Ach.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:49 schreef showtimer het volgende:
Poppeltje heeft weer een baaldag @:wimderon
ik probeer grappig te zijn, relaxquote:Op zondag 8 maart 2020 14:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Soms maak je ook gewoon de opmerkingen die je denkt dat mensen van je verwachten, of niet?
quote:Op zondag 8 maart 2020 14:36 schreef Mani89 het volgende:
Porte kan zijn klassement ook wel gedag zeggen.
Overwinning laat hij misschien aan Benoot?quote:Op zondag 8 maart 2020 14:37 schreef naatje_1 het volgende:
Dit gaat de lollerflip toch gewoon winnen
Is hij daar niet veel te gretig voor?quote:Op zondag 8 maart 2020 14:38 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Overwinning laat hij misschien aan Benoot?
Sowieso kan elke seconde belangrijk zijn. Het is eerder Benoot die straks kan zeggen niet meer over te nemen.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is hij daar niet veel te gretig voor?
quote:Op zondag 8 maart 2020 14:40 schreef Chiappucci het volgende:
Het loopt aardig op nu. DQS is er ook echt de meester in om de achtervolging lam te leggen.
Maar Benoot gaat hier helemaal niet voor een klassement.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sowieso kan elke seconde belangrijk zijn. Het is eerder Benoot die straks kan zeggen niet meer over te nemen.
Maar dat staat er ook niet.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar Benoot gaat hier helemaal niet voor een klassement.
Op je teentjes getrapt?quote:Op zondag 8 maart 2020 14:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar Benoot gaat hier helemaal niet voor een klassement.
Maar, misschien ook niet.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:45 schreef Belg het volgende:
Ze zijn nog niet gewonnen, ik zie dat groepje nog terugkeren
Sinds wanneer heeft Juul überhaupt weer benen? Niet zo leuk allemaal.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:46 schreef wimderon het volgende:
Sinds wanneer kan Juul dit weer aan trouwens?
Hij heeft het direct koud.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:46 schreef wimderon het volgende:
Sinds wanneer kan Juul dit weer aan trouwens?
Fiel kan ook nog.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:48 schreef The_Undertone het volgende:
Lotto rijdt voor Degenkolb, zou wel lachen zijn als die er afgaat op het klimmetje.
"Sprinten"quote:Op zondag 8 maart 2020 14:54 schreef Mani89 het volgende:
Tiesj mag weer gaan sprinten voor een mooie ereplaats.
Er is genoeg te doen in Colombia ...quote:Op zondag 8 maart 2020 14:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Sagan heeft net een maand in Colombia vertoefd, ik maak me nog geen zorgen.
Geen excuus, zie Annemiek.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Sagan heeft net een maand in Colombia vertoefd, ik maak me nog geen zorgen.
Dat zou nog wel 's kunnen tegenvallenquote:Op zondag 8 maart 2020 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heerlijke etappe, zo willen we er meer
Jupquote:Op zondag 8 maart 2020 15:01 schreef Evertjan het volgende:
Zijn ze nu in België boos op de Jumbo ploeg dat WVA geen koers rijdt deze week??
Gewoon terecht. Prima dat ze live schaatsen kiezen en vervolgens een mooie samenvatting van Parijs-Nice.quote:
Nu was er tijdens de samenvatting ook live schaatsen overigensquote:Op zondag 8 maart 2020 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon terecht. Prima dat ze live schaatsen kiezen en vervolgens een mooie samenvatting van Parijs-Nice.
Dit is weer zeiken om het zeiken.
Ja, dat maakt het iets lastiger. Al moesten ze die samenvatting ergens in wurmen.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nu was er tijdens de samenvatting ook live schaatsen overigens
Dit begint wel een beetje pijnlijk te worden allemaal.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Derde DNF op een rij voor Danny, dat gaat wel weer buitengewoon goed.
Heeft Hilario het bonnetje nog?
Danny not finishquote:Op zondag 8 maart 2020 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2020 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Danny van Poppel:
« Deze last minute verandering komt als geroepen. Na een mindere start van het seizoen begin ik me goed te voelen. Deze wedstrijd is een zeer positieve toevoeging aan de voorbereiding van de klassiekers. Ik koester ambities voor de eerste drie ritten die waarschijnlijk in een sprint zullen eindigen. We komen er met een sterke ploeg aan de start. Ik heb er zin in! »
Dit zijn veel te moeilijke zinnen voor Danny, dit heeft de woordvoerder gewoon zelf verzonnenquote:
twitter:friebos twitterde op zondag 08-03-2020 om 16:37:11Warren Barguil excluded from Paris-Nice for drafting on today’s stage. https://t.co/A0BIMbibsm reageer retweet
Beetje sneu, maar als je consequent bent dan heb je weinig keus.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:52 schreef showtimer het volgende:
twitter:friebos twitterde op zondag 08-03-2020 om 16:37:11Warren Barguil excluded from Paris-Nice for drafting on today’s stage. https://t.co/A0BIMbibsm reageer retweet
Bol kwam ook gewoon bij de eersten boventwitter:josselin_riou twitterde op zondag 08-03-2020 om 15:01:58Cette montée de @dylan_teuns ! 🔥#ParisNice https://t.co/MP6K3ukjIu reageer retweet
Gaat meedoen in RVVquote:Op zondag 8 maart 2020 17:11 schreef Chiappucci het volgende:
Bol kwam ook gewoon bij de eersten boventwitter:josselin_riou twitterde op zondag 08-03-2020 om 15:01:58Cette montée de @:dylan_teuns ! 🔥#ParisNice https://t.co/MP6K3ukjIu reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |