Ik kan dit bevestigen noch ontkennenquote:
En een collega van mij uit het naburige Kaatsheuvel sinds vandaag ziek gemeld.quote:
Jij bent gewoon nog boos dat het topic is weggekaapt uit NWS.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je moet toch iets hebben om over te kletsen right? Beetje aandikken, beetje paniekzaaien. Lekker man.
Ja nu weten we het wel weer, dit is de enige post die je de afgelopen dagen hebt gepost, je standpunt is nu wel duidelijk. Je kunt je frustraties beter hier uitten: COR / Overdrijven we niet met zn allen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:48 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik ook. Wat een overdreven aanstellerij hier voor een virusje wat geen reet voorstelt.
Echt ongelofelijk
Heeft hij een lange nek?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:50 schreef Salina het volgende:
[..]
En een collega van mij uit het naburige Kaatsheuvel sinds vandaag ziek gemeld.
Ja, helemaal prima. Maar als we dat allemaal gaan doen op subfora, dan wordt het toch best een rommeltje?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik mag hier net zo goed mijn mening geven als alle scaremongers.
Wellicht dat je ouders dan komende weken maar binnen blijven en jij regelt de boodschappen. Gaat prima komen. Moet jij alleen niet ziek wordenquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik wel hoor. Maar m'n zorgen om mijn 70+ ouders worden wel elke dag groter.
Maar dat kan je beter nergens hardop zeggen want hihaho en paniekvogel en tis maar een griepje en de kinderen spelen buiten enzo.
Ja al die doden die ook in NL dagelijks vallen door dit virus!!!!quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Maar dat kan je beter nergens hardop zeggen want hihaho en paniekvogel en tis maar een griepje en de kinderen spelen buiten enzo.
Wat een totaal gestoorde vergelijking.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:49 schreef Toefjes het volgende:
Wel raar, mensen die dit niks vinden hoeven hier toch niet te komen?
We gaan toch ook niet allemaal naar het "wie is de mol" forum om te roepen "het is maar een spelletje" ?
quote:15:49
Zeker dertien Nederlanders die vastzaten in een hotel waar het nieuwe coronavirus was vastgesteld, vliegen met een speciale vlucht van TUI vanuit Tenerife naar België. Dat meldt een woordvoerder van de reisorganisatie. Ze komen in de nacht van donderdag op vrijdag aan.
Ik vrees ook wel voor de ouderen en zwakkeren die ik ken. In mijn eigen gezondheid heb ik wel vertrouwen, en ja weet je, als ik sterf, c'est ca.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat t bedrijven en de economie over de kop jaagt, maar verder.... ach!quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je moet toch iets hebben om over te kletsen right? Beetje aandikken, beetje paniekzaaien. Lekker man.
sws nooit laten doenquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:32 schreef polderturk het volgende:
TIPS
Open deurklinken met je elleboog ipv met je hand
Als je een hond hebt, laat hem dan niet anderen en daarna je eigen gezicht en handen likken.
Mensen moeten gewoon stoppen met paniek zaaien voor iets wat nauwelijks een bedreiging vormt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nu weten we het wel weer, dit is de enige post die je de afgelopen dagen hebt gepost, je standpunt is nu wel duidelijk. Je kunt je frustraties beter hier uitten: COR / Overdrijven we niet met zn allen?
Julio Poch aan de knuppels?quote:
Emmen - Dalen is een afstand van nietsquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:53 schreef Amarantha het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer het hier in Emmen is eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |