Die is anoniemquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:32 schreef Dotteke het volgende:
Wie is appeltje in die lijst, die heb ik hier nog niet gezien
O oke, thnx Kende nl een appeltje van UTOquote:
Het schijnt dat er in Oostenrijk toen een gigantische schreeuwerige stem door de Tiroler bergen heen knalde die ze in geen 75 jaar meer hadden waargenomen.quote:
Nee was voor 10 minuten. Was op aanvraag van Dud0r. Wilde alleen even zien waar ik zou staan. Na 10 minuten of zo iets ging ik weer uit de stand.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:36 schreef Dotteke het volgende:
Kwam je toen in eens mee doen en stond je gelijk nr1 haags?
Haha dat geloof ik gelijk.. Met enorme lawines tot gevolg stel ik mij zo voor..quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het schijnt dat er in Oostenrijk toen een gigantische schreeuwerige stem door de Tiroler bergen heen knalde die ze in geen 75 jaar meer hadden waargenomen.
Jemig hoe dan in 10 minutenquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee was voor 10 minuten. Was op aanvraag van Dud0r. Wilde alleen even zien waar ik zou staan. Na 10 minuten of zo iets ging ik weer uit de stand.
Was ook maar kort. Dudor stond op dat moment op 1 en donderde het hardste naar beneden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:39 schreef Dotteke het volgende:
Heb ik dus net niet mee gekregen kwam wel ergens rond die tijd binnen
leuk om daar een passend vertaling tekstje bij te zetten ben helaas zelf niet zo technisch.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was ook maar kort. Dudor stond op dat moment op 1 en donderde het hardste naar beneden.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:41 schreef Dotteke het volgende:
Bolken mensen jou dan niet
[..]![]()
Nou ik hoop het een keer mee te maken
Ik hoop op een dag dat ik niets te doen heb, ik bolk je dan net zo hard
Omdat ik weiger na jou te posten als ik voor punten gaquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was ook maar kort. Dudor stond op dat moment op 1 en donderde het hardste naar beneden.
Dacht al dat kan neverquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb geen 1600 punten in die 10 minuten gehaald
Nee omdat hij niet meetelt wordt hij nauwelijks gebolkt.. maar als hij zich nu in de score laat zetten tellen al die minuten mee voor zijn score.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ja dat is sowieso slim.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ik weiger na jou te posten als ik voor punten ga
strijden met haags is sloppend maar gelijk een van de tofste dingen die ik hier heb gedaan. Gewoon een weekend lang niks anders als dts gedaan toen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Tering ik was naar de klote die maand dat jij won. Zwaar vermoeiendquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
strijden met haags is sloppend maar gelijk een van de tofste dingen die ik hier heb gedaan. Gewoon een weekend lang niks anders als dts gedaan toen.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat is sowieso slim.
Dat heeft Mario 2000 punten gekost. Maar dat was gelukkig ook maar 400x uitgelegd
O dat dusquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:42 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee omdat hij niet meetelt wordt hij nauwelijks gebolkt.. maar als hij zich nu in de score laat zetten tellen al die minuten mee voor zijn score.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:44 schreef madam-april het volgende:
[..]Ik had er andersom vooral last van.. toen je wel meetelde vergat ik dat steeds en bolkte ik je niet
Ja en het is jouw schuld dat mensen reageren!quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat is sowieso slim.
Dat heeft Mario 2000 punten gekost. Maar dat was gelukkig ook maar 400x uitgelegd
Die was wel gezellig jaquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:44 schreef skysherrif het volgende:
Appeltje was 1 vd leukste users jammer dat zij er niet meer is
Ik wil het wel eens aangaan, maar wel op een door de weekse dag als ik niets te doen heb.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
strijden met haags is sloppend maar gelijk een van de tofste dingen die ik hier heb gedaan. Gewoon een weekend lang niks anders als dts gedaan toen.
Ik hou FOK in mijn eentje levendigquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en het is jouw schuld dat mensen reageren!
haha klopt ik ook goed dat ik toen geen werk had was niet goed gekomen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tering ik was naar de klote die maand dat jij won. Zwaar vermoeiend
Een maand is eigenlijk ook te lang. Voor iedereen. Ook niet gezond eigenlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil het wel eens aangaan, maar wel op een door de weekse dag als ik niets te doen heb.
Lijkt me wel leuk.
Ja, is het ook.quote:
Twee weken zou beter zijnquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een maand is eigenlijk ook te lang. Voor iedereen. Ook niet gezond eigenlijk.
Als ik meedeed keek ik alleen naar de nr2. Observeerde zijn/haar ritme en ik paste mij daarop aan.quote:
Is ook veel te lang 2 weken is lang genoegquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een maand is eigenlijk ook te lang. Voor iedereen. Ook niet gezond eigenlijk.
volgens mij trok je toen voor het eerst terug maar weet het niet zeker kan ook de tweede keer zijn dat ik won. Daarna kreeg je ook mensen die niet wilde meetellen voor punten maar wel konden bolken oa aloa en anderen gelukkig ging dat feestje niet lang door.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Battle Mikey-Haags
Mikey pakte alle punten in de nacht. Ging om half 5 naar bed en dan kwam ik online en pakte ik alle punten.
Gingen de hele maand gelijk op tot en met de laatste dag. Weet niet wat het punt was dat ik verloor eigenlijk?
Je weet nooit wanneer iemand gaat posten of wie er tussen door komen om wie te bolkenquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ik meedeed keek ik alleen naar de nr2. Observeerde zijn/haar ritme en ik paste mij daarop aan.
Denk het wel. Maar ik ben niet zo handig met scriptjes. Daar hebben we @bondage voorquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook veel te lang 2 weken is lang genoeg
Kan dat niet aangepast worden dan?
Vroeger was het redelijk voorspelbaar. Nu wat minder ja.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet nooit wanneer iemand gaat posten of wie er tussen door komen om wie te bolken
vbl en onz sc zijn heel gezellig en open naar nieuwe mensen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:49 schreef Kanaroe het volgende:
Ik vind het hier op zich wel gezellig, maar wil jullie dts-strijd niet in de weg staan. Hebben jullie nog tips voor andere slowchats waar ik aan het eind van de middag ff kan zwetsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |