Voor een uurtje toch in januari?quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verkeerd gedacht. Ik heb me er nog nooit vrijwillig in laten zetten als de nieuwe ronde al is begonnen.
Nee, bij start van een nieuwe ga ik vanuit dan.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verkeerd gedacht. Ik heb me er nog nooit vrijwillig in laten zetten als de nieuwe ronde al is begonnen.
Dat was niet mijn ideequote:Op donderdag 5 maart 2020 16:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Voor een uurtje toch in januari?Toen werd Mario helemaal gek
oh hellquote:
Ja, maar dat kondig ik ruim van tevoren aan.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:18 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, bij start van een nieuwe ga ik vanuit dan.
Rustig maar, van mij heb je deze maand echt geen last. Dat weet je.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:15 schreef aKboR het volgende:
Hey aKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
En dit was een reactoe op de skeet van Dud0r in de trein.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ook wel even andere dingen aan mijn hoofd nu.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rustig maar, van mij heb je deze maand echt geen last. Dat weet je.
Ohquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:20 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
En dit was een reactoe op de skeet van Dud0r in de trein.
Komt goed kerel, sterkte!quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ook wel even andere dingen aan mijn hoofd nu.
lolquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:15 schreef aKboR het volgende:
Buut Akkie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Watskebeurt?quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt goed kerel, sterkte!quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
@dud0r stond geloof ik bovenaan en zou het niet erg vinden om mij erin te laten zetten als ik bovenaan zou komen te staan.quote:
Voorlopig even niet hoor. Geen energie voor. Bewust dat ik niet meespeel want ik draaf volledig door qua aanwezigheid en behalen van punten.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:21 schreef Jippie68 het volgende:
De paniek breekt nu al uit Haags weer in DTS
Ook niet die van mijquote:
vader van me ex (waar ik eigenlijk nog wel heel goed mee ben maar niet snel toegeef) is vandaag overleden.quote:
Hier absoluut geen paniek. Ben eerder benieuwd hoe hij dat doet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:21 schreef Jippie68 het volgende:
De paniek breekt nu al uit Haags weer in DTS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |