Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als ik het roep ben ik maar een FOK!-er die van niks weet.
"Ja maar je weet niet wat ze allemaal achter de schermen doen, hoor!"quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:55 schreef riazop het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
De meeste fokkers lachen hier al meer dan een week de rivm, Bruins en de apathische overheid vierkant uit.
Maar goed, je hebt altijd mensen die de knulligheid, inertie en onkunde vh establishment wensen te verdedigen.
twitter:Papa_Mischa twitterde op donderdag 05-03-2020 om 00:00:36Ik heb bij het Kruidvat een man met een mand vol desinfecterende producten aangesproken. Ik heb hem aangegeven dat het hamsteren ten koste gaat van mensen die het echt nodig hebben etc.Na 10 minuten zei hij: ‘Allemaal leuk, maar mag ik nu weer verder gaan met vakkenvullen?’ reageer retweet
Zou ik dus echt geen gehoor aan geven. Ik zou iedereen in mijn omgeving waarschuwen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ja maar je weet niet wat ze allemaal achter de schermen doen, hoor!"
Dingen zoals mensen oproepen om bij klachten gewoon stilletjes ff een paar daagjes thuis wat uit te zieken en er echt niemand iets over te zeggen?
Doe wat China deed, was het geld en vooral doe wat China deed.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar geeft de WHO ook concrete adviezen?
quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:57 schreef Postbus100 het volgende:
twitter:Papa_Mischa twitterde op donderdag 05-03-2020 om 00:00:36Ik heb bij het Kruidvat een man met een mand vol desinfecterende producten aangesproken. Ik heb hem aangegeven dat het hamsteren ten koste gaat van mensen die het echt nodig hebben etc.Na 10 minuten zei hij: ‘Allemaal leuk, maar mag ik nu weer verder gaan met vakkenvullen?’ reageer retweet
"protocollen" schrijven toch?quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ja maar je weet niet wat ze allemaal achter de schermen doen, hoor!"
De experts zitten dus op 1 lijn met de FOK!kers in dit topic.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:57 schreef Postbus100 het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:57 schreef Belg het volgende:
In een Belgische winkel niet zo gek ver van mijn huis:
[ afbeelding ]
bron:
https://www.hln.be/in-de-(...)17-95-euro~a1e75c3c/
Ik neem ook aan dat deze topicreeks een naslagwerk wordt voor toekomstige mediciquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:59 schreef Jane het volgende:
[..]
De experts zitten dus op 1 lijn met de FOK!kers in dit topic.
Bron?quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:58 schreef _I het volgende:
[..]
Doe wat China deed, was het geld en vooral doe wat China deed.
Dat is wel VERDOMD snel. Er komen nog tienduizenden bij.quote:
Jarenlange uitholling, optimalisering, vraaggerichte benadering, JIT, allesquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:59 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Serieus, nu al?
Hoe dan. Dit is nog niks.
Ik zat zelf al naar de Schotse whisky-collectie van @Tijn te kijken, maar daar zit geloof ik te weinig alcohol in, he?quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:00 schreef Gia het volgende:
Denk dat ik zelf maar wat handgel ga maken. Heb nog ruim een halve liter 96% liggen.
Nouja prima. Wat mij betreft doen ze m'n woonplaats in lockdown. Genoeg eten in huis en vermaak me wel thuis.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:58 schreef _I het volgende:
[..]
Doe wat China deed, was het geld en vooral doe wat China deed.
Navimer kopen, kan online.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:01 schreef Jane het volgende:
Ik zat zelf al naar de Schotse whisky-collectie van @:Tijn te kijken, maar daar zit geloof ik te weinig alcohol in, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |