abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191858045
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:18 schreef Kyran het volgende:

Nu is het gewoon een kwestie van "insanity is doing the same thing over and over again, but expecting different results".
quote:
Did I ever tell you what the definition of insanity is? Insanity is doing the exact… same fucking thing… over and over again, expecting… shit to change.
That… is crazy; but the first time somebody told me that…I dunno, I thought they were bullshitting me, so boom – I shot him.

The thing is, okay… He was right. And then I started seeing: everywhere I looked, everywhere I looked, all these fucking pricks, everywhere I looked, doing the exact same fucking thing… over and over and over and over again thinking: "This time, it's gonna be different; no, no, no, no, no, please… This time it's gonna be different."

…I am sorry, I don't like the way you are looking at me… Okay, do you have a fucking problem in your head? Do you think I am bullshitting you? Do you think I am lying? Fuck you! Okay? FUCK. YOU! It's okay, man. I'm gonna chill, hermano. I'm gonna chill… The thing is… alright, the thing is: I killed you once already… and it's not like I am fucking crazy. It's okay… It's like water under the bridge.

Did I ever tell you the definition… of insanity?
Vaas was wel een eindbaas. _O_
Sowieso bazengame _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2020 @ 00:32:43 #52
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191858055
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:29 schreef vosss het volgende:

[..]

[..]

Vaas was wel een eindbaas. _O_
Sowieso bazengame _O_
Far Cry _O_
  vrijdag 6 maart 2020 @ 00:33:30 #53
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_191858058
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Tja, een heleboel woorden maar eigenlijk zeg je niks. Het is evident dat er behoorlijke (inschattings)fouten zijn gemaakt. Lijkt me niet echt onderwerp van discussie. Ik begrijp natuurlijk ook wel dat het een wat ongemakkelijke gedachte is dat de mensen die ons hiertegen moeten beschermen de plank zo mis slaan: het is natuurlijk een stuk lekkerder slapen met het idee dat alles onder controle is.
Jaja, nu is het weer evident dat er fouten zijn gemaakt en net zei je nog:

quote:
Dat is nu nog niet vast te stellen.
:')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_191858066
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:33 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Jaja, nu is het weer evident dat er fouten zijn gemaakt en net zei je nog:
[..]

:')
Dat was op jouw vraag wat de gevolgen van die fouten zijn. Dat is iets anders.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 6 maart 2020 @ 00:35:40 #55
186587 Byzantynixschii
pi_191858068
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:27 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Meer bewustzijn en alertheid bij de bevolking zonder paniek te veroorzaken. Daardoor vermoedelijk vertraging van de verspreiding van het virus. Een groot deel van de Nederlandse bevolking heeft nog geen idee dat we over 1 á 2 weken diep in de shit kunnen zitten.
Want met meer bewustzijn en alertheid hadden de mensen die toevallig nietsvermoedend in Italië waren zichzelf daar opgesloten in een berghut ipv terug naar huis te keren?
pi_191858073
Mensen hebben altijd wel wat te zeiken op de autoriteiten en achteraf lullen is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik zou zeggen al die fokkers die hier de hele dag op dit forum zitten, ga eens werken bij het RIVM en kom er dan maar achter of je het beter gaat doen in plaats van hier constant je gal spugen op dingen die fout zijn gegaan.

Ja, er zijn hoogstwaarschijnlijk fouten gemaakt en dat had niet moeten gebeuren maar je weet nooit met wat voor informatie instanties bepaalde beslissingen hebben gemaakt. Misschien wisten ze al veel meer dan ons en is er bewust gekozen voor de strategie om minder paniek te zaaien en zo ergere problemen te voorkomen. Overigens is nederland lang niet het enige land dat nu problemen gaat krijgen en zie je het wereldwijd verschrikkelijk hard gaan dus dan kun je misschien wel concluderen dat het op een gegeven moment toch onvermijdelijk is.

Punt is, we weten het gewoon niet. Alles wat hier geschreven wordt is pure speculatie en er moeten ook de realiteit een beetje voor ogen blijven zien. Als je je constant fixeert op de negatieve aspecten dan ga je ook alleen maar doemscenarios bedenken en wordt je zoals een aantal mensen hier nogal paranoia/bang (law of attraction).

We zullen zien hoe het de komende weken gaat lopen en of er fouten zijn gemaakt. Maar dat horen we dan wel, maar nu nog niet. Een beetje vertrouwen in de overheid mag nu ook wel weer want we leven in een van de welvarendste en gezondste landen van de wereld.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 00:36:30 #57
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_191858076
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Iedereen is het daar mee eens. Zelfs het RIVM

Er zijn 1 miljoen Nederlanders met een longziekte.
Hoeveel met griep?
Er zijn net 100.000 Nederlanders op wintersport geweest
We hebben dagelijks te maken met honderdduizend mensen die het land inkomen.

En veel van deze mensen preventief twee weken in quarantaine? Ik lees trouwens in dit topic over incubatietijd wat kan uitlopen tot 6 weken, dus nog langer in quarantaine?

Dit klinkt leuker dan het is
Dit is natuurlijk een hyperbool. Ik zeg niet dat een miljoen mensen 6 weken in quarantaine had moeten worden gezet. Maar was het zo'n slecht idee geweest om Italiëgangers uit het risicogebied preventief te testen? Ik denk het niet.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2020 @ 00:37:40 #58
416575 crew  Evenstar
pi_191858083
Klopt.

Het is geen fout dat mensen dagenlang op een IC hebben kunnen liggen zonder getest te worden.

Het is geen fout dat dat er te weinig testcapaciteit was.

Het is geen fout dat ze WHO negeren en geen maatregelen treffen.

Ok man :)
pi_191858084
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:36 schreef Tijn het volgende:
Ik denk het niet.
Ik denk het ook niet.

Evenals dat het echt geen slecht idee was om mensen met een longontsteking even te testen, wetende dat je zo een beetje het laatste land in Europa bent waar COVID-19 nog niet is vastgesteld.
vosss is de naam,
  vrijdag 6 maart 2020 @ 00:37:58 #60
186587 Byzantynixschii
pi_191858089
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat was op jouw vraag wat de gevolgen van die fouten zijn. Dat is iets anders.
Nee, dat is hetzelfde. Als je vindt dat er fouten zijn gemaakt dan moet je ook aan kunnen geven waarom die fouten zijn gemaakt en dus wat ze hebben veroorzaakt. Zo niet dan kun je hoogstens zeggen "het is mogelijk dat het RIVM fouten heeft gemaakt maar of dat zo is moeten we uitzoeken en als het antwoord daarop uiteindelijk ja luidt dan moeten we vervolgens uitzoeken of deze fouten verwijtbaar zijn of niet".
pi_191858107
quote:
Coronavirus: dit doet het RIVM als indammen niet meer voldoende is

De Nederlandse strategie om het nieuwe coronavirus in te dammen wordt dagelijks bekeken. Zolang de besmettingsbron van Nederlandse patiënten te herleiden is naar buitenlandse infectiehaarden, raken maatregelen het openbare leven niet of nauwelijks. Maar dat kan veranderen.

Jop Van Kempen5 maart 2020, 19:00

Wat is de huidige overheidsstrategie om het coronavirus te bestrijden?
Laat het virus geen voet aan de grond krijgen in Nederland, zo kun je de aanpak omschrijven. Elke besmette Nederlander en de mensen die hij of zij heeft geïnfecteerd wordt afgezonderd tot het besmettingsgevaar is geweken. Zo moet het virus, dat de ziekte Covid-19 kan veroorzaken, in Nederland langzaam uitdoven. “We willen niet dat corona hier vast neerstrijkt,” zegt voorlichter Harald Wychgel van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM).

Hoe werkt de overheidsaanpak tot op heden?
Goed, zegt viroloog Menno de Jong van het Amsterdam UMC, die de overheid adviseert over de corona-aanpak. Bijna alle besmette Nederlanders namen het virus als een ongewenste gast mee uit het buitenland, met name uit Noord-Italië, zo is gebleken. Zolang Nederland geen autonome besmettingshaard is, schakelt de overheid niet over op een andere aanpak dan ‘uitdoven’.

Er zijn tot op heden 82 Nederlanders positief getest op het coronavirus. Is dat het werkelijke aantal besmettingen?
Waarschijnlijk niet, erkent het RIVM. Het aantal besmette Nederlanders zal hoger liggen, omdat er mensen zijn die niet zijn getest, maar het virus toch onder de leden hebben. Ze laten zich niet testen, omdat ze bijvoorbeeld weinig of geen symptomen hebben. Wat het werkelijke aantal besmettingen in Nederland is, is daarom niet precies vast te stellen. Het RIVM wil geen schatting geven. Zolang de vastgestelde besmettingen er niet op wijzen dat Nederland zelf een serieuze infectiehaard is, zal het RIVM niet meer mensen testen.

Wat als Nederland zelf een infectiehaard wordt?
Dan gaat een andere fase in: de mitigatiefase, ofwel verzachtingsfase. Er worden dan voorzorgsmaatregelen genomen voor mensen die in potentie het hardst getroffen worden door het coronavirus: ouderen en mensen met onderliggende ziekten als hartkwalen en diabetes. Denk aan het reserveren van bedden in ziekenhuizen.

Ondertussen wordt getracht de snelheid van de verspreiding van het virus te verminderen. Dat zorgt bijvoorbeeld voor meer tijd bij het vinden van een vaccin. Bovendien krijg je met zo’n vertragingstactiek straks hulp van het weer. “In de lente en zomer overleven virussen minder goed buiten het lichaam,” zegt viroloog De Jong. “Ook zitten mensen dan minder binnen met gesloten ramen. Die setting verhoogt namelijk de virustransmissie.”

Welke publieke maatregelen horen bij de mitigatiefase?
Je kunt denken aan het afgelasten van evenementen als sportwedstrijden met veel publiek of het Songfestival. Een maatregel met een grotere impact op het openbare leven, is het sluiten van scholen, zoals in Italië (ruim 3.000 besmettingen, ruim 100 doden) is gebeurd. In China (ruim 80.000 besmettingen, ruim 3000 doden) waren de maatregelen nog drastischer. Daar werden hele regio’s afgegrendeld om de uitbraak van het virus te vertragen.

Wanneer zijn strengere maatregelen in Nederland noodzakelijk?
Daar is geen eenduidig antwoord op. Er is bijvoorbeeld geen vastgesteld aantal besmettingen waarbij de aanpak overgaat van uitdoven naar mitigeren. Het RIVM en deskundigen bekijken de situatie van dag tot dag.

Opschalen naar een zwaardere aanpak is niet alleen een medische kwestie, maar ook een psychologische. Is de ongerustheid in het land groot of niet? Hoeveel onzekerheid kan de samenleving aan? Elk land maakt hierin zelf inschattingen. Mede daarom verschilt de bestrijding van het coronavirus in Europa. In Zwitserland (114 besmettingen, één dode) zijn scholen gesloten, in Nederland niet.

Zijn er harde graadmeters voor het opschalen van maatregelen?
Jawel, het aantal sterfgevallen, uiteraard. Maar ook de capaciteit van de zorg is een hard gegeven. De overheid moet voorkomen dat coronapatiënten de ziekenhuizen en intensivecare-afdelingen overspoelen, waardoor de zorg voor andere patiënten in de knel komt. Mocht dat gebeuren, dan worden coronapatiënten opgevangen in verpleeghuizen, kazernes, verpleegcontainers of verpleegtenten.

Dat klinkt heel onheilspellend.
Dat klopt, want het is een doemscenario. Het zou echter onverstandig zijn als het RIVM en andere overheidsinstanties zich niet voorbereiden op een grote uitbraak, zo blijkt in andere landen. “Maar dat wij erover nadenken, wil niet zeggen dat het ook realiteit wordt,” zegt Wychgel van het RIVM. “De stand van zaken is nu dat het coronavirus hier geen voet aan de grond heeft. Onnodige paniek is zinloos, en onwenselijk.”
https://www.parool.nl/ned(...)ldoende-is~b1da6423/
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_191858110
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:35 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Want met meer bewustzijn en alertheid hadden de mensen die toevallig nietsvermoedend in Italië waren zichzelf daar opgesloten in een berghut ipv terug naar huis te keren?
Die bewustzijn en alertheid hadden meegewogen in hun beslissing om naar Italië te gaan en in hun beslissing hoe te handelen in Italië. Dat had zeker gescheeld in het aantal besmettingen.
pi_191858118
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:36 schreef Tijn het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk een hyperbool. Ik zeg niet dat een miljoen mensen 6 weken in quarantaine had moeten worden gezet. Maar was het zo'n slecht idee geweest om Italiëgangers uit het risicogebied preventief te testen? Ik denk het niet.
Ik bedoelde niet een miljoen, maar probeer wel te schetsen over de enorm aantallen die 'even getest' moeten worden. Een test die een halve dag duurt en waar de test meerdere keren per persoon uitgevoerd moet worden

Maar die Italiegangers, lijkt mij een prima idee, had ik graag gezien.

Alleen kan dat wel?
JA volgens veel fokkers, dat kan.
Ik 'twijfel'
pi_191858130
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:41 schreef Felixa het volgende:
Dat klinkt heel onheilspellend.Dat klopt, want het is een doemscenario. Het zou echter onverstandig zijn als het RIVM en andere overheidsinstanties zich niet voorbereiden op een grote uitbraak, zo blijkt in andere landen. “Maar dat wij erover nadenken, wil niet zeggen dat het ook realiteit wordt,” zegt Wychgel van het RIVM. “De stand van zaken is nu dat het coronavirus hier geen voet aan de grond heeft. Onnodige paniek is zinloos, en onwenselijk.”
Hoe zit het met noodzakelijke paniek? :@
vosss is de naam,
  vrijdag 6 maart 2020 @ 00:44:54 #65
186587 Byzantynixschii
pi_191858131
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:41 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Die bewustzijn en alertheid hadden meegewogen in hun beslissing om naar Italië te gaan en in hun beslissing hoe te handelen in Italië. Dat had zeker gescheeld in het aantal besmettingen.
Bron?
  vrijdag 6 maart 2020 @ 00:45:48 #66
186587 Byzantynixschii
pi_191858137
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:44 schreef vosss het volgende:

[..]

Hoe zit het met noodzakelijke paniek? :@
Wat is noodzakelijke paniek nou weer dan?
  vrijdag 6 maart 2020 @ 00:46:00 #67
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_191858139
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:42 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik bedoelde niet een miljoen, maar probeer wel te schetsen over de enorm aantallen die 'even getest' moeten worden. Een test die een halve dag duurt en waar de test meerdere keren per persoon uitgevoerd moet worden
Ik wil niet suggereren dat het geen moeite had gekost. Maar het lijkt mij dat het uiteindelijk de moeite waard is, om erger te voorkomen. Met 30% tot 70% besmetting (de voorspelling van het WHO als er geen maatregelen worden genomen) ben je natuurlijk verder van huis.

quote:
Maar die Italiegangers, lijkt mij een prima idee, had ik graag gezien.

Alleen kan dat wel?
Ja volgens een aantal fokkers.
Ik 'twijfel'
Tsja, mensen blijven hier er toch maar op wijzen dat we zo'n geweldig land hebben waar alles zo goed op orde is? Dan kun je toch wel even je schouders eronder zetten en wat organiseren lijkt me? Ook hier geldt: als er geen capaciteit is om te testen, dan is er al helemaal geen capaciteit om een grote epidemie te behandelen.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 00:47:19 #68
186587 Byzantynixschii
pi_191858146
quote:
Lijkt mij een uitermate duidelijk en prima verdedigbaar standpunt. Natuurlijk niet zo spannend allemaal voor dit topic maar wel gewoon realistisch.
pi_191858147
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:45 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Wat is noodzakelijke paniek nou weer dan?
Ik vond "nodige paniek" een beetje raar klinken als tegenhanger van "onnodige paniek", dus toen maakte ik er maar "noodzakelijke paniek" van. :@
vosss is de naam,
pi_191858153
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:44 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Bron?
o|O
  vrijdag 6 maart 2020 @ 00:48:51 #71
186587 Byzantynixschii
pi_191858156
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:47 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik vond "nodige paniek" een beetje raar klinken als tegenhanger van "onnodige paniek", dus toen maakte ik er maar "noodzakelijke paniek" van. :@
Dat vroeg ik niet. De vraag is wat is noodzakelijke paniek?
  vrijdag 6 maart 2020 @ 00:49:06 #72
186587 Byzantynixschii
pi_191858157
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:48 schreef Jojoke het volgende:

[..]

o|O
Je dikke duim dus. :')
pi_191858164
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:48 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Dat vroeg ik niet. De vraag is wat is noodzakelijke paniek?
Paniek die nodig is. Ofwel nodige paniek.
vosss is de naam,
  vrijdag 6 maart 2020 @ 00:50:31 #74
186587 Byzantynixschii
pi_191858166
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:50 schreef vosss het volgende:

[..]

Paniek die nodig is. Ofwel nodige paniek.
Kun je hier een voorbeeld van geven?
pi_191858178
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:50 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Kun je hier een voorbeeld van geven?
Nou stel je zet net een leeg flesje bier op tafel na de laatste slok. Vervolgens denk je bij je eigen: "nou, dat was een lekker biertje; ik pak er gewoon nog een!" en dat je dan tot de conclusie komt dat het het laatste flesje was en dat de winkel over exact 4 minuten dicht gaat.

Nouja, je kan wel voorstellen dat de paniek dan toeslaat en dat dat ook nodig is, want anders ga jij binnen 4 minuten niet met een bak bier de supermarkt uitlopen :+
vosss is de naam,
  vrijdag 6 maart 2020 @ 00:53:50 #76
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191858181
Duitsland van 400 naar 545 in 9 uur
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 6 maart 2020 @ 00:53:54 #77
186587 Byzantynixschii
pi_191858182
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:52 schreef vosss het volgende:

[..]

Nou stel je zet net een leeg flesje bier op tafel na de laatste slok. Vervolgens denk je bij je eigen: "nou, dat was een lekker biertje; ik pak er gewoon nog een!" en dat je dan tot de conclusie komt dat het het laatste flesje was en dat de winkel over exact 4 minuten dicht gaat.

Nouja, je kan wel voorstellen dat de paniek dan toeslaat en dat dat ook nodig is, want anders ga jij binnen 4 minuten niet met een bak bier de supermarkt uitlopen :+
Ik ben geen alcoholist dus ik raak niet in paniek als ik geen bier heb en kan me daar verder ook niets bij voorstellen.

Maar dan nog; wat is er noodzakelijk aan paniek?
  vrijdag 6 maart 2020 @ 00:54:21 #78
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_191858184
quote:

[..]

_O- Jij gaat zoveel notes krijgen
  vrijdag 6 maart 2020 @ 00:54:52 #79
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_191858185
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:41 schreef Felixa het volgende:
De stand van zaken is nu dat het coronavirus hier geen voet aan de grond heeft.
Deze zin, en zeker ook de stelligheid waarmee hij uitgesproken wordt, verbaast me wel.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_191858186
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:54 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

_O- Jij gaat zoveel notes krijgen
Hoezo dat? Er wordt mij een vraag gesteld. Ik geef daar antwoord op.
vosss is de naam,
pi_191858187
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:54 schreef Jane het volgende:

[..]

Deze zin, en zeker ook de stelligheid waarmee hij uitgesproken wordt, verbaast me wel.
Mij verbaast eigenlijk niks meer wat vanuit het RIVM gecommuniceerd wordt.

Maar kansloos is die zin wel ja. Behoorlijk ook. En volgende week kan ie in het rijtje "de kans dat Corona in Nederland gaat komen is nihil".
vosss is de naam,
pi_191858193
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:49 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Je dikke duim dus. :')
Dat krijg je als je eerst vraagt wat er was gebeurd als iets had opgetreden en dan vraagt naar een bron daarvoor o|O
pi_191858198
Spain reports three coronavirus deaths as infections continue to climb
Demand for face masks is skyrocketing and hospitals have introduced security measures due to theft of protective gear

https://english.elpais.co(...)ntinue-to-climb.html
  vrijdag 6 maart 2020 @ 00:58:16 #84
186587 Byzantynixschii
pi_191858200
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:56 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Dat krijg je als je eerst vraagt wat er was gebeurd als iets had opgetreden en dan vraagt naar een bron daarvoor o|O
Dan krijg je inderdaad als resultaat dat roeptoeters door hun argumenten heen zijn ja, dat is bekend.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2020 @ 00:58:53 #85
416575 crew  Evenstar
pi_191858203
Trouwens, ik bedenk me opeens iets.

RIVM zegt "zolang een groot deel van de besmettingen te herleiden zijn naar risicogebieden zitten wij nog goed".

Nu is mijn vraag hoe ze dit testen. Het is namelijk niet zo gek dat tot nu toe bijna alles is te herleiden naar Italië, want ze testen verdomme alleen maar als je daar bent geweest.

Mooie self fulfilling prophecy dit.
pi_191858205
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:58 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Dan krijg je inderdaad als resultaat dat roeptoeters door hun argumenten heen zijn ja, dat is bekend.
Die roepen dan: Bron?
  vrijdag 6 maart 2020 @ 00:59:13 #87
186587 Byzantynixschii
pi_191858206
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:54 schreef Jane het volgende:

[..]

Waarom? Het staat toch duidelijk in dat artikel uitgelegd, lijkt me.
pi_191858207
quote:

[..]

:D mijn eerste lach van deze 6 maart :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2020 00:59:37 ]
  vrijdag 6 maart 2020 @ 00:59:45 #89
1986 Jane
pi_191858208
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:58 schreef Kyran het volgende:

RIVM zegt "zolang een groot deel van de besmettingen te herleiden zijn naar risicogebieden zitten wij nog goed".

Nu is mijn vraag hoe ze dit testen. Het is namelijk niet zo gek dat tot nu toe bijna alle is te herleiden jaar Italië, want ze testen verdomme alleen maar als je daar bent geweest.

Serieus, bedenk je dat nu pas? :D
pi_191858211
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:53 schreef Byzantynixschii het volgende:

Maar dan nog; wat is er noodzakelijk aan paniek?
De energie die erbij vrijkomt waardoor mensen handelingen gaan verrichten die van belang zouden kunnen zijn voor hun overleving itt de futloosheid die over mensen heenkomt wanneer ze bij de pakken neer gaan zitten.
pi_191858214
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:58 schreef Kyran het volgende:

Nu is mijn vraag hoe ze dit testen. Het is namelijk niet zo gek dat tot nu toe bijna alles is te herleiden naar Italië, want ze testen verdomme alleen maar als je daar bent geweest.

Dat bedenk je echt nu pas? :D En ik schatte jou nog wel in als iemand die erover nadacht! :D
pi_191858216
quote:

Dit. Het is zo dom, maar misschien opzettelijk. Dat hopen we dan maar }:|
  vrijdag 6 maart 2020 @ 01:01:22 #93
186587 Byzantynixschii
pi_191858217
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 01:00 schreef Za het volgende:

[..]

De energie die erbij vrijkomt waardoor mensen handelingen gaan verrichten die van belang zouden kunnen zijn voor hun overleving itt de futloosheid die over mensen heenkomt wanneer ze bij de pakken neer gaan zitten.
Noodzakelijkheid veronderstelt dat er geen middenweg zou zijn.

Dat zijn jouw twee modi: apathie en paniek?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2020 @ 01:03:06 #94
416575 crew  Evenstar
pi_191858222
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 01:00 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Dat bedenk je echt nu pas? :D En ik schatte jou nog wel in als iemand die erover nadacht! :D
Ja, ben ook teleurgesteld in mijzelf :(

Denk dat ik het wel eerder had bedacht, maar niet echt bij had stilgestaan. Ik las net iets op nu.nl en dacht opeens "hoe dan"....
  vrijdag 6 maart 2020 @ 01:04:59 #95
1986 Jane
pi_191858231
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 01:03 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, ben ook teleurgesteld in mijzelf :(

Denk dat ik het wel eerder had bedacht, maar niet echt bij had stilgestaan. Ik las net iets op nu.nl en dacht opeens "hoe dan"....
Ik ben programmeur. Deze logicakronkel was me gelijk al een doorn in het oog. ;(
pi_191858241
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 01:04 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik ben programmeur. Deze logicakronkel was me gelijk al een doorn in het oog. ;(
Maar volgens mij hebben ze die criteria nog steeds niet aangepast.
pi_191858242
quote:

Het aparte is dat er dagelijks in bv Lissabon twee keer zoveel vluchten uit Milaan aankomen in vergelijking met Nederland.

En het daar relatief rustig is.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 01:07:42 #98
489693 Markesh
Antispecisist
pi_191858244
Het zou fijn zijn als jullie deze discussie kunnen staken.
Er is echt geen doorkomen meer aan voor degenen die morgen even bij willen lezen
pi_191858246
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 01:07 schreef Markesh het volgende:
Het zou fijn zijn als jullie deze discussie kunnen staken.
Er is echt geen doorkomen meer aan voor degenen die morgen even bij willen lezen
Dat heb je ook wel eens als je eerder weggegaan bent bij een feestje.... Zal je nooit weten waar het over ging als je het niet navraagt! ;)
pi_191858250
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 01:06 schreef Za het volgende:

[..]

Het aparte is dat er dagelijks in bv Lissabon twee keer zoveel vluchten uit Milaan aankomen in vergelijking met Nederland.

En het daar relatief rustig is.
In Portugal is medische zorg enorm duur.
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')