DIT RIEP IK GISTER OOK.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als er met dat einde iets wordt gecreëerd hebben we ons Jamala-boommomentje
quote:
Ik zeg juist dat het ‘stom’ is dat die kinderen hem niet als favoriet hebben na de winst.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:00 schreef dollce het volgende:
[..]
Shit betrapt. Maar ja, ik blijf het jammer vinden dat jullie hem altijd zo haten en in de zeik nemen. Moet ik me maar overheen zetten denk ik.
Nu weer in NL over een week weer in LA zag ik op z’n instagramquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij/jij in LA was voor opnames en zo.
Dus over twee weken ligt heel Hollywood stil door coronaquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:05 schreef dollce het volgende:
[..]
Nu weer in NL over een week weer in LA zag ik op z’n instagram
Ik vind het unfair dat je zegt dat we 'hem altijd zo gaten en in de zeik nemen'. Want het is niet waar. Lees alle topics over hem nog maar eens lekker terug. Eén en al gejubel. Dus niet meer zeggen, want het is simpelweg niet zo. Integendeel. Nog een laatste keer: iedereen hier is hem dankbaar. Maar grapjes moeten kunnen en deze bedoelde het zelfs positief. Klaar nu?quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:00 schreef dollce het volgende:
[..]
Shit betrapt. Maar ja, ik blijf het jammer vinden dat jullie hem altijd zo haten en in de zeik nemen. Moet ik me maar overheen zetten denk ik.
Ho maar. Grappen daarover hoeven dan weer niet hier.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus over twee weken ligt heel Hollywood stil door corona
Dat was vorig jaar. Nee sorry klaar nu.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het unfair dat je zegt dat we 'hem altijd zo gaten en in de zeik nemen'. Want het is niet waar. Lees alle topics over hem nog maar eens lekker terug. Eén en al gejubel. Dus niet meer zeggen, want het is simpelweg niet zo. Integendeel. Nog een laatste keer: iedereen hier is hem dankbaar. Maar grapjes moeten kunnen en deze bedoelde het zelfs positief. Klaar nu?
quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:04 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ato is om. De wereld is weer in balans.
Hm, okay.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ho maar. Grappen daarover hoeven dan weer niet hier.
twitter:dwdd twitterde op donderdag 05-03-2020 om 20:10:32.@JeanguMacrooy liet voor het eerst live zijn Songfestivalnummer horen: ‘Grow’. #DWDD https://t.co/oLnL8IrnG2 reageer retweet
Staat ie al!quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:23 schreef Greys het volgende:
Het hele live lied staat op DWDD twitter maar komt hopelijk ook op YouTube?Want veel reactievideo's zeiden dat ze liever reageren op live.
twitter:dwdd twitterde op donderdag 05-03-2020 om 20:10:32.@:JeanguMacrooy liet voor het eerst live zijn Songfestivalnummer horen: ‘Grow’. #DWDD https://t.co/oLnL8IrnG2 reageer retweet
Echt heel goedquote:
Ik ga het ook mooier vinden, prachtig de live uitvoering.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het serieus zooooooooon mooi lied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |