Mensen moeten gewoon eens stoppen met anderen die gewoon hardop durven zeggen dat ze zich best zorgen maken om hun ouders of andere risicogroepen steeds maar voor paniekzaaiers uit te maken.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:53 schreef wollah het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon stoppen met paniek zaaien voor iets wat nauwelijks een bedreiging vormt.
Ja.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
maar dit topic is voor de actuele ontwikkelingen
Nee.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
daar hoort nu eenmaal ook een bepaalde mate van paniek bij
*hboquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:56 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
University of applied sciences - HBO
Dat is de tactiek van Bruins toch?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon eens stoppen met anderen die gewoon hardop durven zeggen dat ze zich best zorgen maken om hun ouders of andere risicogroepen steeds maar voor paniekzaaiers uit te maken.
Dan ben je er geweest.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:57 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
wat als je al de normale griep al hebt en je loopt daarna COVID-19 op?
Voorheen bekend als NHTV, tegenwoordig Breda University of Applies Sciences. Waarbij 'University of Applies Sciences' gewoon een hippe internationale naam is voor HBO.quote:
Dat is klachtwaardiger dan Corona.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voorheen bekend als NHTV, tegenwoordig Breda University of Applies Sciences. Waarbij 'University of Applies Sciences' gewoon een hippe internationale naam is voor HBO.
Einde oefeningquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:57 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
wat als je de normale griep al hebt en je loopt daarna COVID-19 op?
Behalve dat de cijfers uit China mogelijk niet correct zijn, heeft China zo goed als ALLES stilgelegd, met daling gevallen als gevolg. Onze regering lijkt niet van plan zoiets uit te gaan voeren.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:55 schreef wollah het volgende:
[..]
Denken dat dat gaat gebeuren![]()
Op dit momenteel in China ook nog maar 25.000 wat eerst 80.000 was
Over een paar maanden hoor je niks meer over dit virus. Mag dat mag ik niet zeggen want dan worden de paniekzaaiers boos
Dan gaan ze tegen elkaar dobbelen tot iemand als eerst zijn legers kwijt is.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:57 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
wat als je de normale griep al hebt en je loopt daarna COVID-19 op?
Niettesquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:51 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Jij bent gewoon nog boos dat het topic is weggekaapt uit NWS.
Tuurlijk, ik ga dit forum er ook niet elke dag mee om de horen slaan hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, helemaal prima. Maar als we dat allemaal gaan doen op subfora, dan wordt het toch best een rommeltje?
Dat mensen hier zijn, ook de sceptici is wel een teken dat het de mensen bezig houdt.
Echt he, die chinezen toch... wat een rare mannetjes, 780 miljoen mensen (10% van de wereldbevolking) in quarantaine zetten... voor een griepjequote:Op donderdag 5 maart 2020 15:53 schreef wollah het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon stoppen met paniek zaaien voor iets wat nauwelijks een bedreiging vormt.
Bij mij ook wel een beetje hoor voor mijn vader en peetouders en mijn dochter behoort ook tot de risico-groep.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik wel hoor. Maar m'n zorgen om mijn 70+ ouders worden wel elke dag groter.
Maar dat kan je beter nergens hardop zeggen want hihaho en paniekvogel en tis maar een griepje en de kinderen spelen buiten enzo.
Er zit nog heel wat tussen je zorgen maken en denken dat hele wereld eraan gaatquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon eens stoppen met anderen die gewoon hardop durven zeggen dat ze zich best zorgen maken om hun ouders of andere risicogroepen steeds maar voor paniekzaaiers uit te maken.
Nice ben benieuwd.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:56 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Moet je aan de hysterici vragen hier, die hebben allerlei fantastisch voorspellingsmodellen gemaakt en kunnen je precies vertellen wanneer jij er aan gaat.
Ik ben gewoon nuchter en stel me niet zo aan over een virus wat zelfs ongevaarlijker dan de griep is. Maar als jij op angst en sensatie kickt is dat je goed recht.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
*hboquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voorheen bekend als NHTV, tegenwoordig Breda University of Applies Sciences. Waarbij 'University of Applies Sciences' gewoon een hippe internationale naam is voor HBO.
Precies. En in dit topic zie ik toch voornamelijk de eerste groep, alleen worden ze neergezet als de laatste groep.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zit nog heel wat tussen je zorgen maken en denken dat hele wereld eraan gaat
Jij lijkt vrij onvatbaar voor rationele argumenten. Heb je hier vaker last van of is het een act?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:59 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nuchter en stel me niet zo aan over een virus wat zelfs ongevaarlijker dan de griep is. Maar als jij op angst en sensatie kickt is dat je goed recht.
Heb weinig mensen gezien die zeggen dat de wereld vergaat. Meeste mensen maken zich zorgen of oudere naasten en/of druk op de zorg.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Truequote:Op donderdag 5 maart 2020 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |