Ik begrijp je nietquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:55 schreef PoezeligDing het volgende:
En die Oostenrijkse Tempo zit me dwars. Google werkt niet echt mee.
Knap hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:56 schreef skysherrif het volgende:
Als ik iets heb de volgende dag kan ik eigenlijk alleen maar slapen als ik echt echt moe ben.
Als ik niets heb volgende dag ben ik wel zen genoeg meestal om toch te slapen. Maar zodra ik bed lig en er is iets slaat mijn hoofd gelijk op hol.
Ik hou ook niet zo van slapen daarom, al is dat erger geweest.
Ah een ander merk zakdoekquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee.
Vorige keer was het andersom, hij noemde een merk en na uren kwamen we erachter dat 'ie Tempo bedoelde.
Krijg je daar al een ban voor? Het stikt hier van de analfabeten.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:56 schreef mario390 het volgende:
misschien kreg ik weer vaka.., om dat ik niet weet of ik alles korrekt geschreven heb,misschien gaat het en m. lezen
moder heeft me tempos met menthol gekopt, als je de ook uit verzien in de onderbroek doet gaa je jodelnquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:55 schreef PoezeligDing het volgende:
En die Oostenrijkse Tempo zit me dwars. Google werkt niet echt mee.
Dat zijn tamponsquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
moder heeft me tempos met menthol gekopt, als je de ook uit verzien in de onderbroek doet gaa je jodeln
Nee, uiterlijk hetzelfde van de verpakking/ het logo, iets andere naam.quote:
Dat klopt... volgens een vriendquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
moder heeft me tempos met menthol gekopt, als je de ook uit verzien in de onderbroek doet gaa je jodeln
de was al zo weinig punten heeftquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is niet veel deze ronde
Maar je bent weer terug van vakantie. Je kan weer gaan sparen.
Wie had downtome?
Snifdoekquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, uiterlijk hetzelfde van de verpakking/ het logo, iets andere naam.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, uiterlijk hetzelfde van de verpakking/ het logo, iets andere naam.
Staat er 'tempos' op de verpakking?quote:
Jij hebt ook alles in huis.quote:
O, dat is ellende dat gespook in je kop als je wilt slapen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:56 schreef skysherrif het volgende:
Als ik iets heb de volgende dag kan ik eigenlijk alleen maar slapen als ik echt echt moe ben.
Als ik niets heb volgende dag ben ik wel zen genoeg meestal om toch te slapen. Maar zodra ik bed lig en er is iets slaat mijn hoofd gelijk op hol.
Ik hou ook niet zo van slapen daarom, al is dat erger geweest.
Ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:00 schreef mario390 het volgende:
zit de mikey bij de downtime die heeft over 300, ik snap niet wat dat zoll, we kleinen blijven achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |