Darknegers is lekker zijn platenkast aan het doorspittenquote:
Ja man, hij doet regelmatig van die livestreams.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Darkneger is lekker zijn platenkast aan het doorspitten![]()
Ik heb het hier ook allemaal staan, ook een kast vol met platen alleen de platenspelers heb ik echt al jaren niet meer aangeslotenquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
Doet me toch weer kriebelen om ook weer wat apparatuur te gaan kopen
heb nog iets van 500 - 700 platen bij m'n ouders staan.
heb ze verkocht om de zeevaartschool te kunnen betalenquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het hier ook allemaal staan, ook een kast vol met platen alleen de platenspelers heb ik echt al jaren niet meer aangesloten
Ja dat ken ik wel.. maar ik zit tegenwoordig minimaal economy comfort en binnen europa sowieso business. Airmiles JWZ.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
de stoelen boven de vleugels waren tegen betaling beschikbaar.
Ik wil voornamelijk niemand achter mij![]()
Dus zit nu helemaal achterin in een rijtje van 3 aan het gangpad.
zon schijthekel aan mensen die de hele tijd dat tafeltje in en uit klappen of als een zwakzininge met down en spasmes die knoppen van het entertainment systeem inbeuken.
Ik was meer van het produceren, wel af en toe plaatjes gedraaid maar niet structureel. Technics kon ik destijds niet betalen, en nu zijn ze ook niet goedkoopquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb ze verkocht om de zeevaartschool te kunnen betalenmaar toentertijd had ik ieder weekend de beschikking over een volledige discotheek waar ik mn gang kon gaan
![]()
Zat daar veel op avonden als alleen t cafe open was met een kameraad tot in de vroege uurtjes (sluitingstijd cafe en we weggeschopt werden door de baas) te pielen.
[ afbeelding ]
Daarvoor had ik 2 technics, 2 pioneer cdj800 en een vestax mixertje
Zou nu wel voor een 'all in one' controller gaan, evt met 1 a 2 platenspelers er weer bij. Las laatst dat technics weer op de markt is met een mk7.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
luxe hoor :pquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja dat ken ik wel.. maar ik zit tegenwoordig minimaal economy comfort en binnen europa sowieso business. Airmiles JWZ.
Dat is zeg maar wel iets meer de niet randdebielen klasse.
Meh. op die cityhoppers stelt het niks voor. Zelfde stoelen alleen voor het gordijntje. En de stewardess spreekt je aan met je naamquote:
Kon net als aanhef ook voor sheika kiezen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Meh. op die cityhoppers stelt het niks voor. Zelfde stoelen alleen voor het gordijntje. En de stewardess spreekt je aan met je naam
quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
Yup, zag ook wat Binum voorbij komen..
Hoopte op een greg c remixChicago Zone - Control Your BodySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verdomme word helemaal nostalgisch hiervan
![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik ken wel shakshukaquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kon net als aanhef ook voor sheika kiezen.
Toch maar niet gedaan
Goed hequote:Op donderdag 5 maart 2020 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chicago Zone - Control Your Bodyverdomme word helemaal nostalgisch hiervan
![]()
Heb laatst nog een mix van bijna 3 uur gemaakt ook vol met zulke platenquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb laatst nog een mix van bijna 3 uur gemaakt ook vol met zulke platen
Voor het geval je er zin in hebt, hier is de linkquote:
Zal morgen tijdens 't klussen aan zettenquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor het geval je er zin in hebt, hier is de linkhttps://www.mixcloud.com/LTVDK/the-whispers-rare-megamix-pt-4/
Ik vond zijn wederhelft Ramon toch een stuk beterquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
https://soundcloud.com/dj(...)ental-theo-elf-refix
dit vind ik trouwens ook wel heel gaaf. Goeie andere kant van Dwaze Theo
Karel Laagruis mag er ook wezen inderdaadquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond zijn wederhelft Ramon toch een stuk beter. Ook zijn Bitte ein Beat serie was legendarisch
Productietechnisch ook veel beter en 'muzikaler', viel me toen ik laatst Charlottenburg weer eens terug luisterde hoeveel het verschilt in sommige tracks, sommige hebben echt meerlaagse melodiën en andere zijn gewoon een beetje plat vermaaktquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Karel Laagruis mag er ook wezen inderdaad
Theo is de extraverte gangmaker die alles regelt, Ramon is een beetje de stille kracht erachterquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
Naja ik ga, mits ik in NL ben, ook nog wel naar city of dance.. en Theo is een beetje de grondlegger daar van.
Zit ik weer alleen met jouquote:
Hoezo gebeurt dit altijd ...quote:
Kijk nou maar gewoon uit dat je jezelf niet in je vingers snijdt.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk nou maar gewoon uit dat je jezelf niet in je vingers snijdt.
Ja leer me jouw onhandigheid kennen.quote:
Dat jij nog zonder begeleider mag werken.quote:
Handdoeken????quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
meauleaux!
hoeveel handdoeken heb je al geslikt?
Ze doet ook niet eens moeite om er nog iets van te reddenquote:
Ik heb zin in wijnquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo kijk ik als ltvdk en ik alleen hier over blijven
Niet bij te houdenquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb zin in wijn![]()
Zo maar richting bed. Zit nog even Coronatopics te lezen
Beetje raar in je plantje zitten.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo kijk ik als ltvdk en ik alleen hier over blijven
Lekker!quote:
Ik had het ff nodig. Had het koud en zoquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker!
Ik wel thuis, maar niet gedoucht
Wanneer ging je nou verhuizen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had het ff nodig. Had het koud en zo
Nu een biertje en dan zo tukken. Hele papierwinkel voor het nieuwe stulpje vanavond afgerond
Ja had bijna eindelijk de kans om de nek van lkdvk om te draaien maar er doken weer andere opquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een Molo en een Bitterbal in het topic
Moet je veel verhuizen? Heb je fotos? :pquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, ik denk tussen begin en half april ergens.
Mijn redders in noodquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja had bijna eindelijk de kans om de nek van lkdvk om te draaien maar er doken weer andere op
quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja had bijna eindelijk de kans om de nek van lkdvk om te draaien maar er doken weer andere op
Ik had een ex van 50kg en die was zo leip als een tientje, die heb ik 2mtr+ kerels zien aanvallen en won ook nog. Wel craycray natuurlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een meisje van 40 kilo nog niet aankunt dan moet je nog luiers dragen, of weer.
Lekker!quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had het ff nodig. Had het koud en zo
Nu een biertje en dan zo tukken. Hele papierwinkel voor het nieuwe stulpje vanavond afgerond
Heet die Annelies toevallig?quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik had een ex van 50kg en die was zo leip als een tientje, die heb ik 2mtr+ kerels zien aanvallen en won ook nog. Wel craycray natuurlijk.
Niet zo heel veel. Heb nog wat spullen in de opslag en ik ga een paar meubels nieuw kopen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet je veel verhuizen? Heb je fotos? :p
Ben blij voor jequote:Op donderdag 5 maart 2020 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet zo heel veel. Heb nog wat spullen in de opslag en ik ga een paar meubels nieuw kopen.
Vergeten foto’s te maken.Maar het is een tof appartement en lekker centraal. Alles helemaal nieuws
Hoe ben ik ooit verwikkeld geraakt met een vrouw als jijquote:
Borderline?quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik had een ex van 50kg en die was zo leip als een tientje, die heb ik 2mtr+ kerels zien aanvallen en won ook nog. Wel craycray natuurlijk.
Leuk stukkie Dordt?quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet zo heel veel. Heb nog wat spullen in de opslag en ik ga een paar meubels nieuw kopen.
Vergeten foto’s te maken.Maar het is een tof appartement en lekker centraal. Alles helemaal nieuws
2x waarquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Borderline?
Collega van me vertelde ooit dat hij op borderliners viel, 'want die deden echt álles in bed'
![]()
![]()
You make pictures, we can say awesome, please do.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe ben ik ooit verwikkeld geraakt met een vrouw als jij
Hahahahaquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
2x waar
Maar echt een keer en nooit weer.![]()
Ja, ik ga wel wat meubels nieuw kopen. Was mijn oude inrichting een beetje zat.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker!
Ik ga zo onder de wol, elektrische deken staat heerlijk aan![]()
Ik word altijd wakker van douche dus dat is niet handig op dit tijdstip![]()
En gaaf hoor! Veel regelwerk nu nog? Moet je ook nieuwe inrichting?
Deed die borderliner ook alles in bed?quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:30 schreef bitterbal het volgende:
mijn nichtje had een relatie met een borderliner. Jezus wat een idioot was dta
Ja ik ook van jou hoor, maar je hebt soms wat eigenaardige eigenschappenquote:
Had je zo'n tante Greet inrichting dan?quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ga wel wat meubels nieuw kopen. Was mijn oude inrichting een beetje zat.
quote:
Dat heb ik niet gevraagd maar hij zat wel online te cammen met shemalesquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Deed die borderliner ook alles in bed?
Definieer alles in bed?quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Deed die borderliner ook alles in bed?
Daarom zitten we toch op fok?quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ook van jou hoor, maar je hebt soms wat eigenaardige eigenschappen
Je auto wegdoen, waarom zou je ooit zoiets doenquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Aan de rand van het centrum, redelijk dicht bij het station. Denk erover over mijn auto weg te doen.
Jij kent echt alleen maar zwakzinnige randdebielenquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gevraagd maar hij zat wel online te cammen met shemales
Goed punt inderdaad.quote:
Neuh, maar na zoveel jaar gewoon weer zin in nieuwe spulletjesquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je zo'n tante Greet inrichting dan?
ja doei. Deze heb ik niet zelf uitgezochtquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij kent echt alleen maar zwakzinnige randdebielen
Shoppenquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ga wel wat meubels nieuw kopen. Was mijn oude inrichting een beetje zat.
Gewoon nog een stukkie verder verwikkelen johquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe ben ik ooit verwikkeld geraakt met een vrouw als jij
Scheelt wel serieus geld maar beperkt zo in bereikbaarheidquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Aan de rand van het centrum, redelijk dicht bij het station. Denk erover over mijn auto weg te doen.
Niks mis meequote:Op donderdag 5 maart 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet functionele seksquote:
Als half mummymens zou inwikkelen logischer zijn bij haarquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon nog een stukkie verder verwikkelen joh
Nee. Fysiek zeker niet. Mentaal ook niet echt maar was haar op een gegeven moment wel poepzat. Dan is het wel even knetterhard zijn met uitzetten zeg maarquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahahaha
Sloopt je compleet hč, zowel lichamelijk als mentaal
Volledig mee oneens.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:35 schreef bitterbal het volgende:
ik kan zeggen dat het prima leeft zonder auto
quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je auto wegdoen, waarom zou je ooit zoiets doen
Kwam ze uit Syrië?quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee. Fysiek zeker niet. Mentaal ook niet echt maar was haar op een gegeven moment wel poepzat. Dan is het wel even knetterhard zijn met uitzetten zeg maar
Beter offline cammen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja, dat is dus de afweging. Straks even kijken wat zwaarder weegt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Scheelt wel serieus geld maar beperkt zo in bereikbaarheid
Ik zou niet zonder willen iig
Ik ken iemand die vroeger bekend stond om de webcam aan te zetten voor zijn vrienden als hij weer eens een al dan niet betaald meisje of meisjes mee naar huis namquote:
Bier en wijn drinken, chips en koekjes, of er de hele dag inliggen en snachts niet slapen.quote:
Ja leuk is dat hčquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neuh, maar na zoveel jaar gewoon weer zin in nieuwe spulletjes
Dat zou ze vast waarderenquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als half mummymens zou inwikkelen logischer zijn bij haar
Dit klinkt eerder als de gemiddelde ANWB huisvrouwquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bier en wijn drinken, chips en koekjes, of er de hele dag inliggen en snachts niet slapen.
Holleederquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:39 schreef bitterbal het volgende:
Al heb ik net in de regen wel zitten schelden op de scooter :p
Maar bij seks ging het loosquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt eerder als de gemiddelde ANWB huisvrouw
de dikkerds toch? :pquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn juist de wat minder knappe vrouwtjes, die hebben wat te compenseren
Ik had net bij de afrit van de snelweg bijna een snorkel nodig, zo diep waren de plassenquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:39 schreef bitterbal het volgende:
Al heb ik net in de regen wel zitten schelden op de scooter :p
Dat komt vooral door de matige inpoldering in die regioquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had net bij de afrit van de snelweg bijna een snorkel nodig, zo diep waren de plassen
Naar werk is half uur. Met file drie kwartier.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
overal vast staan. absurde parkeerkosten :p
Daarom snel weer terug naar mijn eilandquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat komt vooral door de matige inpoldering in die regio
Kan ik bevestigen!quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan ik bevestigen!
Nu niet meer dik, dus nu niet meer aan de orde![]()
Nou deze niet hoor, type Yolanthe.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn juist de wat minder knappe vrouwtjes, die hebben wat te compenseren
nou ja met kinderen is het idd erg handig als je niet afhankelijk bent van het ovquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Naar werk is half uur. Met file drie kwartier.
Met OV minimaal anderhalf uur. En dat is alleen maar werk dan, ik moet ook weleens mijn dochter naar de crčche brengen of ophalen, boodschappen doen, of iets anders.
Ik woon niet in de stad dus parkeerkosten heb ik niet zo gek vaak. Dan neem ik een P+R of neem ik de parkeerkosten voor lief, want gemak.
Niet afhankelijk van OV, overal zelf kunnen komen wanneer ik wil, heerlijk
Vorige week was ik met OV naar Amsterdam. Concert was ietsjes langer dan ik dacht. Ik had dus mooi gewoon niet meer thuis kunnen komen als mijn zus niet met de auto was geweest
quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:46 schreef bitterbal het volgende:
idd erg handig als je niet afhankelijk bent van het ov
Weet ik wel zekerquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou deze niet hoor, type Yolanthe.
Denk dat Yolanthe Dr ook wel een zou kunnen zijn.
Zonder kind ook hoor. Ik kom vrij graag weer naar huis einde van de dagquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja met kinderen is het idd erg handig als je niet afhankelijk bent van het ov
Compensatieseks met dikke mensen is fantastischquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kan het ook bevestigen.
Waar ging het over?
Vind ik een lekker wijf hoorquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:49 schreef UitStraling het volgende:
Of Katja Schuurmans, ook zo'n vrouwtje met een lelijk verstoorde chemie.
Lelijk is ze niet echt maar lekker niet, beetje als een lekkerbekje dat te lang uit de koelkast heeft gelegen en naar varkensurine begint te ruiken.quote:
Ah!quote:
Dit ga ik natuurlijk niet aanklikkenquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Afgelopen dagen paar keer beluisterd.
Mooie vrouw en goede boodschap in deze tijden (jaja is een cover).
Indien lesbo, zou ik haar keihard doenquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lelijk is ze niet echt maar lekker niet, beetje als een lekkerbekje dat te lang uit de koelkast heeft gelegen en naar varkensurine begint te ruiken.
Bipolaire stoornis. Nam ze tot vlak voor haar zwangerschap medicatie voorquote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Katja heeft laatst ook aangegeven craycray te zijn toch![]()
Iig is ze nymphomanisch denk ik.
Bitterbal is de nieuwe Haags. Die hagenezen zijn notoire veelpostersquote:Op vrijdag 6 maart 2020 07:39 schreef gianni61 het volgende:
als ik de stats van GF goed zie is mo de afgelopen 2 dagen afwezig.
Maar van de andere kant: Spamballie
ik vind dit nogal een belediging voor bitterbal hoor..quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal is de nieuwe Haags. Die hagenezen zijn notoire veelposters
Geenszins als belediging bedoeld.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind dit nogal een belediging voor bitterbal hoor..
Oraal mag ik hopen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb gisteravond zes bitterballen tot me genomen
En dat op jouw leeftijd.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Heb je geen mosterd in huis?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend!![]()
Frietzaak was alleen de mosterd vergeten
tijd voor een molotov cocktail door de voordeurquote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend!![]()
Frietzaak was alleen de mosterd vergeten
Noem je me nou oudquote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En dat op jouw leeftijd.
Knap zeg.. nog 6 keer achterlkaar....
Potje was net leeg. Zul je altijd zienquote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je geen mosterd in huis?
Heb ik eigenlijk altijd wel.
Uit protest ga ik vanaf volgende maand mijn patat-friet elders betrekkenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijd voor een molotov cocktail door de voordeur
DE oplossing.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Potje was net leeg. Zul je altijd zien
ik wil eigenlijk alleen nog naar de snackbar, omdat ze daar wel nog sito sticks verkopen. die zijn bij alle supermarkten waar ik kom uit het assortiment verdwenenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uit protest ga ik vanaf volgende maand mijn patat-friet elders betrekken
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
DE oplossing.
https://www.jumbo.com/colman's-mustard-powder-113g/164320BLK/?gclid=EAIaIQobChMInPz-2K-F6AIVmeR3Ch30Lwc5EAAYASAAEgJxm_D_BwE
Geen keukenkastje in GB waar het niet in te vinden is.
Die heeft mijn frietzaak ookquote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk alleen nog naar de snackbar, omdat ze daar wel nog sito sticks verkopen. die zijn bij alle supermarkten waar ik kom uit het assortiment verdwenen
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 05-03-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 193 bitterbal
02 090 Budapestenaar
03 057 gianni61
04 056 FranticDJ
05 049 haags_kwartiertje
06 042 LTVDK
07 037 UitStraling
08 033 Muck
09 031 DerRabbit
10 030 Karzai
11 025 Molo
11 025 IJsdraakje
13 020 Arch-Indar
14 018 CherryLips
15 011 Koen66
15 011 Lospedrosa
17 008 Dr_Flash
18 006 TaMieke
18 006 crv
20 003 mschol
20 003 Bos81
22 001 SpiekerJozef
klik hier voor meer stats
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat heb ik ook altijd wel staanquote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
DE oplossing.
https://www.jumbo.com/colman's-mustard-powder-113g/164320BLK/?gclid=EAIaIQobChMInPz-2K-F6AIVmeR3Ch30Lwc5EAAYASAAEgJxm_D_BwE
Geen keukenkastje in GB waar het niet in te vinden is.
bij supermarkten zijn ze overal verdwenen omdat ze plaats moeten hebben voor de oven/airfryer dingenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heeft mijn frietzaak ook![]()
Nog nooit op
Frituren in de airfryerquote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij supermarkten zijn ze overal verdwenen omdat ze plaats moeten hebben voor de oven/airfryer dingen
Ik las hetquote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hadden het net over bitterballen.
Ja beetje koud water bij, roeren en vijf minuten laten staan, is gewoon erg lekkere mosterd, beschouw het als vers.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik heb mijn balletjes gisteren gewoon puur genoten.
Hoe maak je daar mosterd van dan? Beetje water bij en roeren?
Hm, ik ga een potje halenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja beetje koud water bij, roeren en vijf minuten laten staan, is gewoon erg lekkere mosterd, beschouw het als vers.
het is vrij kut, maar vet vervangen en frituurpan schoon maken vond ik altijd zo kut, dat ik dit een prima alternatief vind.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het ook gedaanMaar het is het toch nčt niet.
ben nu pas aan de 3dequote:
Bij jou?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk eerder het tegeovergestelde.
Mijn weekend is zondagmiddag al op.quote:
Die vuile corona duitsers moeten mij een mail sturen dat ik mijn pakketje kan afhalenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn weekend is zondagmiddag al op.
Twee keer naar CoronaDuitsland in één week, YOLO.
twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 09:42:55Gökmen T. rochelt, en spuugt naar de voorzitter. ,,Hoerenkinderen! Ik erken jullie rechtspraak niet." Dat is de grens. Hij wordt afgevoerd. ,,Net mis", constateert voorzitter Veldhuisen. ,,Een bijzonder stukje spuug." #tramschutter reageer retweet
Wow.twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 09:47:36Voorzitter Veldhuisen vraagt hem om een reactie op de eis. ,,Ik pis op jullie allemaal, hoerenkinderen." Voorzitter: ,,Dat is luid en duidelijk. Verder nog iets?" Gökmen T.: ,,De groeten aan je moeder!" Voorzitter: ,,Ik zal het overwegen." #tramschutter reageer retweet
ik zie het nog gebeuren dat zo'n ongedierte ontoerekeningsvatbaar wordt verklaardquote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:53 schreef Muck het volgende:
twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 09:42:55Gökmen T. rochelt, en spuugt naar de voorzitter. ,,Hoerenkinderen! Ik erken jullie rechtspraak niet." Dat is de grens. Hij wordt afgevoerd. ,,Net mis", constateert voorzitter Veldhuisen. ,,Een bijzonder stukje spuug." #tramschutter reageer retweet
Wow.twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 09:47:36Voorzitter Veldhuisen vraagt hem om een reactie op de eis. ,,Ik pis op jullie allemaal, hoerenkinderen." Voorzitter: ,,Dat is luid en duidelijk. Verder nog iets?" Gökmen T.: ,,De groeten aan je moeder!" Voorzitter: ,,Ik zal het overwegen." #tramschutter reageer retweet
Godver wat een droogkloot die voorzitterquote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:53 schreef Muck het volgende:
Een baas is hetquote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Godver wat een droogkloot die voorzitter![]()
![]()
Is hij ook, maar dat zou niets moeten wegnemen van de strafeis.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie het nog gebeuren dat zo'n ongedierte ontoerekeningsvatbaar wordt verklaard
"Ik zal het overwegen"quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:53 schreef Muck het volgende:
hier ook, maar dan in vloeibare vormquote:
Nahquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt he. Dit soort statements maken zonder fotos.
Nog steeds een beetje lichte hoofdpijn. Was vanmorgen ook wat snotterig maar dat hield snel op. Denk toch dat er een griepje aan komt.quote:
Ooeeeh mosselen, lekkerquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weinig plannen hier. Zondag mosselen eten met mijn pa en broer. Verder niks.
nee, je moet werken.quote:
heb net gereserveerd met 25 vriendenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou zeg![]()
Heb zon walgelijke standby dienst
Krijg ff het heen en weer johquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb net gereserveerd met 25 vrienden
ik heb specifiek gevraagd voor 1 persoonlijke serveerster.quote:
Die proef ik op andere manieren. Hahahahaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet teveel bij nadenken, ogen dicht, kauwen en genieten, proef de zee.
https://www.bol.com/nl/l/washandjes/N/14241/quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die proef ik op andere manieren. Hahahaha
🥴quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/l/washandjes/N/14241/
Zoveel heb ik er nietquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb net gereserveerd met 25 vrienden
als je ze gratis drank aanbiedt dan komen ze van zelfquote:
K ben ziekquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb specifiek gevraagd voor 1 persoonlijke serveerster.
geeft niet.quote:
Ja dom, kwestie van simpelweg niet testen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:33 schreef bitterbal het volgende:
Spreek nu thaise vriendin.
In shock dat wij meer cases hebben dan zij daar.
Ik zeg nog dat ik het thaise nummer niet geloof.
Zegt ze ja maar wij hebben hele goede bescherming.
Ja de overheid die downplayed![]()
Net als die viespeuk gisteren zeker die een van zijn studentes thuis uitnodigt en 'opeens' ziek blijkt te zijn en ze samen in quarantaine moetenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geeft niet.
gaan we daarna samen in quarantaine.
Dan ben je wel erg wanhopig.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geeft niet.
gaan we daarna samen in quarantaine.
nou ja hier ben ik ook wel beetje klaar met de paniek :pquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dom, kwestie van simpelweg niet testen.
fixedquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net als die genie gisteren zeker die een van zijn studentes thuis uitnodigt en 'opeens' ziek blijkt te zijn en ze samen in quarantaine moeten
de ontsmettingsmiddelen industrie lacht zich doodquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:37 schreef bitterbal het volgende:
En door deze paniek helpen we ook de economie om zeep.
Yepquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hier ben ik ook wel beetje klaar met de paniek :p
Ben je weer allemaal zooi aan het kopen die je eigenlijk helemaal niet nodig hebt?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:39 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nu 2 winkelmandjes of eigenlijk 3 online gevuld waar ik nu serieus over aan het nadenken ben![]()
Veel urgenter dan het virus :p
NOu wel nodigquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je weer allemaal zooi aan het kopen die je eigenlijk helemaal niet nodig hebt?
Uhuh.quote:
wat ga je kopen?quote:
De dame in het jurkje kijkt ook wel spannend.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best een geil makkelijk jurkje, in een normale kleur dan
erg zomers voor het huidige weerquote:
"Zal ik gaan koken of zijn gulp losknopen"quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De dame in het jurkje kijkt ook wel spannend.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Zal ik gaan koken of zijn gulp losknopen"
vond die andere beter.quote:
Ze ziet niet uit alsof ze een goede maaltijd op tafel kan zetten, dus ja...quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Zal ik gaan koken of zijn gulp losknopen"
dat heb ik wel altijd in mn hoofdquote:
nee dit is voor vakantie.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik wel altijd in mn hoofd
eerste dag dat het echt warm wordt kom ik er dan achter: je had nieuwe korte broeken en shirts moeten kopen.
Nee. beroerde kwaliteit of gekke pasvorm.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je die jurkjes daar niet voor minder kopen?
Vrouwen die niet kunnen koken zijn saai in de bedstee.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze ziet niet uit alsof ze een goede maaltijd op tafel kan zetten, dus ja...
Brr.. 1 of 2 kan ik wel hebben..quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weinig plannen hier. Zondag mosselen eten met mijn pa en broer. Verder niks.
Hij is alweer afgevoerd joh.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
O, Gökgek staat vandaag weer voor de rechter.
vakantie heb ik ook nog niks voor gepland.quote:
heb gister mijn ticket gekochtquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vakantie heb ik ook nog niks voor gepland.
ik ben er geen fan vanquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Brr.. 1 of 2 kan ik wel hebben..
Maar zoals m’n ouders.. 2 kilo pp brrr
Prima, geen fratsen. Seks is er om kindertjes te makenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen die niet kunnen koken zijn saai in de bedstee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |