Die is anoniemquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:32 schreef Dotteke het volgende:
Wie is appeltje in die lijst, die heb ik hier nog niet gezien
O oke, thnx Kende nl een appeltje van UTOquote:
Het schijnt dat er in Oostenrijk toen een gigantische schreeuwerige stem door de Tiroler bergen heen knalde die ze in geen 75 jaar meer hadden waargenomen.quote:
Nee was voor 10 minuten. Was op aanvraag van Dud0r. Wilde alleen even zien waar ik zou staan. Na 10 minuten of zo iets ging ik weer uit de stand.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:36 schreef Dotteke het volgende:
Kwam je toen in eens mee doen en stond je gelijk nr1 haags?
Haha dat geloof ik gelijk.. Met enorme lawines tot gevolg stel ik mij zo voor..quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het schijnt dat er in Oostenrijk toen een gigantische schreeuwerige stem door de Tiroler bergen heen knalde die ze in geen 75 jaar meer hadden waargenomen.
Jemig hoe dan in 10 minutenquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee was voor 10 minuten. Was op aanvraag van Dud0r. Wilde alleen even zien waar ik zou staan. Na 10 minuten of zo iets ging ik weer uit de stand.
Was ook maar kort. Dudor stond op dat moment op 1 en donderde het hardste naar beneden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:39 schreef Dotteke het volgende:
Heb ik dus net niet mee gekregen kwam wel ergens rond die tijd binnen
leuk om daar een passend vertaling tekstje bij te zetten ben helaas zelf niet zo technisch.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was ook maar kort. Dudor stond op dat moment op 1 en donderde het hardste naar beneden.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:41 schreef Dotteke het volgende:
Bolken mensen jou dan niet
[..]![]()
Nou ik hoop het een keer mee te maken
Ik hoop op een dag dat ik niets te doen heb, ik bolk je dan net zo hard
Omdat ik weiger na jou te posten als ik voor punten gaquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was ook maar kort. Dudor stond op dat moment op 1 en donderde het hardste naar beneden.
Dacht al dat kan neverquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb geen 1600 punten in die 10 minuten gehaald
Nee omdat hij niet meetelt wordt hij nauwelijks gebolkt.. maar als hij zich nu in de score laat zetten tellen al die minuten mee voor zijn score.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:41 schreef Dotteke het volgende:
Bolken mensen jou dan niet
[..]![]()
Nou ik hoop het een keer mee te maken
Ik hoop op een dag dat ik niets te doen heb, ik bolk je dan net zo hard
Ja dat is sowieso slim.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ik weiger na jou te posten als ik voor punten ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |