Limburg heeft het nog lang tegen kunnen houden, maar nu zijn ze ook aan de beurt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:39 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:1Limburg twitterde op donderdag 05-03-2020 om 17:38:53Tweede coronabesmetting in Sittard-Geleen: https://t.co/qYTxLkhXyb https://t.co/XPXJnHhmGM reageer retweet
Wat zou hij van "onze" rivm vinden?quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Ondertussen noemt Trump de cijfers van de WHO fake news.
Het Heinsberg effectquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Limburg heeft het nog lang tegen kunnen houden, maar nu zijn ze ook aan de beurt.
twitter:WHO twitterde op donderdag 05-03-2020 om 17:02:08"This is not a drill. This is not the time to give up.This is not a time for excuses.This is a time for pulling out all the stops.Countries have been planning for scenarios like this for decades. Now is the time to act on those plans"-@DrTedros #COVID19 #coronavirus reageer retweet
Now is the time for totale paniek!quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:47 schreef Greys het volgende:
twitter:WHO twitterde op donderdag 05-03-2020 om 17:02:08"This is not a drill. This is not the time to give up.This is not a time for excuses.This is a time for pulling out all the stops.Countries have been planning for scenarios like this for decades. Now is the time to act on those plans"-@:DrTedros #COVID19 #coronavirus reageer retweet
Uiteindelijk zie ik weinig verschillen met de andere landen. Bovendien, als Nederland 1 dag eerder de eerste 'case' ontdekte doen we het niet slechter dan België.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]Dat ziet er niet best uit voor ons landje!
Ah, de eeuwig vermoeiende Jacco die het zo vaak bij het verkeerde eind hadquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:41 schreef Momo het volgende:
Die Jacco tweet weer wat.twitter:cardio_jacco twitterde op donderdag 05-03-2020 om 17:07:25Suspicious (unconfirmed) corona-cases:Friesland: 6 Groningen: 4 Flevoland: 15 Overijssel: 10Drenthe: 22Gelderland: 15Utrecht: 40Noord-Brabant: 110Limburg: 26Zeeland: 0Zuid-Holland: 25Noord-Holland: 15 reageer retweet
Met zijn alleen naar Zeeland
Bruins heeft verregaande maatregelen getroffen en een negatief reisadvies voor Italië afgekondigdquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:47 schreef Greys het volgende:
twitter:WHO twitterde op donderdag 05-03-2020 om 17:02:08"This is not a drill. This is not the time to give up.This is not a time for excuses.This is a time for pulling out all the stops.Countries have been planning for scenarios like this for decades. Now is the time to act on those plans"-@:DrTedros #COVID19 #coronavirus reageer retweet
België? Denk dat je Kroatië bedoelt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteindelijk zie ik weinig verschillen met de andere landen. Bovendien, als Nederland 1 dag eerder de eerste 'case' ontdekte doen we het niet slechter dan België.
Allemaal nogal arbitrair.
Maar geeft de WHO ook concrete adviezen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bruins heeft verregaande maatregelen getroffen en een negatief reisadvies voor Italië afgekondigd
Wel jammer dat je een organistie als de WHO hebt die nu al dagenlang loopt de waarschuwen dat overheden niet moeten aanmodderen, maar juist moeten aanpakken. Dat ze niet moeten reageren, maar anticiperen, maar helaas luisteren heel veel overheden niet.
Als ik het roep ben ik maar een FOK!-er die van niks weet. Prima, kan ik begrijpen. WHO roept het echter ook al dagen en ook daar luistert niemand naar en dat is echt niet te geloven. Als je het dan over experts en deskundigen hebt zijn dit de juiste personen om naar te luisteren.
Oh, ja. België is sowieso een ander geval, vanwege die ene losse besmetting.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:51 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
België? Denk dat je Kroatië bedoelt.
Niet in Italië geweest?quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:49 schreef Da_Ripper het volgende:
Schoonzus van een collega positief bevonden. Was vorige week op een begrafenis in Loon op Zand.
Kijk eens goed.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij staan de aantallen vóór de provincie, moeten we naar Zuid-Holland.
Dan zouden we naar Friesland moetenquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Friesland er dan?quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Verstandig persoon.quote:
Vreselijke man!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |