Ja snap dat nooit van sommige. En dan nog niet eens een rookmelder in huis hebben sommigequote:Op donderdag 5 maart 2020 22:05 schreef aKboR het volgende:
[..]
Bij mij zou het zo in de fik vliegen..
Meestal val ik snel in slaap
steek ik er ook nog een opquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:06 schreef skysherrif het volgende:
Blegh 10 minuten wachten op de bus, ik rook even met je mee
eventjes een tijdje rustig aan dien en niet teveel hooi meer op de vork nemen!quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jawel,alles komt goed!
Maar ik wist niet dat ik instorten in mijn optie pakket had..
ik rook ook niet letterlijk in bed.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:06 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja snap dat nooit van sommige. En dan nog niet eens een rookmelder in huis hebben sommige
Onder bed?quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik rook ook niet letterlijk in bed.
Gezelligquote:
Dat is echt een dingetje..quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
eventjes een tijdje rustig aan dien en niet teveel hooi meer op de vork nemen!
Elektrische tandenborstel nemenquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Tandenpoetsen kost altijd zo veel moeite
Die heb ik maar gebruik ik dus bijna nooit... Heel dom eigenlijkquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Elektrische tandenborstel nemen
Is veel makkelijker en ook beterquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die heb ik maar gebruik ik dus bijna nooit... Heel dom eigenlijk
Gewoon in het glazie liggen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Elektrische tandenborstel nemen
quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:13 schreef skysherrif het volgende:
Las laatst een sarcastische post van iemand dat het alleen nog minder kon bij ajax als de selectie corona zou krijgen
Net uur geleden bericht: poulsen uit trainingsstaf heeft coronagvd
Ooohh dat is minder, lees het net.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:13 schreef skysherrif het volgende:
Las laatst een sarcastische post van iemand dat het alleen nog minder kon bij ajax als de selectie corona zou krijgen
Gaat niet helaas niet lukkenquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wanneer kom jij me daar vergezellen ♥️
Bij mij ook..quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:12 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Was voor een ander, fok traag bij mij
quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:13 schreef skysherrif het volgende:
Niet met die instelling nee!!quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:15 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maar je gelooft haar niet als ze zegt dat het haar niet gaat lukken.. 🤔
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |