Oh crap. Gecondoleerd. Onverwacht?quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
vader van me ex (waar ik eigenlijk nog wel heel goed mee ben maar niet snel toegeef) is vandaag overleden.
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
vader van me ex (waar ik eigenlijk nog wel heel goed mee ben maar niet snel toegeef) is vandaag overleden.
Dan moet ik even mijn werk zien te reorganiseren zodat ik hier binnen de minuut op een ander kan reageren.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier absoluut geen paniek. Ben eerder benieuwd hoe hij dat doet.
Ik ging er wel 500 punten door achteruitquote:
Dan kom je toch niet meer aan werken toe lijkt mij als je zoveel moet reagerenquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moet ik even mijn werk zien te reorganiseren zodat ik hier binnen de minuut op een ander kan reageren.
Heb je die foto nog? Of had @InverHouse die?quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ging er wel 500 punten door achteruit
bijna magisch het is wel mooi als haags meedoet is het doorgaans rustiger omdat mensen opgeven.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier absoluut geen paniek. Ben eerder benieuwd hoe hij dat doet.
Dan heb ik 2 schermen op kantoor open en moet ik niet teveel afspraken plannen nee.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kom je toch niet meer aan werken toe lijkt mij als je zoveel moet reageren
Ik denk dat ik het geappt heb dus zal even zoekenquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je die foto nog? Of had @:inverhouse die?
Ik ging echt stuk
Ik pakte 1600 punten op de nummer 1 t/m 4 of zo...
quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het geappt heb dus zal even zoeken
klopt de brief tochquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heb ik 2 schermen op kantoor open en moet ik niet teveel afspraken plannen nee.
al jaren slechte gezondheid veel medische ingrepen maar ging laatste jaar met ups en downs toch beter.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh crap. Gecondoleerd. Onverwacht?
O, ik blijf gewoon door tikken, die punten schelen me toch nietquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
bijna magisch het is wel mooi als haags meedoet is het doorgaans rustiger omdat mensen opgeven.
Oke, ik had geen twee schermen wel twee dingen open.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heb ik 2 schermen op kantoor open en moet ik niet teveel afspraken plannen nee.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het geappt heb dus zal even zoeken
thanksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |