. Scheidsrechters mogen alleen met eigen fluitje de wedstrijd fluiten. Blaas-afstand van de fluit tijdens het fluiten moet ten minste 5 meter zijn van de dichtsbijzijndste speler.
Ik betwijfel of ze alleen op hun eigen fluitje blazen
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2020 @ 11:29:23 #246
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191862729
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:27 schreef Greenpeas het volgende:

[..]

RIP.
Ik vind het echt zo kwalijk dat mensen die zich zorgen maken zo worden afgewimpeld.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 11:29:35 #247
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191862734
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:28 schreef joyvke het volgende:

Das een goede vraag. In italie zegt men nu dat elke dode eigenlijk overleed aan iets anders.
pi_191862742
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:29 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik betwijfel of ze alleen op hun eigen fluitje blazen
Na de wedstrijd gezellig met zijn allen douchen tegelijk en kuchen.
pi_191862748
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Das een goede vraag. In italie zegt men nu dat elke dode eigenlijk overleed aan iets anders.
Uiteraard. Men is al vast bezig met de boel onder het tapijt vegen voordat men zich straks moet verantwoorden voor duizenden doden door laks optreden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_191862752
ad

De patiënt uit de Hoeksche Waard lag in het Ikazia Ziekenhuis in Rotterdam. Waar de man de besmetting opliep, is niet bekend. Het slachtoffer verbleef niet in een risicogebied en kwam niet in contact met bevestigde besmettingsgevallen, aldus het rijksinstituut.

Virologen benadrukken dat er snel duidelijkheid nodig is over de in totaal dertien patiënten van wie niet vaststaat waar zij het virus hebben opgelopen. Volgens deskundigen is het zorgwekkend als personen besmet zijn geraakt in Nederland bijvoorbeeld tijdens carnaval, werk of in het openbaar vervoer.

Een eerste onderzoek van de GGD bracht niet aan het licht hoe de 86-jarige het coronavirus heeft ‘gekregen’. ,,Hij was helder. We konden met hem praten. Maar hij wist het niet’’, zei Rob Kievit, voorzitter raad van bestuur van het Ikazia Ziekenhuis tegen deze krant, toen de patiënt nog in een isolatiekamer lag.

,,Het ziekenhuis en de GGD hebben de contacten van de patiënt, zowel bezoekers als verzorgers, in kaart gebracht en gaan na of zij klachten hebben. Alle contacten van de patiënten die verkoudheidsklachten of koorts hebben, is gevraagd om thuis te blijven. Zo nodig worden zij getest", aldus het RIVM.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 11:31:33 #251
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191862756
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Uiteraard. Men is al vast bezig met de boel onder het tapijt vegen voordat men zich straks moet verantwoorden voor duizenden doden door laks optreden.
Das ook weer zo idd.
  Moderator vrijdag 6 maart 2020 @ 11:31:41 #252
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_191862759
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het is niet bekend waar hij het virus heeft opgelopen. Ze zouden nog met hem gepraat hebben maar hij had zelf geen idee.

Bron https://www.ad.nl/binnenl(...)-overleden~a66a9787/
quote:
De patiënt uit de Hoeksche Waard lag in het Ikazia Ziekenhuis in Rotterdam. Waar de man de besmetting opliep, is niet bekend. Het slachtoffer verbleef niet in een risicogebied en kwam niet in contact met bevestigde besmettingsgevallen, aldus het rijksinstituut.
Logisch wel. Er zullen vast duizenden mensen besmet zijn maar hebben weinig tot geen klachten.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 6 maart 2020 @ 11:31:52 #253
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_191862761
RIP 86 jarige meneer.

Besef dat dit hele Corana gebeuren komt, door een Chineesje, die een vleermuis (of slang) iets te kort heeft gefrituurd, waardoor het virus is ontstaan door iemand die dat heeft gegeten.
pi_191862764
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:29 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik vind het echt zo kwalijk dat mensen die zich zorgen maken zo worden afgewimpeld.
Dat is toch echt typische Nederlandse klantenservice. Verbaast me helemaal niets.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 11:32:17 #255
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191862769
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
Zo nodig worden zij getest", aldus het RIVM.
Het lijkt me essentieel dat ze allemaal getest worden :? Maar wat weet ik ervan...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191862771
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Dat viel mij inderdaad ook op, dat ze bij de meeste onderzoeken of corona de oorzaak was. Tijdens de persconferenties etc.

Trouwens mijn moeder vertelde dat urinewegproblemen bij ouderen veel problemen kan geven qua gezondheid, of dat waar is weet ik niet. Vooral als er een blaasontsteking in het spel zou zijn.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 11:32:29 #257
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_191862774
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:28 schreef joyvke het volgende:

Het laatste duwtje. Maar bij zo'n risicogeval is een ouderwetse longontsteking ook vaak fataal.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 11:32:37 #258
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191862775
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:31 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[..]

Logisch wel. Er zullen vast duizenden mensen besmet zijn maar hebben weinig tot geen klachten.
Klopt. Maar dan moet je dus ook niet blijven vasthouden aan dat 'uit Italie' verhaal.
pi_191862780
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:30 schreef quirina het volgende:
Na de wedstrijd gezellig met zijn allen douchen tegelijk en kuchen.
Hockeyers douchen nooit op de club. Nu dan een voordeel.
pi_191862782
Ik zet in op 128 besmettingen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_191862784
dokter_devroey twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 07:51:46 Omwille van problemen met de bevoorrading van de reagentia is het referentielabo van het UZ Leuven momenteel genoodzaakt een triage systeem te gebruiken voor de #Corona #COVID-19. Er wordt prioriteit gegeven aan de meest dringende stalen op basis van de klinische gegevens. reageer retweet
vanranstmarc twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 10:02:40 @FranzRexDildo @dokter_devroey @SGeysenbergh Ja, het is echt ongelooflijk dat we door onze normale voorraad voor zes maanden op zes dagen zijn doorgevlogen. Elk labo in elk land plaatst nu bestellingen voor dezelfde reagentia. Er zijn stockbreuken wereldwijd. Daarom behandelen we de meest dringende stalen uiteraard eerst. reageer retweet
In Belgie zullen er wel niet zo veel gevallen meer bijkomen :') :')
pi_191862785
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:31 schreef Plots het volgende:
RIP 86 jarige meneer.

Besef dat dit hele Corana gebeuren door een Chineesje komt die een vleermuis iets te kort heeft gefrituurd.
Besef dat jij nu fake news aan het verspreiden bent. De oorzaak staat helemaal nog niet vast.
pi_191862788
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:32 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Het laatste duwtje. Maar bij zo'n risicogeval is een ouderwetse longontsteking ook vaak fataal.
Ja dat is ook weer zo.
pi_191862790
quote:
Dan kan het dus geen Corona zijn geweest (aldus het RIVM)
  vrijdag 6 maart 2020 @ 11:34:09 #265
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_191862791
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:25 schreef Greenpeas het volgende:
Is er bekend of de overledene andere achterliggende gezondheidsproblemen had als enkel de urinewegproblemen waarmee hij zich meldde (privacy in het oognemend natuurlijk)? Geen idee wat er voor gradaties zijn in urinewegproblemen, maar het lijkt me iets anders als het ziekteverleden die je meestal terug hoort bij overledenen in andere landen (kanker/chemotherapie etc).

Ik maak me zelf lichtelijk zorgen over dit virus gezien mijn historie (ziekte van Crohn). Ik heb een zwakker immuunsysteem wat automatisch betekend dat ik meer risico zou lopen mocht ik besmet raken. Ik heb me zelf nu echter vooral moed in gesproken door te zeggen 'Ik heb geen super ernstige ziekte, dus het zal wel goed komen'. Vervelend als ik toch wat realistischer moet zijn...
Er is meestal wel een belangenstichtring die wellicht een site met informatie heeft. Je zou eens kunnen kijken wat ze zeggen over griep bijvoorbeeld. Wellicht dat ze ook wel een forum hebben waar je meer info kunt vinden.
pi_191862797
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:32 schreef zoost het volgende:

[..]

Hockeyers douchen nooit op de club. Nu dan een voordeel.
Gelukkig doen ze ook geen dingen die nog veel meer zorgen voor het overdragen van bacillen
  vrijdag 6 maart 2020 @ 11:34:44 #267
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191862800
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:31 schreef Plots het volgende:
RIP 86 jarige meneer.

Besef dat dit hele Corana gebeuren komt, door een Chineesje, die een vleermuis (of slang) iets te kort heeft gefrituurd, waardoor het virus is ontstaan door iemand die dat heeft gegeten.
Volgens mij is het al 2 maanden geen vleermuis meer :P
pi_191862804
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:34 schreef byah het volgende:

[..]

Gelukkig doen ze ook geen dingen die nog veel meer zorgen voor het overdragen van bacillen
is virus
pi_191862810
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:31 schreef Xenorium het volgende:

[..]

Dat is toch echt typische Nederlandse klantenservice. Verbaast me helemaal niets.
Het land van "Neem maar een paracetamolletje".
pi_191862815
quote:
Virologen benadrukken dat er snel duidelijkheid nodig is over de in totaal dertien patiënten van wie niet vaststaat waar zij het virus hebben opgelopen. Volgens deskundigen is het zorgwekkend als personen besmet zijn geraakt in Nederland bijvoorbeeld tijdens carnaval, werk of in het openbaar vervoer.
Gelukkig is carnaval al uitgesloten door het RIVM. Dat wordt immers maar gevierd in kleine groepjes, aldus het RIVM :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')