Ach ja je mag dan nog wel op je balkon. Zolang internet het doet vind ik alles prima.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja prima. Wat mij betreft doen ze m'n woonplaats in lockdown. Genoeg eten in huis en vermaak me wel thuis.
Ja een maand lang binnen blijven is lang. Maarja ik heb dat vaker gedaan in het verleden, komt goed.
Of bio ethanol. Paar euro voor een liter bij de bouwmarkt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Navimer kopen, kan online.
Daarbij aloë vera gel en wat etherische olie voor de geur.
Precies, want alle andere landen doen al het mogelijke om he virus te stoppen en nog raakt de poep de ventilator, DUS MOET niets doen beter werken!quote:
quote:39 minuten geleden
-Dood percentage is lage: De bekend percentage is al hoger dan normal griepvirus. Weet je toevallig hoeveel arts en verplichtkundigers in Wuhan zijn: 30000! Ze zijn gekomen van resterende gebieden van China om Wuhan te help. Als we hier 60000 besmetting krijgen, Ik terwijfel of we dezelfde aantal arts kan hebben om iedereen te kunnen helpen. Als niet, het betekent een seletie, soms mensen krijgt help en sommige mensen moet gaan bieden.
- Alleen ouderen en ziek mensen gaan dood: Ze hebben groter overlijden kans. Maar er zijn ook jong en gezonde mensen overlijden in china.
- Veel mensen denk het is gewoon een griep: Nee, het is niet gewoon een griep! Chinese overheid heeft alles laten vallen om Corona te bestrijden. Het is een erome prijs. Dit prijs gaat Chinese overheid niet betalen voor een gewone griep.
- Veel mensen denk dat percentage besmetting in China zeer lager is: Ik wil graag benadrukken dat er een prijs kaart hangt acht deze percentage. Voornamelijk de GDP van hele China en elke Chinese werk mee (zichzelf isoleren) om de virus te bestrijden. Als dit net gedaan is, praten wij here een heel andere getal.
-Je kan niks doen: Nee, We kunnen iets doen! Minder met mensen afspreken (het is tijdlijk); Als je ziekte bent, zorg dat je niet naar buiten. Misschien ook je kinder, partner ook tijdelijk thuis blijven. Denk aan andere mensen! Het is al lang bekend in china dat de virus kan verspreiden voor dat je ziek wordt. Als je terug van de risco gebied, blijven 2 weken thuis. Laat iemand anders de booschappen doen voor je en zet het voor je deur! Het klinkt niet leuk. Maar je doet dit voor jezelf, voor je college, voor je vrienden, voor je familie en om een mooie land te beschermen!
Als we met iedereen bewust zijn kan wij dit virus verslaan. Anders gaan wij samen een hoger prijs betalen!
https://www.google.com/am(...)t-ready-for-pandemicquote:
quote:“You have to be ready to manage this at a larger scale … and it has to be done fast,” Aylward said, noting that every country in the world should learn from China’s successful experience of containing the virus and treating those who fall ill.
“Access the expertise of China,” said Aylward, speaking in a personal capacity at the World Health Organisation in Geneva. “They have done this at speed and they know what they are doing. They are really, really good at it.”
Poeh, zie dat die ook hier en daar al is uitverkocht. Goeie business voor de stokerijenquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Navimer kopen, kan online.
Daarbij aloë vera gel en wat etherische olie voor de geur.
Echt, dit zag je niet aankomenquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
https://www.google.com/am(...)t-ready-for-pandemic
Maar dat is niet geschikt voor consumptie. Gebruik Navimer om Limoncello te maken.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Of bio ethanol. Paar euro voor een liter bij de bouwmarkt.
Al hun pers optredens van de afgelopen weken. De oproepen niet terughoudend te zijn, de eeuwige complimenten en veren.quote:
Ja precies. Als internet werkt niks aan de hand. Boodschappen laat ik wel bezorgen en frisse lucht op m'n balkon.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach ja je mag dan nog wel op je balkon. Zolang internet het doet vind ik alles prima.
Waarom doet een Chinees moeite om in steenkoolnederlands op nu.nl te praten?quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:04 schreef smeerpijp. het volgende:
Reactie op NU.nl van een chineze vrouw (claimt ze, maargoed, als dit echt zo is zijn we fucked)
[..]
Ja maar ik drink het ook niet op. Daarvoor heb ik whisky. Gewoon om handen te ontsmetten.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar dat is niet geschikt voor consumptie. Gebruik Navimer om Limoncello te maken.
Quarantaine is wel het laatste wat me zou boeien.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja prima. Wat mij betreft doen ze m'n woonplaats in lockdown. Genoeg eten in huis en vermaak me wel thuis.
Ja een maand lang binnen blijven is lang. Maarja ik heb dat vaker gedaan in het verleden, komt goed.
Maar je hoeft die handgel toch ook niet op te eten?quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar dat is niet geschikt voor consumptie. Gebruik Navimer om Limoncello te maken.
Is zo lekker.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar ik drink het ook niet op. Daarvoor heb ik whisky. Gewoon om handen te ontsmetten.
Zelf Limoncello maken wil ik ook nog eens doen, dus kan geen kwaad om sowieso te bestellen dan.
https://www.werkenmetmerk(...)hoCwfYQAvD_BwE#41468quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar ik drink het ook niet op. Daarvoor heb ik whisky. Gewoon om handen te ontsmetten.
Zelf Limoncello maken wil ik ook nog eens doen, dus kan geen kwaad om sowieso te bestellen dan.
China reageerde alsof ze door een wesp werd gestoken...quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:04 schreef smeerpijp. het volgende:
Reactie op NU.nl van een chineze vrouw (claimt ze, maargoed, als dit echt zo is zijn we fucked)
[..]
Dit.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:09 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
China reageerde alsof ze door een bij werd gestoken...
Dat is op zijn minst onheilspellend
Waarom hebben ze dan niet iedereen geadviseerd alle vluchten van en naar China op te schorten?quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:06 schreef _I het volgende:
[..]
Al hun pers optredens van de afgelopen weken. De oproepen niet terughoudend te zijn, de eeuwige complimenten en veren.
En hun twitter account
quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
https://www.google.com/am(...)t-ready-for-pandemic
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik las op prepper forums en op meerdere websites dat isopropyl goed is of als je dat niet hebt, dan ethanol. En dan 3 delen alcohol 1 deel aloë vera gel. Met eventueel paar druppels essentiële olie.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.werkenmetmerk(...)hoCwfYQAvD_BwE#41468
Dit een optie?
Ja hoor van iedereen dat het veel beter is dan Limoncello uit de winkel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |