Volgens mij zijn sommige mensen echt ranzig. Het is toch normaal om standaard 2/3 flacons handzeep te hebben...quote:Op maandag 2 maart 2020 17:55 schreef engine het volgende:
Het zal je maar gebeuren dat je zonder zeep komt te zitten
Voor China ja. Voor Nederland naar verwachting 0,5% minder groei.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:58 schreef BoneThugss het volgende:
Jij zal het beter weten zeker.
Voor China is dit de grootste economische shutdown ooit Hendrik.
Tsja, de meeste mensen willen voorkomen zonder zeep komen te zitten. In dit geval is het juist beter geen bad of douche meer te nemen. Je krijgt dan een dikke laag bacterien op je huid die virussen als een heerlijke maaltijd beschouwenquote:Op maandag 2 maart 2020 17:54 schreef Mikeytt het volgende:
Van die mensen die dan zeep etc. in gaan slaan...
Jij gaat de komende tijd heel erg schrikken.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:54 schreef Mikeytt het volgende:
Tenzij je 70+ bent, zie ik geen reden om je zorgen te maken over dit griepje...
Eén is ook normaal, als je maar een nieuwe haalt voor de andere op isquote:Op maandag 2 maart 2020 17:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Volgens mij zijn sommige mensen echt ranzig. Het is toch normaal om standaard 2/3 flacons handzeep te hebben...
denk je dat NL een eiland is? en die voorspellingen kan je sowieso met een korreltje zout nemen.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Voor China ja. Voor Nederland naar verwachting 0,5% minder groei.
mooi zo,kutlandquote:Op maandag 2 maart 2020 17:58 schreef BoneThugss het volgende:
Jij zal het beter weten zeker.
Voor China is dit de grootste economische shutdown ooit Hendrik.
quote:Op maandag 2 maart 2020 18:05 schreef smeerpijp. het volgende:
Ik denk dat het virus veel erger is dan in de media wordt gepresenteerd, zeker met de cijfers vanuit china die ik eigenlijk al totaal niet vertrouw... Het enige belang dat er is is de massa kalm houden wat dat betreft.
Even voorbeeldje in italie zijn van alle afgeronde cases 41 doden vs 83 genezen.
Dat is 1/3e die doodgaat, lijkt me meer dan alleen een paar bejaarden.
En Zuid Korea dan? Veel gevallen, weinig doden. Daar testen ze wel heel actief.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:05 schreef smeerpijp. het volgende:
Ik denk dat het virus veel erger is dan in de media wordt gepresenteerd, zeker met de cijfers vanuit china die ik eigenlijk al totaal niet vertrouw... Het enige belang dat er is is de massa kalm houden wat dat betreft.
Even voorbeeldje in italie zijn van alle afgeronde cases 41 doden vs 83 genezen.
Een poging:quote:Op maandag 2 maart 2020 18:16 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
En Zuid Korea dan? Veel gevallen, weinig doden. Daar testen ze wel heel actief.
Er schijnen lui te zijn die eten een dag laten liggen in huis.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Volgens mij zijn sommige mensen echt ranzig. Het is toch normaal om standaard 2/3 flacons handzeep te hebben...
Dat is inderdaad nogal kort voor een goed fermentatieprocesquote:Op maandag 2 maart 2020 18:55 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Er schijnen lui te zijn die eten een dag laten liggen in huis..
Net alsof je in een flath-earth discussie begeeft hier op fok. Elk nieuwsartikel dat enige rationaliteit heeft of zelfs wetenschappelijk onderzoek bevat, wordt weggezet als onbetrouwbaar, niet echt of met opzet zo gepresenteerd.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:05 schreef smeerpijp. het volgende:
beetje overdreven en naïef om alles klakkeloos te geloven wat ze in de media verkondigen.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:03 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Net alsof je in een flath-earth discussie begeeft hier op fok. Elk nieuwsartikel dat enige rationaliteit heeft of zelfs wetenschappelijk onderzoek bevat, wordt weggezet als onbetrouwbaar, niet echt of met opzet zo gepresenteerd.
Doktoren zijn onnozel, en in het ziekenhuis werken enkel ongeïnteresseerde lanterfanters, die toch niks weten. Twee weken geleden hadden die stomme Chinezen nog maximaal gefaald, maar nu zijn het helden vanwege hun strenge aanpak.
Wat er als zoete koek ingaat is elke random twitter/reddit bericht van johnni73 of anita_corona_apocalypsenow met als titel
Breaking: De moeder van de vriend van de achterneef van m'n zus kent iemand die in het AMC werkt, de lijken liggen opgestapeld in de kelder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |