Ze wonen aan de andere kant van het land, elke dag op en neer is praktisch niet echt haalbaar. Maar ze halen al steeds voor een week ofzo tegelijk gelukkig. En als het nood wordt ga ik en blijf ik daar wel.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wellicht dat je ouders dan komende weken maar binnen blijven en jij regelt de boodschappen. Gaat prima komen. Moet jij alleen niet ziek worden
In andere landen sterven voornamelijk de oudjes. Dat zal hier als het zo doorgaat vast niet anders zijn. Maar goed dat weet je zelf ook wel maar ff weer lekker stoer doen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:51 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja al die doden die ook in NL dagelijks vallen door dit virus!!!!
Oh wacht
nee want dan zeggen mensen das nog niet eens 0,1% van Nederland.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:54 schreef KingRadler het volgende:
als we straks 10.000 besmettingen hebben mogen we dan spreken van paniek?
Mwah nog zeker dik 20 km verderop.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Emmen - Dalen is een afstand van niets
Nah, als we boven het miljoen komen pas.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:54 schreef KingRadler het volgende:
Denken dat dat gaat gebeurenquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:54 schreef KingRadler het volgende:
Ja dat zal allemaal best, maar dit topic is voor de actuele ontwikkelingen, en ja daar hoort nu eenmaal ook een bepaalde mate van paniek bij, dat hoeft je niet continu te gaan benoemen hoe stom je dat wel niet vindt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:53 schreef wollah het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon stoppen met paniek zaaien voor iets wat nauwelijks een bedreiging vormt.
Wat is er paniekzaaierig aan gezien het een exponentiële groei betreft? Of wil je zeggen dat het in China zo lekker gaat waar het complete land op z'n gat ligt en er geen enkele informatie naar buiten mag.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:53 schreef wollah het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon stoppen met paniek zaaien voor iets wat nauwelijks een bedreiging vormt.
Breda Universityquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:54 schreef Salina het volgende:
https://www.bndestem.nl/d(...)-zorgelijk~ad6038db/
Medewerker van Breda University besmet met coronavirus, school noemt zijn situatie ‘zorgelijk’
Voor jou misschien. Maar voor mijn ouders van 70, mijn grootmoeder van 95, mijn vrouw met longproblemen, is dat toch een ander verhaal.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:53 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja dat klopt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:54 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja we kunnen ook gewoon door gaan met ons leven. De gezonde zullen misschien een griep krijgen of lichte klachten.
Net zoals de reguliere griep toch?
Moet je aan de hysterici vragen hier, die hebben allerlei fantastisch voorspellingsmodellen gemaakt en kunnen je precies vertellen wanneer jij er aan gaat.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:53 schreef Amarantha het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer het hier in Emmen is eigenlijk. Ik heb geen mensen om mij zorgen over te maken.. Mijn laatste oma en mijn moeder zijn vorig jaar overleden en dat zijn de enige mensen waar ik me druk om zou maken in mijn omgeving.
Ja het gaat prima is China. Van 80k naar 25k besmettingen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:55 schreef influcted het volgende:
[..]
Wat is er paniekzaaierig aan gezien het een exponentiële groei betreft? Of wil je zeggen dat het in China zo lekker gaat waar het complete land op z'n gat ligt en er geen enkele informatie naar buiten mag.
Oei. Dat zijn mindere berichten. Dat zou een ramp zijn voor de economie.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Van collega's rond Florence hoor ik zeker andere verhalen: in sommige plaatsen/gebieden is het leven daar echt wel tot een flinke stilstand gekomen omdat mensen de deur niet meer uit durven. Met het sluiten van de scholen lopen werknemers (ouders) nu tegen grote problemen aan en bedrijven voelen het hard in hun omzet of staan zelfs al op omvallen.
ja uiteraard. Maar das met de reguliere griep ook.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja dat klopt.
Alleen je kunt t wel doorgeven aan mensen met (veel) minder weerstand naturlijk.
Probleem is dat we dat nooit zullen weten. No way dat de GGD 1 miljoen testen gaat afnemen namelijk. Iig niet in 1 jaar.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:54 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nah, als we boven het miljoen komen pas.
En ik zit weer 60 km verder. Maar zaterdag komen hier 20 bussen uit Italië aanquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah nog zeker dik 20 km verderop.
Over een paar maanden kun je dan stoer je gelijk gaan halen omdat je het seizoen meehebt waarschijnlijk. Zeg anders ook even dat het in het najaar weer terugkomt, dan ben je helemaal het mannetje.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:55 schreef wollah het volgende:
[..]
Denken dat dat gaat gebeuren![]()
Op dit momenteel in China ook nog maar 25.000 wat eerst 80.000 was
Over een paar maanden hoor je niks meer over dit virus. Mag dat mag ik niet zeggen want dan worden de paniekzaaiers boos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |