haags_kwartiertje telt niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JAAAAAAAEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Volgens mij had Angie de laatste, corrupte blauwen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Nee zo heten ze hier, bij jullie anders.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ik zie het op mobiel zo kut hequote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:50 schreef skysherrif het volgende:
ook gewoon 7 seconden later nog na het slotje postenZonder wrijving geen glans![]()
Ik pakte hem heel toevallig vanmiddag op mobiel, maar als mensen er op hunten is het niet te doen op mobielquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie het op mobiel zo kut he![]()
Zo gaat het altijdquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens mij had Angie de laatste, corrupte blauwen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ja truequote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik pakte hem heel toevallig vanmiddag op mobiel, maar als mensen er op hunten is het niet te doen op mobielZonder wrijving geen glans![]()
tempo is toch gewoon een internationaal bedrijf?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee zo heten ze hier, bij jullie anders.![]()
WIl liever gewoon wakker zijn als je dat doetquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welke tijd ga je slapen? Dan pak ik je![]()
![]()
het heet daar echt anders.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:51 schreef devzero het volgende:
[..]
tempo is toch gewoon een internationaal bedrijf?
Ik vraag het niet voor niks.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nee Nee nee!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
WIl liever gewoon wakker zijn als je dat doetZonder wrijving geen glans![]()
Ja, vind het ook niet fijn als ik op de mobiel hier zit.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie het op mobiel zo kut heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
bij haags kun je gewoon beter slapenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
WIl liever gewoon wakker zijn als je dat doet... volgens een vriend dud0r
![]()
Maar geen idee, kwam vanavond laat terug van werk was moe ging nog ff fokken in bed en heb geslapen van iets voor 0.00 tot iets svoor 0300 dus mn slaap is een beetje weg eigenlijk. Misschien ga ik wel niet meer slapen hoor.![]()
Boksquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, vind het ook niet fijn als ik op de mobiel hier zit.Zonder wrijving geen glans![]()
En dan straks weer werken? Dan stort je compleet inquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:52 schreef skysherrif het volgende:
Maar geen idee, kwam vanavond laat terug van werk was moe ging nog ff fokken in bed en heb geslapen van iets voor 0.00 tot iets svoor 0300 dus mn slaap is een beetje weg eigenlijk. Misschien ga ik wel niet meer slapen hoor.
Zonder wrijving geen glans![]()
Wie?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:53 schreef mario390 het volgende:
ik willt op 50 punten komen, op dag werd me ars.. weer alles blokkenZonder wrijving geen glans![]()
Was weer een kort slaapje dus.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:52 schreef skysherrif het volgende:
Maar geen idee, kwam vanavond laat terug van werk was moe ging nog ff fokken in bed en heb geslapen van iets voor 0.00 tot iets svoor 0300 dus mn slaap is een beetje weg eigenlijk. Misschien ga ik wel niet meer slapen hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee moet zaterdag werken, dus als ik nu niet meer slaap ga ik vanavond lekker om 23.00 mn nest in en sta ik ruim voor ik zaterdagochtend naar werk moet opquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dan straks weer werken? Dan stort je compleet in![]()
![]()
Hoeveel heb je er nu dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:53 schreef mario390 het volgende:
ik willt op 50 punten komen, op dag werd me ars.. weer alles blokkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ok.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee moet zaterdag werken, dus als ik nu niet meer slaap ga ik vanavond lekker om 23.00 mn nest in en sta ik ruim voor ik zaterdagochtend naar werk moet opZonder wrijving geen glans![]()
aKquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zero, het is bij jou nu toch rond middernacht?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Heh?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
je weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeett wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeZonder wrijving geen glans![]()
Taschentuch?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
het heet daar echt anders.
Ik vraag het niet voor niks.![]()
![]()
En die Oostenrijkse Tempo zit me dwars. Google werkt niet echt mee.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Zero, het is bij jou nu toch rond middernacht?![]()
Nee.quote:
Vorige keer was het andersom, hij noemde een merk en na uren kwamen we erachter dat 'ie Tempo bedoelde.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
O, dat is niet veel deze rondequote:
Maar je bent weer terug van vakantie. Je kan weer gaan sparen.
Wie had downtome?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik iets heb de volgende dag kan ik eigenlijk alleen maar slapen als ik echt echt moe ben.
Als ik niets heb volgende dag ben ik wel zen genoeg meestal om toch te slapen. Maar zodra ik bed lig en er is iets slaat mijn hoofd gelijk op hol.
Ik hou ook niet zo van slapen daarom, al is dat erger geweest.![]()
misschien kreg ik weer vaka.., om dat ik niet weet of ik alles korrekt geschreven heb,misschien gaat het en m. lezen![]()
Ik begrijp je nietquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:55 schreef PoezeligDing het volgende:
En die Oostenrijkse Tempo zit me dwars. Google werkt niet echt mee.Tempo is een merk zakdoek en in duitsland/oostenrijk heet het ook gewoon tempo
![]()
Knap hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:56 schreef skysherrif het volgende:
Als ik iets heb de volgende dag kan ik eigenlijk alleen maar slapen als ik echt echt moe ben.
Als ik niets heb volgende dag ben ik wel zen genoeg meestal om toch te slapen. Maar zodra ik bed lig en er is iets slaat mijn hoofd gelijk op hol.
Ik hou ook niet zo van slapen daarom, al is dat erger geweest.Zonder wrijving geen glans![]()
Ah een ander merk zakdoekquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee.
Vorige keer was het andersom, hij noemde een merk en na uren kwamen we erachter dat 'ie Tempo bedoelde.![]()
![]()
Krijg je daar al een ban voor? Het stikt hier van de analfabeten.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:56 schreef mario390 het volgende:
misschien kreg ik weer vaka.., om dat ik niet weet of ik alles korrekt geschreven heb,misschien gaat het en m. lezenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
moder heeft me tempos met menthol gekopt, als je de ook uit verzien in de onderbroek doet gaa je jodelnquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:55 schreef PoezeligDing het volgende:
En die Oostenrijkse Tempo zit me dwars. Google werkt niet echt mee.![]()
Dat zijn tamponsquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
moder heeft me tempos met menthol gekopt, als je de ook uit verzien in de onderbroek doet gaa je jodelnZonder wrijving geen glans![]()
Nee, uiterlijk hetzelfde van de verpakking/ het logo, iets andere naam.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dat klopt... volgens een vriendquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
moder heeft me tempos met menthol gekopt, als je de ook uit verzien in de onderbroek doet gaa je jodeln![]()
de was al zo weinig punten heeftquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is niet veel deze ronde
Maar je bent weer terug van vakantie. Je kan weer gaan sparen.
Wie had downtome?![]()
![]()
![]()
![]()
Snifdoekquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, uiterlijk hetzelfde van de verpakking/ het logo, iets andere naam.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, uiterlijk hetzelfde van de verpakking/ het logo, iets andere naam.![]()
![]()
Staat er 'tempos' op de verpakking?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Jij hebt ook alles in huis.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
EyoOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
zit de mikey bij de downtime die heeft over 300, ik snap niet wat dat zoll, we kleinen blijven achter![]()
O, dat is ellende dat gespook in je kop als je wilt slapen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:56 schreef skysherrif het volgende:
Ik hou ook niet zo van slapen daarom, al is dat erger geweest.
Heel vervelend als je dat hebt. Ieder mensen heeft rust nodigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:00 schreef mario390 het volgende:
zit de mikey bij de downtime die heeft over 300, ik snap niet wat dat zoll, we kleinen blijven achterZonder wrijving geen glans![]()
nee dit merk heet Lovely Menthol Taschentücherquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Staat er 'tempos' op de verpakking?![]()
Trustequote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:01 schreef devzero het volgende:
[..]
En aangezien ik over 6 uur een 9jarige naast mijn bed heb staan, ga ik ook even rust zoeken
Veel mensen raken juist relaxed als ze in bed liggen, ik krijg meteen een soort adrenalinekick en mijn hart gaat tekeer. Is wel steeds minder gelukkig, maar ik heb weken gehad dat ik maar een paar uur slaapte.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is ellende dat gespook in je kop als je wilt slapen.
Heel vervelend als je dat hebt. Ieder mensen heeft rust nodig![]()
Slaaplekker klootzakquote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:01 schreef devzero het volgende:
[..]
En aangezien ik over 6 uur een 9jarige naast mijn bed heb staan, ga ik ook even rust zoeken![]()
![]()
![]()
Blijf eens van die pillen af.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Veel mensen raken juist relaxed als ze in bed liggen, ik krijg meteen een soort adrenalinekick en mijn hart gaat tekeer. Is wel steeds minder gelukkig, maar ik heb weken gehad dat ik maar een paar uur slaapte.Zonder wrijving geen glans![]()
LatahOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Tr gemachtquote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:02 schreef mario390 het volgende:
hier kereg je al vaka.. vor het word hitlenOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ja, als je boven aan staat wil je boven aan blijven Mario.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:00 schreef mario390 het volgende:
zit de mikey bij de downtime die heeft over 300, ik snap niet wat dat zoll, we kleinen blijven achter
Dat wilde jij toch ook toen je op 1 stond?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wäs tegen devquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Slaap lekker Dev, tot straks en anders tot morgenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:01 schreef devzero het volgende:
[..]
En aangezien ik over 6 uur een 9jarige naast mijn bed heb staan, ga ik ook even rust zoeken![]()
Ga het niet verdedigen aub.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, als je boven aan staat wil je boven aan blijven Mario.
Dat wilde jij toch ook toen je op 1 stond?
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
O raar, heb je daar wel eens naar laten kijken?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Veel mensen raken juist relaxed als ze in bed liggen, ik krijg meteen een soort adrenalinekick en mijn hart gaat tekeer. Is wel steeds minder gelukkig, maar ik heb weken gehad dat ik maar een paar uur slaapte.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje keelpijnquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je dat griepje al? Ik ben een beetje verkouden..![]()
V v v v v vrijdaggggggquote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar goed, wat brengt ons deze mooie dag?Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
ik nietquote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik gun Mikey echt de winst deze maand.![]()
nee zo zuchtig was ik niee dann ben ik veel weggeblevenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, als je boven aan staat wil je boven aan blijven Mario.
Dat wilde jij toch ook toen je op 1 stond?![]()
niet echt nee.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O raar, heb je daar wel eens naar laten kijken?![]()
EWA EWA EWA EWA EWAAAAAquote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
1 van mijn beste fokmaten het filosuffert!!Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
waarvoor?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent nog niet goed genoeg.![]()
Noop morgen weerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ja deed een haagsiequote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Kook nietquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Morguh Filoquote:
Vind het zo jammer dat hij het niet snapt
#VIESMADquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Kost hem alleen maar puntenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Filo
Vind het zo jammer dat hij het niet snaptZonder wrijving geen glans![]()
Nee ik snap je wel hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Filo
Vind het zo jammer dat hij het niet snapt
Máar het is als schaken met een duifOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
En dat allemaal vanwege een verkoudheidjequote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:09 schreef mario390 het volgende:
zij hebben nu ook bij sportdingen bang
gisteren bij biathlon was geen toekijker
Pics?!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat ik zo even ga schijtenOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Deze vergelijking gaat beter op dan griepquote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dat allemaal vanwege een verkoudheidje. Eindelijk iemand die het snapt
nee weg coronaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dat allemaal vanwege een verkoudheidje![]()
Dev of Engine ook,quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik gun Mikey echt de winst deze maand.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Boksquote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:11 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Deze vergelijking gaat beter op dan griep. Eindelijk iemand die het snapt
Zou het maar eens laten doen, misschien is er een simpele oplossing voor.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik gun vnl mezelfOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Hij is nog jongquote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou het maar eens laten doen, misschien is er een simpele oplossing voor.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou het maar eens laten doen, misschien is er een simpele oplossing voor.
Ja, dat is waar.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kost hem alleen maar puntenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ahhhquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:09 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee ik snap je wel hoor.
Máar het is als schaken met een duif
Ik heb me voorgenomen om plek 10 te pakken vannacht, ik begon op 6 en tot nu toe gaat het vrij aardig![]()
Ja het is nu ook al drukOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Moooquote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:18 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb me voorgenomen om plek 10 te pakken vannacht, ik begon op 6 en tot nu toe gaat het vrij aardigZonder wrijving geen glans![]()
Okéquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar zegt Wilfred Genee tegen![]()
![]()
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alles goed?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zal niet veel tikken vandaag, Ik ga wel op me(mijn) vingers zitten.
Pak allemaal die verdomde punkten
Druk?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:22 schreef Dotteke het volgende:
Ik zal niet veel tikken vandaag, Ik ga wel op me(mijn) vingers zitten.
Pak allemaal die verdomde punktenZonder wrijving geen glans![]()
He FF weer wat beter dan gisteren?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is nog te overzien.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet echt druk, wel wat dingetjes doen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi skeet.quote:![]()
Ik ben er weer.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet echt druk, wel wat dingetjes doen.
Die komt naar jou toe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ha fijn zo, leuk te lezen.quote:
Weet iemand waar Guus Meeuwis?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar het hart van vol is.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
zo falsch kann je niet ens lezen nog niet als je willZonder wrijving geen glans![]()
Ai Mario ,niet best.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja zo kleine wel, in zo tenten of huisenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben je uberhaupt we leens op een concert geweest
1994 schürzenjäger openair![]()
Nicequote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja zo kleine wel, in zo tenten of huisen
1994 schürzenjäger openairZonder wrijving geen glans![]()
wtf, daar ben ik ook nog geweestquote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja zo kleine wel, in zo tenten of huisen
1994 schürzenjäger openair!
![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wtf, daar ben ik ook nog geweest!
![]()
KOEKOEK. Het dak ging eraf?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
bleiburg marktwiese in en Tent heeft Siddharta gespelt 1000 mensen in tentZonder wrijving geen glans![]()
in welke ort,stadt?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wtf, daar ben ik ook nog geweest!
![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
KOEKOEK. Het dak ging eraf?nee maar siddharta band uit slowenien, de spelen sonst bij 15 - 30 000 in stadien in slowenien,kroatien
![]()
Nice.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:30 schreef mario390 het volgende:
[..]nee maar siddharta band uit slowenien, de spelen sonst bij 15 - 30 000 in stadien in slowenien,kroatien
Speelde die niet in een film Matt Damon?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij Clark Kent? Maar hij is superman!![]()
Ken jij Jean Claude van Damme of van voetbal?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Speelde die niet in een film Matt Damon?Zonder wrijving geen glans![]()
In niederlande ga ik nur naar concert EO jungerdag mit arie boomsmaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:30 schreef mario390 het volgende:
[..]nee maar siddharta band uit slowenien, de spelen sonst bij 15 - 30 000 in stadien in slowenien,kroatien
![]()
HOE OPquote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In niederlande ga ik nur naar concert EO jungerdag mit arie boomsmaZonder wrijving geen glans![]()
Ik denk dat ik voor Alica Keys.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik leerde Ruben Schakenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken jij Jean Claude van Damme of van voetbal?![]()
Mooi was die tijd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Mijn vriendin vind het leuk als ik met haar aan Schiedam.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yep.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij nog leuke plannen dan Haag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
cambuur volgens mijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja gaat gewoon door, hier zijn er al 82quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
stell je vor als het zo is dat het meisje bij en kassa werkt in en supermarkt ! heoveel mensen kann zij anstecken?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gaat gewoon door, hier zijn er al 82![]()
Iets met zwaarden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Veelquote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
stell je vor als het zo is dat het meisje bij en kassa werkt in en supermarkt ! heoveel mensen kann zij anstecken?Zonder wrijving geen glans![]()
Of dat ze een escort is.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
stell je vor als het zo is dat het meisje bij en kassa werkt in en supermarkt ! heoveel mensen kann zij anstecken?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgens de berichten kan 1 persoon 3 personen aansteken, die 3 personen ieder weer 3quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
stell je vor als het zo is dat het meisje bij en kassa werkt in en supermarkt ! heoveel mensen kann zij anstecken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
a die is verdrietigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh murpWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi murp.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en supermarktwerkerin werd niet escort zijn
nee stell je vor zij is in bleiburg bij de kassa
als het zo was steckt zij half bleiburg an zo 2000 mensen![]()
Komt goed hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:45 schreef mario390 het volgende:
als het zo was steckt zij half bleiburg an zo 2000 mensenZonder wrijving geen glans![]()
Wat een vooroordeel.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:45 schreef mario390 het volgende:
als het zo was steckt zij half bleiburg an zo 2000 mensen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is toch niet tegen te houden Mario.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:45 schreef mario390 het volgende:
als het zo was steckt zij half bleiburg an zo 2000 mensen
ALs iemand die het heeft toevallig dat brood wat jij koopt vast heeft gehad kan je al besmet raken. De winkelwagentjes zitten vol met troep en wat dacht je van geldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach heeft Nizno er nu twee?quote:
5 escorts?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:47 schreef mario390 het volgende:
4000 kopen niet in en supermartkt ein,we hebben wel zo 5“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zielig.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
hou op met je escortin bleiburg gevt het geen escort
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
Sorry verveel me ds zoek maar een beetje naar gifjes en waarom dan niet meteen hier delen om te bolkenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je begint aardig de kuren van @:Jippie68 over te nemen met je plaatjes![]()
![]()
O is echt een klein dorpje zie ik nuquote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
4100 inwonersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij kan je beter even wat rust gaan pakkenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sorry verveel me ds zoek maar een beetje naar gifjes en waarom dan niet meteen hier delen om te bolken
somiges een ook en volleyball team dat oostenrijkse meester is en gronigen uit de cl league gegooid heeftquote:![]()
KOEKOEKquote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
somiges een ook en volleyball team dat oostenrijkse meester is en gronigen uit de cl league gegooid heeftZonder wrijving geen glans![]()
Ga slapen 🖖quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sorry verveel me ds zoek maar een beetje naar gifjes en waarom dan niet meteen hier delen om te bolken'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ja als wiesenmarkt is komen an 4 dagen 120 - 140 000 mensenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O is echt een klein dorpje zie ik nu
4100 inwoners![]()
https://erotik.laendleanz(...)_5306_ct_183609.htmlquote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja als wiesenmarkt is komen an 4 dagen 120 - 140 000 mensen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://erotik.laendleanz(...)_5306_ct_183609.htmlja dat gaa je zoeken
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Goedemorgen haags zonnestraaltje
Hey biatch 😜 leven is rustig lekker geslapen dus dat is al een goede start vandaag 🙌 met jou dan vleermuis?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Borrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrel bitchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Hows life'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Vleermuis?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hey biatch 😜 leven is rustig lekker geslapen dus dat is al een goede start vandaag 🙌 met jou dan vleermuis?Zonder wrijving geen glans![]()
Bijna 7.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
haha ik ga tsuk![]()
![]()
![]()
![]()
Höschen gesucht
hallo ich suche frauen die mich fürs wichsn bezahlen. auch gerne Videos. sage deinen Namen beim kommen. bin 37 und aus völkermarkt. bei Interesse bitte pn. lg![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hey biatch 😜 leven is rustig lekker geslapen dus dat is al een goede start vandaag 🙌 met jou dan vleermuis?
Dat is altijd een lekker begin ja
Ik heb nog niet zo heel vee lgeslapen maar gaat verder wel zn gangetje![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: