Zo vroeg is het nou ook weer niet toch?quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is helemaal nog geen bedtijd.. Maar ik ben super moe
Normaal ga ik tussen elf en twaalf naar bed.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zo vroeg is het nou ook weer niet toch?
Gewoon gaan liggen, missch slaap je dan lekker. Als je wacht totdat je over je slaap heen bent, lukt het zo niet meer.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is helemaal nog geen bedtijd.. Maar ik ben super moe
Denk 't..quote:
Is ook wel zo.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:44 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gewoon gaan liggen, missch slaap je dan lekker. Als je wacht totdat je over je slaap heen bent, lukt het zo niet meer.
Een keer een uurtje eerder kan geen kwaad toch?quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Normaal ga ik tussen elf en twaalf naar bed.
Lijkt mij ookquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:44 schreef madam-april het volgende:
[..]
Een keer een uurtje eerder kan geen kwaad toch?
Nee is ook weer zo.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:44 schreef madam-april het volgende:
[..]
Een keer een uurtje eerder kan geen kwaad toch?
Zou kunnen. Lekker rustig in quarantainequote:
Ik ben niet echt een serieuze risico groep, dus zal wel loslopen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:45 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat mag je niet hopen, wat een ellende.
Kun je lekker puntjes pakken hier morgenochtendquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee is ook weer zo.
Ben alleen bang dat ik da. Om zes uur wakker ben
[..]
Zou kunnen. Lekker rustig in quarantaine
Ow ja das wel waar.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:46 schreef madam-april het volgende:
[..]
Kun je lekker puntjes pakken hier morgenochtend
Yep je baas bellen en zeggen ik ben er morgen weer..quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een serieuze risico groep, dus zal wel loslopen.
Twee weken thuis quarantaine en hoppa
Voor jou missch wel, ik rook, heb asbest plaque. Dus graag mijn deur voorbij die zooi.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een serieuze risico groep, dus zal wel loslopen.
Twee weken thuis quarantaine en hoppa
Haha weinig kansquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:47 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow ja das wel waar.
Als @:dud0r maar lang genoeg slaapt.
Uhh ik zit momenteel thuis... Dus nee die vlieger gaat niet op.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:48 schreef aKboR het volgende:
[..]
Yep je baas bellen en zeggen ik ben er morgen weer..
En je baas roepen dat je opslag krijgt als je nog en weekje extra ziek bent..
Nee snap ik.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:48 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Voor jou missch wel, ik rook, heb asbest plaque. Dus graag mijn deur voorbij die zooi.
Goed besluit van je manager. Nemen ze je in ieder geval in achtquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh ik zit momenteel thuis... Dus nee die vlieger gaat niet op.
Moest vansaag van m'n leidinggevende maar uit de groepsapp van m'n werk om rust te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |