Ik ben geen alcoholist dus ik raak niet in paniek als ik geen bier heb en kan me daar verder ook niets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou stel je zet net een leeg flesje bier op tafel na de laatste slok. Vervolgens denk je bij je eigen: "nou, dat was een lekker biertje; ik pak er gewoon nog een!" en dat je dan tot de conclusie komt dat het het laatste flesje was en dat de winkel over exact 4 minuten dicht gaat.
Nouja, je kan wel voorstellen dat de paniek dan toeslaat en dat dat ook nodig is, want anders ga jij binnen 4 minuten niet met een bak bier de supermarkt uitlopen
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou stel je zet net een leeg flesje bier op tafel na de laatste slok. Vervolgens denk je bij je eigen: "nou, dat was een lekker biertje; ik pak er gewoon nog een!" en dat je dan tot de conclusie komt dat het het laatste flesje was en dat de winkel over exact 4 minuten dicht gaat.
Nouja, je kan wel voorstellen dat de paniek dan toeslaat en dat dat ook nodig is, want anders ga jij binnen 4 minuten niet met een bak bier de supermarkt uitlopen
Deze zin, en zeker ook de stelligheid waarmee hij uitgesproken wordt, verbaast me wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:41 schreef Felixa het volgende:
De stand van zaken is nu dat het coronavirus hier geen voet aan de grond heeft.
Hoezo dat? Er wordt mij een vraag gesteld. Ik geef daar antwoord op.quote:
Mij verbaast eigenlijk niks meer wat vanuit het RIVM gecommuniceerd wordt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Deze zin, en zeker ook de stelligheid waarmee hij uitgesproken wordt, verbaast me wel.
Dat krijg je als je eerst vraagt wat er was gebeurd als iets had opgetreden en dan vraagt naar een bron daarvoorquote:
Dan krijg je inderdaad als resultaat dat roeptoeters door hun argumenten heen zijn ja, dat is bekend.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:56 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat krijg je als je eerst vraagt wat er was gebeurd als iets had opgetreden en dan vraagt naar een bron daarvoor
Die roepen dan: Bron?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dan krijg je inderdaad als resultaat dat roeptoeters door hun argumenten heen zijn ja, dat is bekend.
Waarom? Het staat toch duidelijk in dat artikel uitgelegd, lijkt me.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Deze zin, en zeker ook de stelligheid waarmee hij uitgesproken wordt, verbaast me wel.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Serieus, bedenk je dat nu pas?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:58 schreef Kyran het volgende:
Trouwens, ik bedenk me opeens iets.
RIVM zegt "zolang een groot deel van de besmettingen te herleiden zijn naar risicogebieden zitten wij nog goed".
Nu is mijn vraag hoe ze dit testen. Het is namelijk niet zo gek dat tot nu toe bijna alle is te herleiden jaar Italië, want ze testen verdomme alleen maar als je daar bent geweest.
Mooie self fulfilling prophecy dit.
De energie die erbij vrijkomt waardoor mensen handelingen gaan verrichten die van belang zouden kunnen zijn voor hun overleving itt de futloosheid die over mensen heenkomt wanneer ze bij de pakken neer gaan zitten.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
Maar dan nog; wat is er noodzakelijk aan paniek?
Dat bedenk je echt nu pas?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:58 schreef Kyran het volgende:
RIVM zegt "zolang een groot deel van de besmettingen te herleiden zijn naar risicogebieden zitten wij nog goed".
Nu is mijn vraag hoe ze dit testen. Het is namelijk niet zo gek dat tot nu toe bijna alles is te herleiden naar Italië, want ze testen verdomme alleen maar als je daar bent geweest.
Dit. Het is zo dom, maar misschien opzettelijk. Dat hopen we dan maarquote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:58 schreef Kyran het volgende:
Nu is mijn vraag hoe ze dit testen. Het is namelijk niet zo gek dat tot nu toe bijna alles is te herleiden naar Italië, want ze testen verdomme alleen maar als je daar bent geweest.
Noodzakelijkheid veronderstelt dat er geen middenweg zou zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 01:00 schreef Za het volgende:
[..]
De energie die erbij vrijkomt waardoor mensen handelingen gaan verrichten die van belang zouden kunnen zijn voor hun overleving itt de futloosheid die over mensen heenkomt wanneer ze bij de pakken neer gaan zitten.
Ja, ben ook teleurgesteld in mijzelfquote:Op vrijdag 6 maart 2020 01:00 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat bedenk je echt nu pas?En ik schatte jou nog wel in als iemand die erover nadacht!
Ik ben programmeur. Deze logicakronkel was me gelijk al een doorn in het oog.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 01:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, ben ook teleurgesteld in mijzelf
Denk dat ik het wel eerder had bedacht, maar niet echt bij had stilgestaan. Ik las net iets op nu.nl en dacht opeens "hoe dan"....
Maar volgens mij hebben ze die criteria nog steeds niet aangepast.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 01:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben programmeur. Deze logicakronkel was me gelijk al een doorn in het oog.
Het aparte is dat er dagelijks in bv Lissabon twee keer zoveel vluchten uit Milaan aankomen in vergelijking met Nederland.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:58 schreef Kyran het volgende:
Dat heb je ook wel eens als je eerder weggegaan bent bij een feestje.... Zal je nooit weten waar het over ging als je het niet navraagt!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 01:07 schreef Markesh het volgende:
Het zou fijn zijn als jullie deze discussie kunnen staken.
Er is echt geen doorkomen meer aan voor degenen die morgen even bij willen lezen
In Portugal is medische zorg enorm duur.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 01:06 schreef Za het volgende:
[..]
Het aparte is dat er dagelijks in bv Lissabon twee keer zoveel vluchten uit Milaan aankomen in vergelijking met Nederland.
En het daar relatief rustig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |