Dan ben ik blij dat ik een 🐒 benquote:
Hoi M Lquote:
aah fijn!!quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Had hoofdpijn maar ibu ingenomen en ff geslapen.. hoofdpijn was daarna weer weg
Het viel jou dus ook al op.quote:
O ellende hoofdpijn. Maar fijn dat het nu weg is.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Had hoofdpijn maar ibu ingenomen en ff geslapen.. hoofdpijn was daarna weer weg
nee herkenbaar pff..quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zeker niks ergers en vervelender dan hoofdpijn
De hele week bijna, alleen vanavond wel ergere hoofdpijnquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ellende hoofdpijn. Maar fijn dat het nu weg is.
Vervelendquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De hele week bijna, alleen vanavond wel ergere hoofdpijn
Zei m'n moeder ook altijdquote:
O bah. Nou hopelijk blijft het weg.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De hele week bijna, alleen vanavond wel ergere hoofdpijn
En terecht.quote:
Jawel straks lekker slapenquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O bah. Nou hopelijk blijft het weg.
migraine?quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja heb van die periodes, niks aan te doen behalve ibuprofen in nemen en rustig aan doenb
quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:56 schreef madam-april het volgende:
[..]
Die van mij ook.. en nu zeg ik het ook tegen mijn kinderen
Arnhem en huizen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:56 schreef FreshFruit het volgende:
Gaat vlot in Gelderland,weer 4 nieuwe.
ee nooit van gehoord.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:57 schreef mario390 het volgende:
kennen jullie fritz honka? wie dat was
quote:
ff over nadenkenquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:40 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Team @:plymouthfury @:akbor?heeee aKboR?
Man man man.quote:
Over een bejaarde die sky wil neuken denk ikquote:
Govverquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Over een bejaarde die sky wil neuken denk ik
Gelukkig. Je werd gemist.quote:
Allemaal uit Italië hè. Ze moeten mensen die vandaar komen gelijk in quarantaine gooien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |