Boksquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, vind het ook niet fijn als ik op de mobiel hier zit.
En dan straks weer werken? Dan stort je compleet inquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:52 schreef skysherrif het volgende:
Maar geen idee, kwam vanavond laat terug van werk was moe ging nog ff fokken in bed en heb geslapen van iets voor 0.00 tot iets svoor 0300 dus mn slaap is een beetje weg eigenlijk. Misschien ga ik wel niet meer slapen hoor.
Wie?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:53 schreef mario390 het volgende:
ik willt op 50 punten komen, op dag werd me ars.. weer alles blokken
Was weer een kort slaapje dus.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:52 schreef skysherrif het volgende:
Maar geen idee, kwam vanavond laat terug van werk was moe ging nog ff fokken in bed en heb geslapen van iets voor 0.00 tot iets svoor 0300 dus mn slaap is een beetje weg eigenlijk. Misschien ga ik wel niet meer slapen hoor.
Nee moet zaterdag werken, dus als ik nu niet meer slaap ga ik vanavond lekker om 23.00 mn nest in en sta ik ruim voor ik zaterdagochtend naar werk moet opquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dan straks weer werken? Dan stort je compleet in
Hoeveel heb je er nu dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:53 schreef mario390 het volgende:
ik willt op 50 punten komen, op dag werd me ars.. weer alles blokken
Ok.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee moet zaterdag werken, dus als ik nu niet meer slaap ga ik vanavond lekker om 23.00 mn nest in en sta ik ruim voor ik zaterdagochtend naar werk moet op
aKquote:
Heh?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
je weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeett wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Taschentuch?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
het heet daar echt anders.
Ik vraag het niet voor niks.
Jaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Zero, het is bij jou nu toch rond middernacht?
Nee.quote:
O, dat is niet veel deze rondequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |