quote:
Op donderdag 27 augustus 2020 00:27 schreef wimderon het volgende:[..]
Gezien de animo in dit topic, de aandacht in en om de dartswereld en de interesse van het publiek ben ik kennelijk niet de enige die er zo over denkt. Ik zou niet weten waarom dat geen fatsoenlijke bijdrage is over de toekomst van het meest onzinnige toernooi op de dartkalender (inclusief die van de BDO en de WDF, waarbij WK's van die bonden ook een hele andere achtergrond hebben dan dit gedrocht). Ook al gaat de Premier League op korte termijn niet verdwijnen.
Vergeet niet dat jij en Stijn sowieso wel vaak bij kleinere toernooien de reden zijn dat die topics actief blijven

als jullie er niet waren had een DRT-forum sowieso weinig waarde gehad (waarvoor waardering natuurlijk).
Ik begrijp oprecht ook niet je (in mijn ogen onterechte) haat tegen de Premier League. Is echt een toernooi wat je perfect kan negeren als het niet je kopje thee is maar wat superleuk is om te volgen als je graag naar de topdarters kijkt. Wat er nu overgebleven is inderdaad niet veel aan (maar ik neem alle darts die ik kan krijgen gezien het coronajaar), maar ik vind de intensiteit van de korte wedstrijden en de competitievorm gewoon leuk (behalve het bestaan van play-offs, dat doet afbreuk aan het concept). Iedereen tegen elkaar, veel wedstrijden van hoog niveau en mooie vulling van mijn donderdagavond, ik vind het helemaal prima. En ja er kleven ook een hoop nadelen aan vast voor de spelers en ja het is uitmelkaids maar ik heb toch dit liever dan de hele zaterdag op mijn streampje naar partijen als Joyce-Beeney kijken ofzo, sorry. En jij weet ook wel dat ik ook spelers lager op de ranglijst graag volg en dat ik niet iemand ben die het hele jaar door dezelfde wedstrijden hoef te zien maar het kan imo perfect naast elkaar leven.